رفتن به محتوای اصلی

اصلاح طلبان و بت سازی از یک جنایتکار
25.03.2015 - 14:36

 

سه روزنامه نگار سرشناس اصلاح طلب، فرمانده سپاه قدس، قاسم سلیمانی، را با سه واژه زیر توصیف کرده اند:
مسعود بهنود او را «سردار عارف» خواند (در برنامه صفحه ۲ بی بی سی). محمد قوچانی او را «سردار صلح» نامید (در سرمقاله مهرنامه) و ابراهیم نبوی وی را «آبروی ایرانیان» می داند (در صفحه اش در فیس بوک).

دیگر نقش جمهوری اسلامی و سپاه قدس در دفاع از حکومت بشار اسد و مشاوره نظامی و کمک تسلیحاتی به ارتش بشار اسد برای سرکوب مخالفان سوری یک واقعیت آشکار است و تمامی رسانه های حکومت هم به آن اعتراف و افتخار میکنند. 
برای ماندن بشار اسد در قدرت، یک کشور تبدیل به ویرانه شد و نیمی از جمعیت آن آواره شدند و بیش از ۲۱۵ هزار نفر کشته شدند که حدود یک سوم آن زنان و کودکان هستند. و همه اینها به لطف فرماندهی مقتدرانه و عارفانه «سردار صلح» بوده است. «آبروی ما ایرانیان» در ارقام به جا مانده از تراژدی سوریه است. 
آقایان بهنود، نبوی و قوچانی جزو معروفترین و محبوبترین روزنامه نگاران و روشنفکران نزدیک به جریان اصلاح طلبی در ایران هستند. بسیاری از جوانان به این سه علاقه مند هستند و به روایتها و تفاسیر آنها اعتماد دارند. هر سه اینها در نوشته هایشان به روایات و اتفاقات تاریخی بسیار استناد می کنند و بطور ویژه آقای بهنود، برای نوشته های تاریخ نگارانه اش معروف است. 
وقتی حوادثی که ما در آن زیست میکنیم و خود با چشمان خود دیده ایم، اینگونه وارونه و تحریف شده و در خدمت قدرت روایت و تفسیر میشود، میتوان فهمید که چقدر روایتهای تاریخی این روزنامه نگاران سرشناس قابل اعتماد است! 
اگر زمانی برایتان سوال بوده است که چطور ممکن است عده ای از روشنفکران عکس «امام راحل» را در ماه دیده باشند و از او تصویری مقدس ساخته باشند، حال دیگر پاسخ آن واضح است. 
بیچاره ملتی که معروفترین روزنامه نگارانش این چنین واقعیت را قلب می کنند و از تجاوزگری، خشونت و شرم تصویری جعلی از عرفان و صلح و آبرو می نگارند ...

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کاوه جویا

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.