رفتن به محتوای اصلی

هشدار ناوشکن ایرانی به هواپیماها و ناو جنگی آمریکا در خلیج عدن
05.05.2015 - 23:58

واقعیت اینست که ملت ایران با هیچ کشور و ملتی سر جنگ ندارد و خواهان صلح، دمکراسی و سکولاریسم در ایران و منطقه هست. آخوندها یکبار با فتواهای خود جنگ نابرابری را به ایران تحمیل کردند و بخشی از کشور باشغال بیگانه درآمد و اکنون نیز برآنند تا ایران را قربانی منافع آخوندهای شیعه، و دین و فرهنگ عرب کنند!

*******

ناوگروه سی و چهارم نیروی دریایی ارتش، در منطقه خلیج عدن به ناو و هواپیماهای آمریکایی هشدار داد از نزدیک شدن به ناوگروه ایرانی خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناوگروه سی و چهارم نیروی دریایی ارتش که هم‌اکنون در منطقه خلیج عدن حضور دارد، به ناو و هواپیمای آمریکایی هشدار داد که از نزدیک شدن به ناوگروه ایرانی خودداری کنند.

طی روز گذشته، دو فروند هواپیمای گشت و شناسایی آمریکا با نام P۳C یا «پاپا ۳ چارلی» و ناوشکن DDG۸۱، فاصله استاندارد پنج مایلی با ناوگروه ۳۴ ایران را در خلیج عدن رعایت نکردند که این اقدام، با هشدار ناوشکن جمهوری اسلامی «البرز» روبرو شد و یگان آمریکایی نیز به سرعت تغییر مسیر داد.

در همین راستا، ناخدا یکم تاج‌الدینی فرمانده ناوگروه ۳۴ گفت: بررسی ناوهای جنگی خارجی در آب‌های بین‌المللی و هر چیزی که منافع ملی ایران را تهدید کند، وظیفه ذاتی ماست.

وی با اشاره به جنایات عربستان در یمن علت حضور ناوهای جنگی ائتلاف را کمک به عربستان خواند و افزود: این‌ها برای کمک به جنایات آل سعود در یمن ائتلاف غربی ـ عربی تشکیل داده‌اند و حضور ما در اینجا برای آنها سنگین است.

بر اساس این گزارش، ناوگروه سی و چهارم اعزامی نداجا متشکل از ناو لجستیک «بوشهر» و ناوشکن «البرز»، ماموریت خود را از اواسط فروردین ماه در منطقه خلیج عدن و تنگه باب‌المندب آغاز کرده است.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.