رفتن به محتوای اصلی

مداحان فاسد _افشاگری علیه مشائی و اپوزیسیون دمکرات!
26.04.2011 - 17:23

بنابر «شبکه ایران» وابسته به خبرگزاری دولتی ایرنا به نقل از یک استاد دانشگاه اعلام کرد «آلودگی‌های اخلاقی» برخی مداحان باعث نارضایتی همسر و خانواده آن‌ها شده است.

این شبکه خبری روز یکشنبه (چهارم اردیبهشت) به نقل از مجید غفرانی استاد دانشگاه تهران نوشته که «این دسته از افراد که می‌خواهند مروج اسلام باشند خود دچار آلودگی‌های اخلاقی هستند.» بگونه ای که همسران برخی مداحان از آلودگی اخلاقی آنها شاکی هستند ولی مسئله این نیست فساد اخلاخی وجه مشترک همه ی حاکمان مستبد است. موضوع در واقع سیاسی است و آنهم داستان از انجا آغاز شد که انتشار صحبت های سعید حدادیان (مداح) در خصوص مشائی و بازتاب گسترده آن در بسیاری از سایت ها و رسانه های موافق و مخالف نظام عکس العمل های متعددی را بر انگیخت ، وجه مشترک تمامی این عکس العمل ها این بود که همگی صحبت های بسیار زننده وی در خصوص مشائی آنهم از تریبون هیئت عزاداری را تقبیح کرده بودند ، غالب رسانه های مخالف نظام مشخصا برای نشان دادن بی قانونی و اینکه یک مداح از تریبون مداحی چگونه می تواند اینطور بی ادبانه سخن پراکنی کند ، این صدا را بازتاب دادند

ولی آنچه به اپوزیسیون دمکرات بر می گردد این است که در این مرحله نبایستی فریب انتقادات مداحان را خورد و ما بایستی علیه خرافه گویان رسمی حکومت اسلامی افشاء کنیم بدون اینکه از مشائیی دفاع کرده باشیم.

در ادامه می خوانیم که غفرانی حامی دولت با اشاره به ورود برخی مداحان به مسایل سیاسی نیز گفته که «برخی از مداحان این روز‌ها خود به رجل سیاسی تبدیل شده‌اند و برای خود مریدانی نیز گرد آورده‌اند.»

تنش‌ها میان مداحان و دولت دهم در هفته‌های اخیر بر سر فعالیت‌های انتخاباتی تیم محمود احمدی‌نژاد افزایش یافته است.

دولت دهم در یک هفته گذشته از منصور ارضی و سعید حدادیان دو مداح مشهور تهران به خاطر حملات علیه نزدیکان احمدی‌نژاد٬ شکایت کرده است.

ارضی و حدادیان از جمله مداحانی هستند که در ماه‌های اخیر حملات تندی علیه تیم احمدی‌نژاد داشته‌اند که این حملات بازتاب‌های فراوانی داشته است.

حدادیان از رحیم‌مشایی با عنوان «عورت» احمدی‌نژاد یاد کرده و منصور ارضی وی را «یهودی صفت» خوانده‌ لست.

چندی پیش نیز سایت «محرمانه‌نیوز» سعید حدادیان را «دلقکی وقیح» و «مداح زر و زور» نامیده و به محافظه‌کاران منتقد احمدی‌نژاد هشدار داده بود اگر به تخریب‌ها علیه دولت ادامه دهند «خانمان و دودمان» آن‌ها به باد خواهد رفت.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.