رفتن به محتوای اصلی

استکبار حیا کن، پروستات رو رها کن
16.09.2014 - 07:15

شیخ حسن روحانی متخصص و دارای دکترا از انگلیس در زمینه دعای پروستات 

 حاج سعید حدادیان دکترای مداحی بواسیر رهیر

حضور متفاوت مداح معروف در نمایشگاه کتاب

حاج محمود کریمی متخصص مداحی پروستات

haj-mahmood-karimi

آیت الله هاشمی متخصص ماساژ شرعی پروستات و بواسیر 

اخبار لحظه به لحظه جراحی پروستات رهبری در رسانههای مختلف منتشر می شود. تا امروز محمود احمدی نژاد که در غیبت صغری به سر می برد، از پروستات رهبری دیدار کرده و روحانی، هاشمی، جنتی، هیات دولت، انواع لاریجانی، مصباح یزدی و ائمه جمعه نیز به دیدار پروستات رهبری رفتند. گویا ممکن است از خاتمی نیز دعوت کنند که هر چه زودتر از پروستات مذکور بازدید کند. برخی محافل نزدیک به محافظه کاران بطور غیرمحسوس اعلام کردند اگر میرحسین موسوی و کروبی از پروستات مذکور دیدار کنند، ممکن است که به حصر خانگی آنان پایان داده شود. این اولین بار در تاریخ پزشکی است که یک پروستات موجب وفاق ملی جناحین مختلف سیاسی یک کشور شده است. 

پیش بینی می شود که لیست اصولگرایان در انتخابات بعدی مجلس به عنوان لیست « اصولگرایان پروستات اندیش» نامیده شود. در همین حال سازمان های بین المللی نیز به ارزیابی پروستات رهبر جمهوری اسلامی پرداختند. دکتر قاسم زاده از مرکز جهانی "پروستات بدون مرز" در نیویورک اعلام کرد، براساس اطلاعات پزشکی موجود اگر عمل رهبر ایران سی دقیقه طول کشیده باشد و وی در حالت هشیاری این عمل را تحمل کرده باشد، حتما پروستات وی برداشته نشده بلکه تراشیده شده است. اما منابع صهیونیستی نزدیک به تل آویو گفتند که از طریق ماهواره های بدون سرنشین عکس های پروستات رهبری را دیده اند و این پروستات به احتمال قریب به یقین برداشته شده و از این طریق ضربه بزرگی به برنامه هسته ای جمهوری اسلامی خورده است. دکتر سانتا باربارا از مرکز پزشکی کالیفرنیا به خبرنگار ما گفت که این عمل رهبر ایران نمی تواند در هشیاری صورت گرفته باشد، چون وی در روزهای قبل از عمل هم در حالت هشیاری به سر نمی برد. به همین دلیل مرکز پزشکی کالیفرنیا با نظر سازمان پزشکان بدون مرز مخالف است. 
در تهران جمعیت های مختلف در مساجد و تکایا تشکیل شد و مراسم دعا برای پروستات رهبر برگزار شد. در مسجد حجت ابن الحسن حاضران فریاد می زدند « استکبار حیاکن، پروستات رو رها کن». برخی نیز شعار می دادند، « پروستات رهبری، حق مسلم ماست». گروهی از امت حزب الله نیز به سوی بیمارستانی که عمل پروستات رهبری در آن انجام شد رفتند و شعار دادند «عیادت از پروستات، وظیفه حزب الله». 
به گزارش رجا نیوز، پروستات رهبر جمهوری اسلامی در جهان اسلامی نیز واکنش های فراوانی به وجود آورد، سه نفر از زنان شیعه هند که نام شان پروشات موسم و پروشات علی خان و پروشات راج گزارش شده است، نام خود را در همبستگی جهانی با رهبر ایران از پروشات به پروستات تغییر دادند. همچنین هفت نفر از مسلمانان نیجریه که فرزندان شان در 24 ساعت گذشته به دنیا آمده، نام فرزندانشان را پروستات یا پروستاتعلی و سیده پروستات گذاشتند. همچنین دو قاضی از انجمن قضات چکش به دستان تهران نام خود را از پوراستاد به پروستات تغییر دادند.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی
برگرفته از:
فیس بوک

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.