رفتن به محتوای اصلی

حمله شریعتمداری به سایت ایران گلوبال
01.10.2009 - 09:10

سايت ضدانقلابي ايران گلوبال- كه به وزارت خارجه رژيم صهيونيستي نزديك است و حتي تا مرز حمايت صريح از حمله اسرائيل به ايران هم پيش رفته بود- با اشاره به بيانيه اخير (1+12) ميرحسين موسوي نوشت: نكته اي كه بيانيه جديد مهندس موسوي را از ساير بيانيه هاي وي تميز مي دهد

به اطلاع خوانندگان محترم میرسانیم که خبر زیر بدون ویرایش در اختیارتان قرار گرفته است. قضاوت را مثل همیشه به شما واگذار میکنیم:

روزنامه شریعتمداری مینویسد

آفرين بر موسوي و كروبي! ايران اسلامي را نبايد آرام گذاشت (خبر ويژه)

با شكست جبهه ائتلافي «افراطيون و گروهك هاي ضدانقلاب» در پروژه آشوب و براندازي، وابستگان به اين طيف تاكيد مي كنند «راديكاليزم ]تندروي[ در اين برهه از زمان مفيد نيست»!

سايت ضدانقلابي ايران گلوبال- كه به وزارت خارجه رژيم صهيونيستي نزديك است و حتي تا مرز حمايت صريح از حمله اسرائيل به ايران هم پيش رفته بود- با اشاره به بيانيه اخير (1+12) ميرحسين موسوي نوشت: نكته اي كه بيانيه جديد مهندس موسوي را از ساير بيانيه هاي وي تميز مي دهد و متاسفانه موجب برخي سوءتعبيرها هم شده، تاكيد درست ايشان به استبعاد جنبش از راديكاليزه شدن است. درست نه از آن رو كه راديكال كردن فضا از سوي پايوران جنبش، اساساً اشتباه است كه قطعاً چنين نيست و نفس هر جوشش و خيزش بلند، راديكاليزم را به عنوان يك نياز لازم خواهد داشت، بل از آن جهت كه سوق يافتن پتانسيل جنبش به سوي راديكاليزاسيون در اين برهه از زمان ]![ مفيد نيست.

سايت مذكور با بيان اينكه «بايد به ذكاوت موسوي آفرين گفت» مي نويسد: رايكاليزم خصوصيت ذاتي هر مبارزه اي است و هيچ گاه نمي توان در مذمت و نفي آن سخن راند اما زماني كه مي بينيم هنوز بستر سرمايه گذاري جنبش بر ظرفيت هاي مولد شكاف در بدنه حاكميت فراخ است و مي توان دايره اعضاي سيستم را تا حدود زيادي منقبض تر نمود، به اين يقين خواهيم رسيد كه زمان ورود به فضاي راديكال هنوز فرا نرسيده است. رايكاليزم هنگامي كاركرد مناسب خود را خواهد يافت كه بتواند به عنوان تير آخر عمل نمايد. وقتي جنبش توانست با استفاده از ابزارهاي موثرش شكاف ايجاد شده در ساختار حكومت را چنان تعميق بخشد كه بواسطه آن حوزه مانور براي نظام محدود، كارتهاي بازي اش اندك و امكان استفاده اش از ابزارهاي مهار به كمترين حد خود برسد آنگاه روي آوردن به راديكاليزم ذاتي جنبش و انبساط فضاي مبارزه آن مي تواند همچون تير آخر مناسب باشد. بيشترين شكاف در بدنه سيستم مترادف است با كاهش كمي و كيفي هزينه ها.

سايت ضدانقلابي مذكور در عين حال طاقت نياورد و تاكيد كرد كه در فضاي تهديد خارجي موجود، نبايد زمان را از دست داد بلكه بايد فشار بر بدنه حاكميت را افزايش داد! «بايد فشار حداكثري را براي رخ نمودن شكاف ها بر بدنه سيستم پياده كرد. فواصل درگيري ها بايد كوتاه تر شود. البته نه در اشل تظاهرات روز قدس بلكه پراكنده. دانشگاه ها بايد مهم تلقي شود. رهبران جنبش بايد از هرگونه احتياطي اعراض كنند. در شرايط تهديد خارجي به حمله نظامي، بايد وزن درگيري و فشار بر حاكميت را سنگين تر كنيم. مهندس موسوي و آقاي كروبي كه خواب را از رژيم سلب كرده اند ]![ بايد فواصل زماني موضع گيري هاي جديد را كمتر كنند. نبايد گذاشت نظام حتي يك روز احساس آرامش كند.

نويسنده ايران گلوبال در پايان تصريح كرد: «من و دوستانم به شما به ديده فاعل مسئول به راه مي نگريستيم و پيش از انتخابات با آن كه از جبهه تحريمي ها بودم، اما همه گاه بر درستي موسوي موكد بودم و به قول برخي دوستان آن را فرياد مي كشيدم. اكنون هم از شما مي خواهم رويكردهايي را كه تعلل شاخصه اصلي آن است كنار بگذاريد. وقت زيادي نداريم»!

هرچند بسياري از دعاوي مندرج در اين نوشته سايت اينترنتي، گنده گويي و خالي بندي است و اربابان و بزرگ ترهاي اين جريان هاي پادو در معارضه با جمهوري اسلامي درمانده اند اما لحن طمع كارانه، مفاهمه آميز و ستايش هاي جهت دار آن، به خودي خود ميزان انحطاط برخي مدعيان دروغين همراهي با ملت و نظام اسلامي را نشان مي دهد.

موسوي به رغم انواع جفاها به نظام و مردم ديروز در ديدار با برخي اعضاي فراكسيون اقليت ادعا كرد: تشكيل جبهه سبز در چارچوب نظام و انقلاب است و ما آن را مجموعه اي جدا از نظام نمي دانيم.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.