رفتن به محتوای اصلی

کشتار کاریکاتوریست‌ها، صدای شکستن کشتی فرسوده اسلام و اسلامگرایان
08.01.2015 - 05:46

چهارشنبه 07.01.2015 گروهی اسلامگرا به دفتر هفته نامه «چارلی ابدو» در پاریس حمله نموده و دست کم ۱۲ تن را کشته و شماری را زخمی کردند.

حمله 11 سپتامبر به برج های دوقلوی مرکز تجارت جهانی در شهر نیویورک شوکی برای امریکا و متحدینش بود و انها را متوجه چرخش اسلامگرایانی کرد که توسط خودشان اموزش دیده و در جنگ علیه "کمونیسم" در افغانستان آبدیده شدند و دیری نپائید که سلاح ها را علیه  اربابان "کافر" خود نشانه رفتند. 11 سپتامبر نماد سرمایه را از عزیمتگاه بربریت پیشاقرون وسطائی هدف قرار داد و اکنون دومین شوک بر اروپا وارد شد.

چهارشنبه پاریس شاهد جاری گشتن خون کاریکاتوریست های فرانسوی بود. گلوله های اسلامگرایان قلب آزادی بیان را شکافت و لکه های خون آن اروپا را فرا گرفت.

7 ژانویه 2015 روز اعلام جنگ بربریت و توحش علیه ازادی و دمکراسی در اروپا است. این جنگ 1400 سال قبل با حمله به میهن ما اغاز شد و ایران نماد راستین قربانیان توحش و بربریت اسلامگرایان در طول تاریخ است.

ویروس های غیرفعال اسلامگرایان در چند دهه اخیر با اشکال حزب الله، طالبان، القاعده، داعش و .. فعال شده و دستاوردهای جامعه بشری را مورد تهاجم قرار داده اند.

حادثه چهارشنبه پاریس روزانه در ایران، افغانستان، عراق ... رخ می دهد و جهانیان نسبت به فاجعه حکومت های اسلامی بی تفاوت نشسته بودند. مگر حکومت اسلامی ملت ایران را به گروگان نگرفته، کشور را به قتلگاه ایرانیان تبدیل نکرده  و بی وقفه جوانان را به استناد قوانین عصر شترچرانان اعدام نمی کند؟

 چندی پیش بود که محسن امیراصلانی 37 ساله بجرم توهین به اسلام، همچون کاریکاتوریست های فرانسوی، "مفسدفی الارض" شناخته شد و در راه دگراندیشی جان باخت!

اما چرا اسلامگرایان به ترور، سرکوب و ایجاد فضای رعب و وحشت رو می آورند؟

عصر اطلاعات و ارتباطات بستر مناسبی برای روشنگری و نقد سیاسی، ایدئولوزیک و فرهنگی استبداد و ارتجاع فراهم کرده است. جامعه باز، آزاد و دمکراتیک، بزرگترین دشمن ادیان و قدرتمداران بوده و موجودیت انها را مورد تهدید قرار داده و می دهد.

عصر ارتباطات، اطلاعات و جهانی شدن موقعیت ادیان و بویژه اسلام را بشدت شکننده و بحرانی کرده، و تناقضات اسلام و حکومت اسلامی با انسان و زندگی را بیش از هر زمان دیگر آشکار ساخته است. اسلام و اسلامگرایان در موقعت تدافعی و شکننده ای قرار دارند و ناتوان از انطباق با زمان و جهان، دست به عملیات انتحاری برای نابودی بسترهای روشنگری و بزرگترین دستاورهای بشری زده و میزنند. انها کمر به قتل آزادی، دمکراسی، دگراندیشی و دگراندیشان بسته اند؛ از نیویورک تا پاریس، از پاریس تا تل های خونین مقاومت ایرانیان، رد جنایات فاشیسم اسلامی مشاهده می شود.

گلوله هائی که بر قلب ها و جمجمه های روزنامه نگاران پاریس نشست، بازتاب تناقض بربریت و مدرنیته، و نیز پژواک شکستن کشتی فرسوده اسلام سیاسی است. 

ما ایرانیان بیش از هر ملت دیگر داغ اسلام و اسلامگرایان را بر پیکر خود داشته و موقعیت اروپای داغدار بربریت را درک می کنیم، بامید روزی که جهانیان هم ما را درک کنند! 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.