رفتن به محتوای اصلی

شناسایی عوامل اسید پاشی اصفهان
آمران کیانند؟
20.11.2014 - 21:44

مسئولیت درست یا نادرست بودن خبر با تارنمای دیدگاه روز است و اگر خبر صحت داشته باشد؛ نخست باید لیست تمامی اعضاء اسیدپاشی های زنجیره ای تکمیل شود. دوم؛ باید آمران ردیابی و دستگیر گردند تا عاملین و آمرین پاسخگو باشند. سوم؛ انصار حزب الله، سپاه پاسداران  و امام جمعه بعنوان دستیاران ولی فقیه پاسخ دهند که مشخصا کدام آیت الله ویا ارگان فتوای این جنایات را صادر کرده است؟ 

*******



 ولی با توجه به صلاحدید مسولین جمهوری اسلامی هنوز هیچ اقدامی نسبت به بازداشت عوامل این اقدام شنیع و غیر انسانی صورت نگرفته، این مقام امنیتی اضافه کرد ، این اشخاص محمد طاهری ۲۸ ساله ساکن اصفهان و رضا برزگر ۴۰ ساله کارمند سپاه پاسداران اصفهان می باشد . که توسط شاهدان عینی  و تصاویر استخراج شده از چند دوربین مداربسته شناسایی و تثبیت گردیده اند ، این اشخاص از عوامل انصار حزب الله استان اصفهان و بسیج مسجد ابوالفضل خیابان فروغی اصفهان بوده اند و قبلا نیز مزاحمت هایی برای اهالی اصفهان به وجود آورده اند که متاسفانه هیچ گاه تحویل مراجع قضایی نگردیده اند ، طبق گفته آشنایان و دوستان محمد طاهری این فرد بارها در مجالس و هییت های مذهبی عنوان نموده کرده است که اگر مقامات جمهوری اسلامی فکری به حال حجاب زنان نکند ، شخصا  وارد عمل خواهد شد و طعم آتش جهنم را به آنها خواهد چشاند،طبق گفته یکی از عوامل انتظامی اصفهان دستور منع پیگرد این افراد از طریق قوه قضاییه ابلاغ و در متن ابلاغیه آمده است که با توجه به صلاحدید شخص ریاست قوه قضاییه تا اطلاع ثانوی هرگونه تحقیقات در این مورد باید زیر نظر اداره اطلاعات استان اصفهان و نماینده دادستان کل کشور باشد،این مقام افزود در حال حاضر هیچ اطلاعی از مکان اختفا این افراد در دست نیست .
 
محمد طاهری ۲۸ ساله




 
رضا برزگر ۴۰ ساله


در گذشته انصار حزب الله و دفتر امام جمعه اصفهان هرگونه ارتباطی با عوامل اسید پاشی را تکذیب و آنها را عناصر دست نشانده کشورهای غربی عنوان نموده بودند.
هییت تحریره خبرگزاری دیدگاه روز با توجه به رسالت خود اقدام به انتشار عکس بدون پوشش این عناصر حیوان صفت می نماید ، تا بازهم گوشه ای از جنایت های عوامل جمهوری اسلامی را آشکار کند.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.