رفتن به محتوای اصلی

تکلیف ما اهل سنت با شما و این رژیم چیست؟
01.06.2009 - 13:14

آقای خامنه‌ای وفات طبیعی‌ حضرت فاطمه را شهادت وی خواند و به دینوسیله، عمر، خلیفه دووم را متهم به قتل وی کرد و نشان داد که رسما به مقدسات یک میلیارد اهل سنت آشکارا بی‌ احترامی می‌کند. خامنه‌ای در علامیه یی که در محکوم کردن انفجار مسجد امیر المومنین انتشار داد رسما اعلام کرد که“حادثه‌ خونين تروريستي در زاهدان كه به شهادت جمعي و مجروح شدن جمع بيشتري از ارادتمندان به اهل بيت نبوت در روز شهادت حضرت صديقه‌ طاهره سلام الله عليها انجاميد، موجب تاسف و تاثر و نگراني فراوان اينجانب گرديد.”

قبلا چنین تصور میشد که شیعه یان متعصب، بنّا بر اراده خود مراسم لعنتکنان بر عمر در مسجد و خیابان‌های بلوچیستان راترتیب داده ا‌ند ولی اکنون شکی وجود ندارد که برنامه ایجاد اختلافات در دفتر خامنه‌ای تنظیم و بعداً برای اجرأ به شهرستان‌ها فرستاده میشود.

از سوی دیگر، سال گذشته ۲۷۰۰ مبلغ شیعه به مناطق سنی نشین بلوچستان فرستاده شده که کار‌شان ایجاد تنفر علیه اهلسنت است. اتفاقا دو روز پیش ۲۵ مبلغ شیعه به بلوچستان فرستادند. از این اقدام تحریک آمیز در این شرایط حساس چه انتظار میتوان داشت؟

فیلم تظاهرات روزهای اخیر را هم دیده اید که شیعیان تحریک شده شعار میدادند، " مرگ بر سنی، مرگ بر سگ سنی، مرگ بر وهابی، مرگ بر مولوی عبدالحمید. جالب این بود که پلیس هیچ دخالتی نکرد، گر چه آنها مغازه و خانه‌های اهلسنت را به آتش میکشیدند در حالیکه هنگامی که اهلسنت برای دفاع از جان رهبرشان مولوی عبدالحمید به تظاهرات پرداختند، نیروهای انتظامی به آن‌ها تیراندازی کردند که طبق بعضی گزارش ها۱۰ نفر بلوچ کشته شدند.

مردم شریف ایران

شما شاهد هستید که بر اهل سنت چه می‌گذرد. ما به خاطر ایران و شما رنج‌های بسیار کشیده ایم، تحقیر‌های بسیار دیده ایم، فقر بی‌ حدی راا تحمل کرده ایم، محرومیت زیادی را تحمل کرده ایم. تکلیف ما با شما و این رژیم چیست؟

این فیلم ها را تماشا کنید و ببینید چه گونه جمهوری اسلامی زمینه را برای جنگ سنی و شیعه اماده می‌کند. در این اجتماع عظیم، شیعیان شعار میدهند: مرغ بر سگ سنی، مرغ بر بهائی و شعار‌های تحریک آمیز دیگری.

من بارها هشدار داده‌ام که جمهوری اسلامی جنگ خونین شیعه و سنی راه خواهد انداخت و موجب کشتار عظیمی‌ از مردم بی‌ گناه خواهد شد. این جنگ ممکن است به کشور‌های دیگر نیز برسد و هزاران شیعه در کشور اسلامی کشته شوند.

این فیلم ها را ببینیند و مراتب اعتراض خود را از جمهوری اسلامی با فریاد بلند همه جا برسانید.

http://cyrusnews.com/news/fa/?mi=10∋=1797

http://cyrusnews.com/news/fa/?mi=10∋=1796

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.