رفتن به محتوای اصلی

ارژنگ داوودی رئیس دادگاه انقلاب کرج را جانی بالفطره نامید
19.04.2015 - 00:44

 

ارژنگ داودی، زندانی سیاسی محکوم به اعدام، که برای روز شنبه 29 فروردین 1394 دوباره به دادگاه انقلاب کرج فرا خوانده شده بود، حکم سه سال زندان دیگر را دریافت کرد .

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، دیروز ، شنبه ۲۹ فروردین ماه، ارژنگ داودی زندانی سیاسی محکوم به اعدام و زندانی در زندان گوهر دشت (رجایی شهر) کرج برای دومین بار در پنج روز گذشته به شعبه ۱ دادگاه انقلاب کرج فرا خوانده شد و در این دادگاه، حکم سه سال زندان دیگر  از سوی  قاضی آصف الحسینی به وی ابلاغ گردید.

ارژنگ داوودی این حکم تازه را به اتهام "توهین به رهبری و سران جمهوری اسلامی" دریافت کرده است.

ارژنگ داوودی  بارها در پیام های تند و تیز خود از درون زندان علی خامنه ای و دیگر رهبران رژیم جمهوری اسلامی را به شدت مورد انتقاد قرار داده و آشکارا از انقلابی دموکراتیک در ایران که به سرنگونی رژیم بینجامد  پشتیبانی نموده است.

در همین روز، ارژنگ داوودی در پیام تازه ای گزارشی از دادرسی خود را با انتقاد از شیوه ی دادرسی دادگاه انقلاب و قاضی آصف الحسینی به صورت پیامی ارائه کرد. در این پیام داوودی قاضی آصف الحسینی را ملایی روانی و بی سواد و یک جانی بالفطره نامیده و دادرسی دادگاه انقلاب را 100% غیر قانونی خوانده است.

پیام تازه ی ارژنگ داوودی چنین است:

امروز شنبه ۱۳۹۴/۱/۲۹ برای دومین بار در طول ۵ روز!؟ به بیدادگاه انقلاب کرج شعبه یک به سردمداری یک شیخ دیوانه به نام آصف الحسینی اعزام شدم. وی که به طور همزمان رییس!؟ دادگاه انقلاب کرج نیز هست، بلافاصله پس از جلسه بیدادگاه روز دوشنبه ۱۳۹۴/۱/۲۴ که بدون حضور وکیل!؟ تشکیل شد و لذا اعتراض شدیداللحن مرا در پی داشت به طرزی عجولانه و جنون آمیز، اقدام به صدور رأی کیلویی!؟ علیه من نموده است.
یادآور می شوم که جلسه قبل در اعتراض به عدم حضور وکیل، بیدادگاه را ترک نموده و علیرغم اصرار مدیر دفتر و پاسیار همراه حاضر به بازگشت به اتاق مربوط نشدم. اینک پس از ۵ روز ابلاغ رای صادره مبنی بر سه سال حبس تعزیری در دومین مراجعه!؟ در حالی صورت می پذیرد که این جانور دو پا نه تنها خود پرونده را مطالعه نکرده بلکه حتی بدون انجام تشریفات مرحله “آخرین دفاعیات”!؟ اقدام به صدور حکم کیلویی و گتره ای نموده است.
این شیخ دیوانه همان کسی است که در سال گذشته در حالی که تحت عنوان “تبعید” در زندان بندرعباس اسیر بودم بدون اینکه مرا احضار نماید به طور غیابی!؟ برایم حکم اعدام!؟ صادر نموده است. اینک این پرونده نیز که با توجه به قوانین نیم بند رژیم منحط فقیه بدون کمترین اغراق ۱۰۰% غیرقانونی بوده، منتهی به صدور حکم حسینقلی خانی!؟ شده است.
بناچار در محل دفتر بیدادگاه ضمن اعتراض شدید شفاهی نسبت به نحوه تشکیل پرونده تا صدور این رأی بی پایه و اساس از امضای ابلاغیه خودداری نموده به صراحت دو بار پشت سر هم با عصبانیت عنوان نمودم: “چنانچه یک بار دیگر به این بیدادگاه به ریاست این ملای روانی احضار شوم شعار مرگ بر خامنه ای، نوکر روس، مزدور چین سر می دهم”!؟
و بلافاصله اضافه نمودم که “اگر از این ملای بیسواد در سطح کلاس دوم راهنمایی هم امتحان گرفته شود، قطعا رفوزه می شود”!؟
آزادیخواهان جهان؛
در صورتی که تحت مطالعات حقوقی قرار گیرد، بدون تردید این پرونده می تواند به عنوان مشتی نمونه خروار، وضعیت کریه و خفقان بار اوضاع قضایی ایرانیان تحت ستم ملایان قرون وسطایی را برملاتر سازد. لذا بدینوسیله مجددا از آن دسته از مجامع جهانی که به ویژه در امور حقوق بشر فعال هستند، مصرانه می خواهم برای انجام معاینات پزشکی و روانپزشکی بر روی این جانی بالفطره از هر طریق ممکن، رسما اقدام نمایند.

ارژنگ داودی
معلم، شاعر، نویسنده
زندانی سـیاسی
زندان رجایی شهر
۲۹ فروردین ۱۳۹۴

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کاوه جویا

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.