رفتن به محتوای اصلی

دلارهای آزاد شده ایران در دستان تروریست های منطقه
28.07.2014 - 18:42
این عضو حزب جمهوريخواه که روز یکشنبه در برنامه "در پيشگاه ملت" شبکه "سی‌بی‌اس" صحبت می‌کرد دراظهارات خود اعلام کرد که ايران "آشکارا در روزنامه‌های خودش با صدای بلند فریاد می‌زند که به حماس در نوار غزه کمک نظامی می‌کند".
 
وی همچنین در ادامه سخنان خود به حمایت جمهوری اسلامی ایران از حزب‌اله در جنگ سوریه و کمک تسلیحاتی به حماس در نوار غزه اشاره کرد.
آزاد سازی ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار از دارایی های ایران به دلیل تمدید گفت‌وگوهای هسته‌ای تا ماه نوامبر، بخشی از اقداماتی بود که دولت اوباما در دستور کار خود قرار داده بود.
پیش از این نیز وب سایت آمریکایی "واشنگتن فری بیکن" روز جمعه ۲۵ ژوییه در گزارشی اعلام کرده بود که سناتورهای آمریکایی در صدد آن هستند که کاخ سفید را از آزاد نمودن این قسمت از دارایی های مسدود شده، بازدارند.
سناتورهای محافظه کار آمریکایی از دولت خواسته اند که دولت آمریکا به قانون گذاران این اطمینان بدهد که تهران این پول را صرف حمایت از تروریسم نخواهد کرد.
حمایت های مالی و نظامی جمهوری اسلامی ایران به تروریست ها و دامن زدن به ادامه درگیری های منطقه به گونه ای ست که حتی بارها و بارها به صورت آشکار از سوی مقامات این کشور اعلام شده است.
یکی از مهم ترین این موارد اظهارات مقام‌های جمهوری اسلامی ایران پیرامون ارایه دانش ساخت راکت به گروه حماس در کنار سایر کمک هایشان برای مقابله با اسراییل بوده است.
اوج این اظهارنظر‌ها نیز زمانی بود که علی خامنه ای روز اول مرداد خواستار "مقاومت قاطع و مسلحانه" در برابر اسراییل تا پیش از نابودی آن شد و گفت که فلسطینی‌ها باید کرانه باختری را مثل غزه، "مسلح" کنند.
درپی سخنان وی بود که بازاریان و بسیج اصناف حساب بانکی مشخصی را برای واریز کردن پول از سوی مردم جهت تهیه تسلیحات برای فلسطینی‌های ساکن کرانه باختری اعلام نمودند.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی
برگرفته از:
http://mozhganhasseli.blogspot.de/2014/07/blog-post_6.html

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.