رفتن به محتوای اصلی

سردار نقدی: ٩٥ درصد استفاده از ماهواره براى فساد است
22.08.2014 - 10:45

 

*******

خبرگزاری بسیج، سردار محمدرضا نقدي، در دهمين همايش تخصصي مديران كانون‌ها و مسئولان سازمان بسيج فرهنگيان كشور درمشهد اظهار كرد: دشمنان قسم خورده جمهوري اسلامي 162 شبكه را براي تبليغ عليه اين نظام ايجاد كرده‌اند، افزود: نظام اسلامي در عرصه فرهنگي با گسترده‌ترين تهاجم فرهنگي روبروست و اين تهاجماتي كه عليه اين نظام صورت مي‌گيرد در طول تاريخ نظير نداشته و آنان بعد از اينكه در سال 56 و 57 از جنگ نظامي مايوس شدند و دريافتند كه نمي توانند با عمليات نظامي اين كشور را از پاي در آورند بر مسئله تهاجم رسانه اي و تخريب اخلاق و معنويت و فكر و انديشه ملت ايران تمركز كردند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين كشور تاكيد كرد: امروز بسياري از مردم آسيب خورده ميدان تحريم‌ها هستند و در مسئله جنگ فرهنگي نيز دشمن با راه اندازي شبكه هاي ماهواره اي به دنبال انحراف جوانان و ضربه به نظام است لذا كساني كه فكر مي‌كنند مي‌توانند علم را در شبكه‌هاي ماهواره‌اي پيدا كنند دچار اشتباه هستند.
به گفته وي 5 درصد از كساني كه از شبكه ‌هاي ماهواره‌اي استفاده مي‌كنند مي‌گويند شبكه هاي علمي را مي‌بينند و درمقابل 95 درصد ديگر از مردم فساد و فحشاء و شرب خمر و... را در شبكه‌هاي اين چنيني دنبال مي‌كنند.
وي با تاكيد بر اينكه دنبال كردن اخبار سياسي از  طريق شبكه‌هاي ماهواره اي اقدامي اشتباه و غلط است، گفت: شنيدن اخبار از زبان دشمنان اسلام حرام است زيرا اين شبكه‌ها كاركرد ديگري جز به فساد كشيدن خانواده‌ها ندارد.
سردار نقدي تصريح كرد: در ظرف 6 و 7 سال گذشته بيش از 80 درصد طلاق‌ها و گرايش به مواد مخدر مربوط به شبكه‌هاي ماهواره اي است.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين كشور عنوان كرد: مطابق مصوبه شوراي امر به معروف و نهي از منكر بسيج به دنبال توليد محتواست و با توجه به اينكه دشمنان خانه به خانه مردم ما را آلوده كرده‌اند ما نيز بايد خانه به خانه كاري كنيم كه ملت ايران ماهواره را كنار بگذارند.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.