رفتن به محتوای اصلی

دیداری برای «ظهور یا سقوط»؟
05.07.2015 - 02:15

دیداری برای «ظهور یا سقوط»؟
بشکافت زمین ، در بیامد...
سرانجام همانگونه که انتظار می رفت،اتفاقی که پیش بینی کرده بودیم، رخ داد!؟ 
و این دید و بازدیدهای عشوه گرانه در آینده نیز ادامه خواهد داشت!
از آقای محمد نوری زاد انتظار می رفت که با آزادی مهندس طبرزدی، به دیدار او رود تا از داغ ترین موضوع و حرکت روز سلفی تهیه نماید چرا که کانون وکلا با پیروزی بانو نسرین ستوده ،تعطیل گشته است.
اما چرا با این حرکت مخالف بوده و آن را دستاویزی برای خدشه دار کردن آقای طبرزدی می بینم؟
نخست اینکه آقای نوری زاد حدود 5-6 سالیست که به جمع مخالفین ولایت خامنه ای و نه کلیت جمهوری اسلامی در آمده و بهترین راه حل خود برای ملت ایران را در «ولایت فقیه ‫#‏خاتمی‬» می بینید و صراحتا" ‫#‏مخالفت‬ خود را با ‫#‏سرنگونی‬‫#‏جمهوری‬ اسلامی عنوان کرده است.(نامه سی و دوم نوری زاد به خامنه ای).
مسلما" شخص مهندس طبرزدی انسانی نیست که ،کسی را از خود برهاند یا مهم تر از همه میهمان را بیرون از خانه اش بیرون کند و در فرهنگ ما ایرانیان نیز چنین نیست.
اما ببینید نتیجه این دیدار چه می شود؟
عده ای می آیند و مطلب(سال 1390)سایت امنیتی صراط نیوز، که تیتر زده بود :«رفیق ناباب حشمت الله طبرزدی با او چه کرد؟/نقش "نوري زاد" در انحراف فكري "طبرزدي"» را پخش می کنند.
این سایت ،سعی کرده بود مهندس طبرزدی را رفیق و دوست نوری زاد جلوه داده و مضحک تر، اینکه " «نوری زاد» به طبرزدی راه «‫#‏براندازی‬» را نشان داده است..!!؟؟"
در صورتی که سال 88، به گفته بعضی محمدنوری زاد «حُر» زمان شده بود، طبرزدی به زندان رفت.و حتی در سال 92 که آقای طبرزدی به مرخصی آمدند، از محمدنوری زاد خبری نبود؟!حتی ایشان در اون شرایط در تجمعات و گردهمایی ها اصلا جائی نداشتند.بلکه آقای نوری زاد در همایش «تقدیر از ‫#‏عارف‬، حمایت از‫#‏روحانی‬» تشریف داشتند.
یا اینکه در قبل از ‫#‏18تیر‬ 1378 که اقای طبرزدی ولایت فقیه مطلقه را زیر سوال بردند و سپس در ایجاد قیام 18 تیر نقش موثری داشتند «نوری زاد» کجا بود؟!ایشان که هنوز به ولایت مطلقه فقیه معتقد هستند فقط مشکل شان با شخص آن می باشد که به جای خامنه ای ، خاتمی ولی فقیه باشد!
این آقای نوری زاد زمانی که مهندس طبرزدی و دیگر زندانیان سیاسی بیانیه می دادند کجا بودند؟ایشان که حتی در مقابل بیانیه زندانیان سیاسی برای روز کارگر و جنبش کارگری ایستادند(یکی از امضا کنندگان آقای طبرزدی بود)و به جنبش کارگری پشت کرده و «اول ماه مِی» را به رسمیت نشناختند!؟آیا ایشان به دیدار خانواده طبرزدی رفتند؟آیا ایشان که مدعی آزادی هستند و از همه آزدی خواهان و زندانیان(البته اونهایی که در بورس هستند) می خواهند دفاع کنند، حالا یادشان به طبرزدی افتاده است؟چرا آن زمان که ایشان(طبرزدی)در زندان بودند ، اسمی از او یا از خانواده و بیانیه های وی پشتیبانی نمی کردند؟
آیا نوری زاد حتی یک بار اخبار ‫#‏زندان‬ مخوف ‫#‏رجائی_شهر‬ و اروژانسی بودن وضعیت زندانیان این زندانیان و آقای طبرزدی را در فیسبوک خود منتشر کردند؟؟!!
آیا دلیل اینکه محمد نوری زاد ، زندانیان رجائی شهر و خصوصا مهندس طبرزدی را در لیست سانسور خود قرار داده بود ،چیزی جزء «‫#‏برانداز‬» بودنشان نبوده است؟ و خود آقای نوری زاد در نامه (سی و دوم) به خامنه ای هم اقرار کرده : «با کسانی که به دنبال سرنگونی شما(خامنه ای) و نظام تان هستند، مخالفم».
آقای نوری زاد اگر شما به ‫#‏خامنه_ای‬ نامه های «فدایت شوم و حفظ نظام» می نوشتی و می نویسی، مهندس طبرزدی «اولین کسی بود که از وی درخواست شکایت کرد به دادگاه بین المللی و در مقابلش ایستاد آن هم از همان سال های 77-76 ایستاد(هرچند که اولین بار امامش نامید)».
اگر شما از ستار بهشتی گفتی و وی را مصادره کردی، ‫#‏ستار‬ ‫#‏بهشتی‬ برانداز بود و عکس پروفایلش و نماد رهبریش «‫#‏طبرزدی‬» بود. 
آقای نوری زاد سال 78 مردم ایران و آقای طبرزدی نتنها از #خاتمی بلکه از خامنه ای و کل نظام عبور کردند( وسال 88 ان را تکرار نمودند)، حالا شما به دنبال ولایت فقیه خاتمی هستید؟!
و نکته جالب تر اینکه عده ای نیز، با چشم پوشی از عُِمق بازی امنیتی، به طبرزدی حمله برده و او را در کنار نوری زاد و امثالهم قرار می دهند.«یعنی دقیقا همان چیزی که امنیتی ها ترتیب داده و می خواهند».
خودتان قضاوت کنید ، چه کسانی از این دیدار بهره برداری خواهند کرد و چگونه!؟
آقایون اطلاعاتی و امنیتی گمان نمی کنم، نه شما و نه هیچ کس دیگر بتواند مبارزه شجاعانه، مقاومت و استقامت طبرزدی و خانواده اش در راه ‫#‏آزادی‬ و ‫#‏دموکراسی‬را خدشه دار کرده و وی را در کنار دیگری مهره های سوخته شما قرار دهد.
شاید با مهندس طبرزدی در مواضعی مخالف باشم ولی حرف حق و حقیقت را باید گفت.
پاینده ایران، زنده باد #آزادی همراه با ‫#‏آگاهی‬.
آرمان چاروستایی Arman Charostaei 
13تیر 94
--
سایت امنیتی صراط نیوز:«رفیق ناباب حشمت الله طبرزدی با او چه کرد؟ :
http://goo.gl/16nrtj
-
نامه سی و دوم نوری زاد به خامنه ای :
http://goo.gl/twwrsB
-
مهندس طبرزدی ما و مردم ایران جمهوری اسلامی را نمی خواهیم :https://goo.gl/hZojmZ
-
مستند محمد نوری زاد«برانداز یا اصلاح طلب جاانداز برای جمهوریت سوم»:https://goo.gl/fMV2eM

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

آرمان چاروستایی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.