رفتن به محتوای اصلی

"درصددند جنگ‌های نیابتی را به مرزهای ایران بکشانند"
سید علی خبرهایی دارد
20.05.2015 - 22:32

 آنها که بذر مذهبگرائی، قومگرائی، نژاد گرائی می پاشند، باید منتظر بیداری ویروس های خفته و صف آرائی برای جنگهای مذهبی، قومی و نژادی هم باشند و چشم هایشان باز کنند و ببینند که نیروهای ائتلافی که دور ایران شکل گرفته، پیامد کدام سیاستهای ویرانگرانه بوده است؟

یکبار پرگوئی های خمینی و جهانگشائی شیعه، ایران را به باتلاق جنگ با عراق فرستاد و اکنون سیدعلی خامنه ای (شاه اسماعیل و قزلباش های او) کشور ما را در آستانه جنگی دیگر قرار داده اند. با یک تفاوت!

خامنه ای به معنای واقعی ایران را در شرایط جنگ چالدران قرار داده و به سبک شاه اسماعیل عمل می کند! باید زنگ خطر را بصدا درآورد و با فلج نمودن حکومت اسلامی، از افتادن ایران در گرداب جنگی دیگر پیشگیری کرد!

پاره ای از سخنان سیدعلی خامنه ای (شاه اسماعیل روزگار ما):

__________________

- باز در مذاکرات حرف های تازه می زنند درباره بازرسی ها گفتیم اجازه نمی دهیم از هیچ یک از مراکز نظامی هیچگونه بازرسی از سوی بیگانگان انجام شود.

- می‌گویند اجازه‌ی مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای باید داده شود. این یعنی بازجویی/ من اجازه نمی‌دهم بیگانگان با دانشمندان و فرزندان عزیز ملت که این دانش را به اینجا رساندند بیایند حرف بزنند.

- بنده خبرهایی دارم که دشمنان با همراهی برخی مسئولان سفیه منطقه‌ی خلیج فارس درصددند که جنگ‌های نیابتی را به مرزهای ایران بکشانند/ آنها بدانند اگر شیطنتی صورت گیرد واکنش ایران بسیار سخت خواهد بود‌.

- مسئولان عزیز ما که در این میدان شجاعانه حرکت میکنند،بدانند تنها راه مقابله بادشمن وقیح، عزم راسخ و عدم انفعال است.باید بتوانند پیام و عظمت ملت ایران را در مذاکرات نشان دهند.
 
 خامنه اي در اين مراسم در سخناني با اشاره به «گفتمان نوين اسلامي» و «گفتمان جاهليت» به‌عنوان دوگفتمان اصلي دنياي امروز، نزديکي و آشتي اين دوگفتمان را غيرممکن دانستند و با اشاره به زياده خواهي هاي جديد در مذاکرات هسته اي از جمله درخواست براي بازرسي از مراکز نظامي و گفتگو با دانشمندان ايراني، تأکید کردند: اين اجازه مطلقا داده نخواهد شد و دشمنان بدانند که ملت و مسئولان ايران در مقابل زياده خواهي ها و زورگويي ها بهيچ وجه کوتاه نخواهند آمد.

اگر شيطنتي صورت بگيرد، واکنش جمهوري اسلامي ايران بسيار سخت خواهد بود.  گفتمان جاهليت امروز که گفتماني ظالمانه، زورگويانه، متکبرانه و خودخواهانه و از جانب قدرتهاي سلطه گر جهان است، در مقابل گفتمان اسلامي قرار دارد که طرفدار عدالت، آزادي بشر و از بين رفتن زمينه هاي استثمار و استعمار، و نابودي نظام سلطه است.
 امکان آشتي و نزديکي اين دوگفتمان به يکديگر هيچگاه وجود نخواهد داشت زيرا يک گفتمان قائل به ظلم و ستيزه گري با ملت ها است، درحالي‌که گفتمان ديگر، قائل به حمايت از مظلومان و مقابله با ظالمان است.

سیدعلی با اشاره به تبليغات دشمنان مبني بر منزوي بودن جمهوري اسلامي ايران، خاطر نشان کرد: نظام اسلامي از ابتدا تاکنون همواره در دل ملت ها جاي داشته است و نشانه بارز آن، ابراز علاقه و شيفتگي مردم کشورهاي مختلف دنيا نسبت به روساي جمهور ايران، در طول سي و شش سال گذشته است. ما از اين چالشها هيچ ابا و واهمه اي نداريم زيرا وجود چالش نشان دهنده تحرک، زنده و فعال بودن، و حرکت روبه رشد است. ملت ايران، از اين چالشها، باقدرت و با توکل بر خدا و با اعتماد به نفس، عبور خواهد کرد.

سیدعلی يک نمونه از زياده خواهي هاي طرف مقابل در مذاکرات هسته اي را، درخواست براي بازرسي از مراکز نظامي و گفتگو با دانشمندان و محققان ايراني بيان کرد و افزود: همانگونه که قبلا هم گفته شد، اجازه هیچگونه بازرسی از هيچيک از مراکز نظامي و همچنين گفتگو با دانشمندان هسته اي و ساير رشته هاي حساس و اهانت به حريم آنها، داده نخواهد شد.
او تأکید کرد: من اجازه نخواهم داد که بيگانگان بيايند و با دانشمندان و فرزندان عزيز و برجسته اين ملت صحبت و از آنان بازجويي کنند. دشمن پررو و وقيح، انتظار دارد که ما اجازه دهيم آنها با دانشمندان و محققان ما درباره يک پيشرفت اساسيِ بومي و ملي گفتگو کنند اما مطلقاً چنين اجازه اي داده نخواهد شد. اين موضوع را دشمنان نظام اسلامي و همه کساني که منتظر تصميم نظام هستند، به روشني متوجه شوند.
 خامنه اي در ادامه به برخي خبرها مبني بر تلاش مشترک دشمنان و برخي مسئولان سفيه منطقه خليج فارس براي کشاندن جنگهاي نيابتي به نزديکي مرزهاي ايران اشاره و تأکید کرد: پاسداران انقلاب اسلامي و همه پاسداران حريم امنيت ملي در نيروهاي مسلح هوشيار و بيدارند و اگر شيطنتي صورت بگيرد، واکنش جمهوري اسلامي ايران بسيار سخت خواهد بود.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.