رفتن به محتوای اصلی

هكرهاي «كميته مجازات» اعلام موجوديت كرد
به دليل اهانت جبهه ملي به امام حسين
20.11.2014 - 22:21

گروه «كميته مجازات» Retribution Committee در نخستين اطلاعيه خود اعلام كرد با توجه به اهانت شنيع يكي از اعضاي جبهه ملي ايران در آمريكا به امام حسين (ع)،عاشورا، شيعيان و تمسخر عزاداري‌هاي حسيني، با عنوان «عاشورا و ديوانگي‌هايش تا كي؟» اين گروه با نام «كميته مجازات» ايجاد و فعاليت‌هايي را در فضاي مجازي آغاز خواهد کرد.

هكرهاي «كميته مجازات» با نام مستعار RC HACKERS با صدور اين اعلاميه اظهار داست: هيچ فرد، دسته و گروهي اجازه تمسخر عقايد و ديدگاههاي ديني سايرين را نداشته و هيچگاه توهين به اعتقادات روشنفكري محسوب نمي‌گردد. اينگونه افراد كه ژست مبارز سياسي را يدك مي‌كشند و نقاب روشنفكري بر چهره زده‌اند براي در امان ماندن از مجازات اين گروه بايد به طور رسمي عذرخواهي كرده و سايتهاي انتشار دهنده نيز در اولين فرصت نسبت به حذف اين مقاله اهانت آميز اقدام كنند.

گروه RC HACKERS همچنين در اولين اطلاعيه خود تصريح كرد اين گروه به هيچ دسته، حزب، جمعيت و يا تشكلي وابسته نيست و تنها بر اساس وظيفه شرعي خود با اهانت كنندگان به مقدسات در فضاي مجازي برخورد خواهد كرد.

اين گروه خطاب به سران جبهه ملي ايران خواست كه اين گروه سياسي هر چه سريعتر با صدور اعلاميه‌اي رسمي از تمامي شيعيان جهان رسماً عذرخواهي كند و به سايتهاي منتشر كننده اين مقاله دستور حذف سريع آن را بدهد.

«كميته مجازات» در پايان اطلاعيه خود بيان داشته: اهانت كنندگان آگاه باشند كه در توبه همواره باز است و خداوند گناهكاران را با توبه مورد بخشش قرار مي‌دهد و كميته مجازات نيز بر همين اساس در صورت اظهار پشيماني و حذف مقاله از مجازات مجازي در نظر گرفته شده چشم‌پوشي خواهد كرد.

 

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال
http://www.ammariyon.ir/fa/news/34899

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.