رفتن به محتوای اصلی

صادق محصولی دژخیم رژیم آخوندی در اورمیه و آذربایجان
07.10.2015 - 05:50

بخش یک - کارنامه صادق محصولی دژخیم خونخوار و دزد میلیاردر رژیم ولایت فقیه

صادق محصولی در سال ۱۳۳۸ در شهر اورمیه زاده شد، پس از پذیرش در دانشگاه علم و صنعت به تهران رفت و از دوستان محمود احمدی نژاد صبورچیان و برادران هاشمی ثمره شد، در سال ۱۳۵۹ با سفارش آخوند مهدوی کنی که اکنون رئیس مجلس خفتگان است و در آن زمان وزیر کشور بود به همراه دوستان گرامیش محمود احمدی نژاد و برادران هاشمی ثمره و چند تن دیگر به اورمیه بازگشت تا از رخنه دشمنان رژیم در شمال باختری ایران پیشگیری کند! از نخستین کارهای او پس از رسیدن به اورمیه برپائی گروه های چماقدار از اراذل و اوباش اورمیه و حمله به گردهمائی های گروه های دگراندیش همراه با زدن و بستن و شکستن بود که این کارهای وی با پشتیبانی بی دریغ آخوند غلامرضا حسنی امام جمعه اورمیه همراه بودند! در سایه این خوش خدمتی ها در سال ۱۳۶۰ صادق محصولی فرماندار اورمیه شد و همزمان با وی محمود احمدی نژاد فرماندار ماکو شد و مجتبی هاشمی ثمره به معاونت استانداری آذربایجان غربی برگزیده شد!

پس از اعلام جنگ مسلحانه بر علیه رژیم جمهوری اسلامی در سال ۱۳۶۰ از سوی سازمان مجاهدین خلق ایران کار صادق محصولی تنها به فرمانداری در شهر اورمیه خلاصه نشد و پرداختن به کارهائی مانند بازجوئی، شکنجه، تیرباران کردن، تیر خلاص زدن و سازماندهی دستگاه سرکوب رژیم از دیگر کارهای او شدند! البته همزمان با وی محمود احمدی نژاد نیز که ظاهرا فرماندار ماکو بود در شهرهای شمال باختری کشور می گشت و کارهائی مانند تیرباران کردن و به دار آویختن دشمنان رژیم را انجام می داد و به ویژه محمود احمدی نژاد به تیر خلاص زدن به مغز زندانیان اعدامی علاقه خاصی داشت و همواره با خنده و قهقهه می گفت: "کار را که کرد؟ آن کس که تمام کرد!"

صادق محصولی و یارانش هرچند آدمکش بودند از پر کردن جیب هایشان با دارائی های دزدیده شده و رشوه خواری و مفت خواری و اختلاس از دارائی های مردم نیز دریغ نمی کردند اما در این میان شهردار اورمیه مهندس مهدی باکری دشمن سرسخت هر گونه دزدی و رشوه خواری و مفت خواری و باندبازی و پارتی بازی بود و آب او و کسانی مانند صادق محصولی به یک جوی نمی رفت و همواره میان مهدی باکری و برادرش حمید باکری از یک سو و صادق محصولی از سوی دیگر کشمکش ها و ستیزهای سخت روی می دادند اما صادق محصولی را چه باک هنگامی که پشتیبان او آخوند غلامرضا حسنی امام جمعه اورمیه بود و پشتیبان گردن کلفت دیگری به نام آخوند محمد ایمانی یامچی رئیس دادگاه انقلاب اسلامی اورمیه را نیز دم دست داشت! آخوند محمد ایمانی یامچی هزاران تن از دشمنان رژیم را پس از محاکمه های پنج دقیقه ای در دادگاه انقلاب اسلامی اورمیه به اعدام محکوم کرده است! وی سپس به تبریز رفت و رئیس دادگاه شعبه شانزدهم کیفری یک دادگستری تبریز شد و هم اکنون رئیس دادگاه تجدید نظر استان آذربایجان شرقی است! (نشانی آخوند محمد ایمانی یامچی: تبریز- کوی ولیعصر - کوی وحدت - چهارده متری نیما - ده متری اول - کاشی بیست و دو - کد پستی ۵۱۵۷۸۵۷۷۶۶ )

یادآوری می شود که آخوند محمد ایمانی یامچی و آخوند رشوه خوار و فاسدی به نام محمدکاظم ایمانی یکی نیستند! این دو آخوند تنها همنام هستند و باهم خویشاوند نیستند! محمد ایمانی یامچی گر چه آدمکش است اما دچار فساد جنسی نیست و حتی با فساد جنسی مخالف است و ظاهرا رشوه خوار نیز نیست اما خوک رشوه خوار محمدکاظم ایمانی (معروف به بی ایمان!) تا کنون هزاران پرونده تجاوز به عنف، قتل عمدی، زمین خواری، غصب و تصرف عدوانی، اختلاس ها و کلاهبرداری های بزرگ را پس از اخذ رشوه های کلان ماست مالی کرده است! خوک بی شرف و بی ایمان، محمدکاظم ایمانی به زن هائی که دارای پرونده های سنگین بودند پیشنهاد ماست مالی کردن پرونده هایشان را به شرط روابط جنسی می داد و اگر می پذیرفتند با آنها مشغول خوشگذرانی می شد و گر نه هزاران بلا بر سر این زن های بیچاره می آورد! خوک بی ایمان، محمدکاظم ایمانی که پیشینه درخشانی هم در مصرف تریاک و الکل دارد در زمان شاه به همراه آخوند حسن شکوهی و دیگر آخوندهای درباری در تبریز دعاگوی اعلیحضرت همایونی شاهنشاه آریامهر بود! و در زمان جمهوری اسلامی در عرض ۲٤ ساعت حزب اللهی دو آتشه و هوادار سینه چاک خمینی شد! و با وساطت آخوند نجف آقازاده استرخان وارد دادگستری تبریز شد و فجایعی آفرید که روی همه گندکاران ظلمگستری تبریز و حتی آذربایجان سفید شد! (نشانی آخوند محمدکاظم ایمانی معروف به بی ایمان: تبریز - میدان حکیم نظامی - کوی دانش - کوچه پنجم - کاشی چهل و دو - کد پستی ۵۱۷٤۶۷۷۸۳۳)

