رفتن به محتوای اصلی

اطلاعيه كميته مشترك هماهنگى در عمل،به مناسبت بيستم ژوئن
18.06.2015 - 20:41

اطلاعيه كميته مشترك هماهنگى در عمل،به مناسبت بيستم ژوئن

در روز بيستم ژوئن برابر با سى خرداد، از زندانيان سياسى ايران حمايت كنيم
هموطنان عزيز
همانگونه كه شاهد رويدادهاى فاجعه بار تاريخ كنونى در كشور هستيد، با قدرت گيرى رژيم مستبد جمهورى اسلامى بر اثر انقلاب

٥٧ كه با وعده هاى دروغين و فريب مردم ايران توسط روحانيون حاكم وباند هاى فاسد وابسته به روحانيت همراه بوده است، بلافاصله دارهاى اعدام و مجازات مخالفان را برپا داشته است تا بسيارى از ايرانيان با هر ايده و مسلك مخالف خود را از بين ببرد. اين نظام ايدئولوژيك كه آبشخور فكرى و فرهنگى خود را بر قصاص و مرگ و تباهى بنيان گذاشته است، در تمامى طول سالهاى حكومت ترور و وحشت خود، همواره نسلهاى پس از انقلاب نكبتبار اسلامى را به بند كشيده و صدها هزار هموطن ايرانى را در سلولهاى شكنجه به كام مرگ فرستاده است. جمهورى اسلامى مصداق حكومتى است كه داراى بزرگترين زندانهاى جهان و بيشترين آمار زندانيان سياسى، عقيدتى است، آمار بالاترين زندانيان سياسى در ايران يك واقعيت مسلم و روشن را به همه جهانيان نشان داده است و آن اين است كه مبارزات ضد استبداد مذهبى و دينى در كشور ما همواره و هر چه بيشتر در جريان است و جمهورى اسلامى به تنها سلاحى كه به آن متشبث شده است همانا سركوب و زندان و شكنجه و قتل و كشتار است. جمهورى اسلامى امروز شجاعترين فرزندان مبارز ايران را در حبس خود نگاه داشته است، زندانيانى كه از جان و زندگى خود در راه آزادى كشور و مردم ايران فروگذارى نكرده و همواره و حتى در سياهچالهاى اين رژيم قرون وسطايى به مبارزه اى رو در رو با جمهورى اسلاى برخاسته اند.
اكنون پديده زندانيان سياسى خود به تيغ در گلوى جمهورى اسلامى و به يكى از بغض هاى سياسى اجتمأعى و به عامل تهديدكننده جمهورى اسلامى تبديل شده است. عاملى كه بطور موثر رژيم جمهورى اسلامى را به چالش كشانده است. به دليل شهامت بينظير زندانيان سياسى، حمايت بيدريغ و گسترده با هدف دفاع از جان و هستى آنها در مقابل تهديدات اين نظام انسان كش ضرورتى صد چندان يافته است، لازم به ذكر است كه زندانهاى جمهورى اسلامى مملو از مبارزان سياسى و هموطنان آزادى خواهى است كه نامى از آنها در دست نيست، شايسته است همه فعالان در عرصه آزاديخواهى در اين راستا به نجات اين هموطنان بشتابند و نام آنها را از پنهان حكومت وحشت و ترور بيرون بكشند.
هموطنان
در روز بيستم ژوئن، ما احزاب و سازمانهاى سياسى ايران دركميته مشترك هماهنگى، حضور خود در كنار هموطنان ايراني، احزاب و سازمانهاى سياسى و حقوق بشرى بدور از هرگونه تفاوتهاى فكرى و سليقه اى را اعلام مى داريم و از همه هموطنان ميخواهيم با مشاركت فعال در صحنه هاى اعتراضى در تمامى كشورهاى جهان بر عليه جمهورى اسلامى، حمايت خود را از فرزندان محبوس در زندانهاى جمهورى مستبد اسلامى فرياد بزنند.
زنده باد آزادى
گسترده باد اتحاد و همدلى ايرانيان
بر قرار باد دموكراسى در ايران

نام احزاب و سازمانهاى ايران بترتيب حروف الفبا
١- جبهه آزادى خواهان ايران
٢- جبهه دموكراتيك ايران
٣- جبهه ملى ايران خارج از كشور
٤- جنبش همبستگى براى دموكراسى و حقوق بشر در ايران
٥- حزب تضامن اهواز
٦- حزب دموكرات كردستان
٧- حزب مردم بلوچستان
٨- حزب مشروطه ايران(ليبرال دمكرات)
٩- سازمان مردمى كورمانج خراسان

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

محمد زمانی
mohammadzamani.com/2015/06/18/%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D9%8A%D9%87-%D9%83%D9%85%D9%8A%D8%AA%D9%87-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%D9%83-%D9%87%D9%85%D8%A7%D9%87%D9%86%DA%AF%D9%89-%D8%AF%D8%B1-%D8%B9%D9%85%D9%84%D8%8C%D8%A8%D9%87/#more-23

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.