رفتن به محتوای اصلی

شریعتمداری: ایران گلوبال سایت ضد انقلابی
22.11.2009 - 10:21

روزنامه حسین شریعتمداری با لجن پراکنی های خود مثل همیشه به سایت ایران گلوبال حمله کرد و اینبار هم به مقاله زیر اشاره میکند:

رژیم اسلامی، دست غرب را بخوبی خوانده است!

روزنامه شریعتمداری همچنین مطالب زیر را منتشر میکند که ما بدون ویرایش در اختیار خوانندگان عزیز قرار میدهیم و قضاوت را به آنان واگذار میکنیم.

"يك سايت ضد انقلابي با توصيف درماندگي آمريكا و غرب در مقابل ايران، به پرخاش عليه دولت آمريكا و «خواري» آن پرداخت.

«ايران گلوبال» با اشاره به ناتواني آمريكا و گروه موسوم به 1+5 در وادار كردن ايران به توقف برنامه هسته اي مي نويسد: بايد اقرار كرد رژيم اسلامي مدت هاست دست غرب را به خوبي خوانده است. غرب به خواري و زبوني افتاده است و در بحران ساختاري و مالي به سر مي برد. 30 سال از عمر رژيم اسلامي مي گذرد و تهديدهاي توخالي غرب عليه اين رژيم كارساز نبوده است.

نويسنده اين سايت كه پيش از اين به حمايت از زمزمه حمله رژيم صهيونيستي عليه ايران پرداخته بود، با ناراحتي مي نويسد: 13 آبان 58، 54 عضو سفارت آمريكا را به مدت 444 روز به گروگان گرفت و ]امام[خميني به همه طرح هاي آمريكا با يك جمله «آمريكا هيچ غلطي نمي تواند بكند» پاسخ داد. اين براي آمريكا خفت بار بود. آنها با انفعال و بي عملي با ماجرا روبرو شدند.

اين پايگاه اينترنتي وابسته به عناصر ضدانقلاب مقيم خارج، با اشاره به غرور و استقلال برآمده از تسخير سفارت آمريكا مي نويسد: در همين روزها بارك اوباما مجبور شده براي حفظ موقعيت آمريكا و مقابله با گزند هاي جمهوري اسلامي در منطقه خاورميانه، دست به عقب نشيني بزند و تايوان و تبت را كاملاً در اختيار چين بگذارد تا رضايت اين كشور را عليه جمهوري اسلامي به دست آورد. با همه اينها، اوباما رئيس جمهور آمريكا باز هم پاسخ منفي از جمهوري اسلامي دريافت كرده است.

ايران گلوبال در پايان تاكيد مي كند: آيا اوباما در برابر جمهوري اسلامي و در مقايسه با جرج بوش كه ايران را محور شرارت ناميد، با عزم استوار و تهاجمي برخورد خواهد كرد؟ بايد اقرار نمود آمريكا پس از به باتلاق نشستن در جنگ هاي عراق و افغانستان، آن چنان به خواري و زبوني رسيده كه توان مقابله ندارد. رژيم اسلامي مدت هاست دست غرب را به خوبي خوانده است. جمهوري اسلامي در 30 سال گذشته در سايه تسامح سياسي و اقتصادي غرب در مقابل ايران، چنين لجباز و جسور شده است. سران جمهوري اسلامي مي دانند كه توپخانه غرب مدت هاست ديگر باروت ندارد".

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.