رفتن به محتوای اصلی

اعتراض به اظهارات بی پایه ی سردار محمداسماعیل کوثری
05.06.2015 - 10:38

اعتراض جبهه ملی ایران

به اظهارات بی پایه ی سردار محمداسماعیل کوثری

 

هموطنان عزیز

در هر جامعه ای که مواجه با رویدادها و کوران های سیاسی پی درپی است،انتظار عمومی آن است که مسئولان و سردمداران کشور صاحب دانش و آگاهی های لازم در باره جایگاه اجتماعی- سیاسی و مواضع ارزشی احزاب و جمعیت های سیاسی کشور خود بوده و بیان نظرات و تصمیم گیری های آنها مبتنی بر وقوف چنین واقعیت های اجتماعی- سیاسی باشد.

دریغ و درد برای جامعه ای است که برخی از کسانی که بر کرسی تصمیم گیری مجلس آن کشور تکیه زده اند، نظراتی را بیان می دارند که حاکی از ناآگاهی و ضعف اطلاعات آنها در خصوص علل رویدادهای دردناکی است که در مقطع زمانی خاص بر این کشور گذشته است.

دو چندان دردناک تر آنکه چنین افرادی در کرسی قدرت تصمیم گیری در باره سرنوشت آینده کشور باشند. آنهم در شرایطی که جامعه مواجه با نارسائیهای داخلی و مسائل نگران کننده منطقه ای میباشد.

 در راستای این ناآگاهی هاست که به دنبال پیدایش اجساد تعدادی از شهدای گرانقدر مدافع وطن که درجنگ عراق باایران جان باختند، بین برخی از مسئولان جنگ و برخی از فرماندهان نظامی مجادلاتی بر سر علل عدم موفقیت عملیات کربلای ۴  که در دیماه ۱۳۶۵ انجام گردید، بروز کرد که در ضمن فراافکنی های طرفین، سردار محمداسماعیل کوثری که اکنون در کسوت نمایندگی مردم بر صندلی مجلس شورای اسلامی تکیه زده است، اظهار نمود که علت ناموفق بودن آن عملیات لورفتن آن بوده است و از چند گروه سیاسی از جمله جبهه ملی به عنوان لو دهنده عملیات مورد بحث نامبرده است.

نام بردن از جبهه ملی در میان این اظهارات به اندازه ای غیرمسئولانه و دور از حقیقت و نشان دهنده ناآگاهی سیاسی گوینده آن است که نیازی به تکذیب و پاسخگوئی ندارد و آن را جز اتهامی بی پایه و عاری از واقعیت و دور از سیره جبهه ملی نمی توان تلقی نمود.

جبهه ملی ایران که دفاع از تمامیت ارضی، استقلال سیاسی و حاکمیت ملی  این آب و خاک و تحصیل آزادی های اساسی ملت ایران، مردم سالاری و حکومت قانون را در سرلوحه اصول اعتقادی خود قرار داده است، بیان این سخنان را که حاکی از ناآگاهی سیاسی گوینده آن  و کذب مطلق است، شدیدا تقبیح می کند و تاسف عمیق خودرا از این اظهارات بی اساس فردی که به عنوان نماینده مردم در تصمیم گیری های جاری و آتی این مملکت مشارکت دارد، اعلام مینماید.

تهران – جبهه ملی ایران

۱۵ / ۳ / ۱۳۹۴

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.