رفتن به محتوای اصلی

مرگ ملکه زیبائی داعش و قتل فاطمه قائم مقامی توسط داعش شیعه
مقایسه دو خبر
17.09.2014 - 23:15
ملکه زیبایی داعش به هلاکت رسید

دختر بوسنی‌الاصل مقیم اتریش که چند ماه پیش به داعش پیوسته بود و از زیبایی او برای جذب تروریست‌ها سوء‌استفاده می‌شد، به طرز مشکوکی به درک واصل شد.

سایت جبهه جهانی مستضعفین نوشت: ملکه زیبایی داعش به طرز مشکوکی در سوریه به درک واصل شد.

سایت خبری "بوابة فیتو" مصر در این باره گزارش داد؛ "سامرا کیزونوفیتش" دختر زیبای بوسنی‌الاصل مقیم اتریش که چند ماه پیش به داعش پیوست، جان خود را از دست داد.

سامرا به همراه دوستش " سابینا سیلموفیتش" حدود 6 ماه پیش گم شدند و بعد مشخص شد که این دو از طریق ترکیه به شمال سوریه رفته و به گروهک تروریستی داعش پیوسته‌اند.

داعش به دلیل زیبایی این دو دختر از آنان به منظور به دام انداختن جوانان و جذبشان از طریق شبکه‌های اجتماعی سوءاستفاده می‌کرد.

گفتنی است چگونگی مرگ این زن داعشی تاکنون اعلام نشده است و مشخص نیست در درگیری کشته شده است و یا از طریق بیماری جان داده و یا اینکه خودکشی کرده باشد.

فاطمه قائم مقامی مهماندار هوا‍پیما زن زیبایی که به دلیل هوسرانی آیت الله فلاحیان وزير اسبق اطلاعات به قتل رسید

بررسی های پزشکی قانونی نشان داد که فاطمه با شليک گلوله به شقيقه اش جان سپرده است. برخی از روزنامه نگاران،واز جمله اکبر گنجی در جريان افشاگری قتل های زنجيره ای، قتل فاطمه قائم مقامی را در رديف اين قتل ها به حساب آوردند و از ارتباط اين مهماندار هواپيما با محفل اطلاعاتی وزير اسبق اطلاعات، علی فلاحيان و سعيد امامی همه کاره او سخن گفتند.برخی از مطلعان در سالهای بعد از آشنايی فلاحيان با فاطمه قائم مقامی در هواپيما و در جريان سفری به آلمان سخن گفتند.ب راساس اين گفته ها، فاطمه قائم مقامی، به دليل مشکلات خانوادگی پس از آشنايی با فلاحيان با او ارتباطات خصوصی برقرار کرده بود. مطلعان قتل های زنجيره ای علت به قتل رساندن فاطمه قائم مقامی را ناشی از اطلاعاتی دانستند که اين مهماندار هواپيما از برخی اعمال غيرقانونی مقامات اطلاعاتی داشت.دايره اين اعمال بر اساس برخی از خبرها به روابط غير اخلاقی و استفاده های غيرقانونی از کشفيات موادمخدر تا طعمه شدن برای پيش برد برنامه های مورد نظر فلاحيان و سعيد امامی ذکر کردند.چندی بعد و به هنگام بازداشت سعيد امامی اخباری مبنی بر اين که بازداشت شدگان جزييات قتل فاطمه قائم مقامی را دربازجوييها تشريح کرده اند،منتشر شد.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.