باری، در سایه خوش خدمتی های صادق محصولی به رژیم سر تا پا لجن جمهوری اسلامی در سال ۱۳۶۱ نامبرده به فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شمال باختری کشور یعنی آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و اردبیل که در آن هنگام بخشی از آذربایجان شرقی بود و استان جداگانه ای نبود برگزیده شد بی آن که حتی یک بار به جبهه رفته باشد و یا دانشی درباره جنگ و جبهه داشته باشد! مهدی باکری و برادرش حمید باکری که در آن زمان به جبهه جنگ ایران و عراق و به دنبال نخود سیاه! فرستاده شده بودند با شنیدن خبر چنین گزینشی همه جا را نامه باران کردند تا پرده از گندکاری های بی شمار صادق محصولی بردارند اما رژیم گدایان مفت خور نیازی به درستکاری و درستکاران نداشت و تنها به دژخیمان گوش به فرمانی نیاز داشت که در زندان ها و شکنجه گاه ها بکشند و سرکوب کنند! و تازه بخت با صادق محصولی یار بود چون در عملیات خیبر حمید باکری و در عملیات بدر مهدی باکری دود شدند و به هوا رفتند و از خاکستر استخوان های آنها نیز چیزی بر جا نماند!

چون از جنازه حمید باکری و مهدی باکری هیچ اثری نبود صادق محصولی از فرصت به دست آمده بهره برداری کرده و با بیشرمی و پرروئی شگفت آوری مدعی شد که مهدی باکری و حمید باکری نه تنها شهید نشده اند بلکه از جبهه گریخته و به منافقین پیوسته اند! دستاویز او نیز این بود که مهدی باکری و حمید باکری برادری به نام علی باکری داشتند که از بنیانگزاران سازمان مجاهدین خلق در زمان رژیم پادشاهی بود و به فرانسه و اردن و لبنان و چند کشور دیگر رفته و برای سازمان مجاهدین خلق جنگ افزار و مواد منفجره آورده بود و سپس از سوی ساواک شناسائی و دستگیر شده و پس از محاکمه در دادگاه نظامی رژیم پادشاهی، در تاریخ سی فروردین ۱۳۵۱ به همراه علی میهن دوست، ناصر صادق و محمد بازرگانی که همگی از بنیانگزاران سازمان مجاهدین خلق بودند اعدام شده بود!

برای سنگ اندازی های صادق محصولی بود که خانم صفیه مدرسی همسر مهدی باکری یک بار که خواسته بود از شهر تبریز نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی شود از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شده بود و برای نامه نگاری های خانم فاطمه چهل امیرانی همسر حمید باکری درباره صادق محصولی بود که خانواده باکری ها دچار دردسرهای فراوان شدند! با تحریک صادق محصولی بود که مجتبی ذوالنور شایعه ای دروغ با واژه های زشت و زننده ساخت که همسر حمید باکری پس از روابط آن چنانی با یک آموزگار گیلانی ازدواج کرده است! خانم فاطمه چهل امیرانی همسر حمید باکری نیز با اعلام این که بعد از باکری ازدواج نکرده است درباره سخنان ذوالنور گفت: "من از همه دروغگویان فتنه گر و منافق بیزارم چرا که بین مردم با دروغ هایشان نفاق انداخته اند!" زهرا باکری خواهر باکری ها هم در نامه ای نوشت: "درباره همسران برادرانم جملات نامربوطی شنیده ام، شما اگر ذره ای شرم از مقام و خون شهید داشتید امروز این بی حرمتی ها را به همسران شهدا نمی کردید! کسانی که تا قبل از این بی عدالتی اخیر حاکمیت با چنگ و دندان از این حکومت حمایت کرده اند چطور یک شبه مستحق این همه توهین شده اند؟! آنها شب ها در خفا برای همسران خود گریسته اند تا کسی اشک های آنان را نبیند!"

خانم زهرا باکری خواهر حمید و مهدی باکری در مصاحبه ای گفته است که: "پسر برادرم حمید باکری، احسان باکری را دستگیر کرده اند و بلائی سر ما آمده که زمان شاه نیامد! باور کنید یک ساواکی در خانه مرا نزد! زمان شاه من بعد از شهادت برادرم (علی باکری) استخدام شدم، خواهرم در پست بالائی استخدام شد، مهدی باکری در دانشگاه قبول شد و تحصیل را شروع کرد، یک نفر درِ خانه ما را نزد! می گفتند خرابکار یا خانواده خرابکار ولی کسی جسارت نکرد در خانه ما را باز کند و به ما توهین کند ولی در جمهوری اسلامی ما این توهین ها را دیدیم!" آسیه باکری دختر حمید باکری نیز در مراسمی با نام: (بسیجی واقعی، همت بود و باکری) که از سوی بسیج دانشجوئی دانشکده حقوق دانشگاه تهران برگزار گردید به سختی به سوء استفاده هائی که رژیم از نام شهیدان می کند و تصویرسازی دروغین از آنان اعتراض کرد!

وی از جمله گفت: "چه کسی می گوید باکری ها دنبال این بودند که مردم را محدود کنند؟ عمه های من، خانواده پدری من همه ‌شان آزاد بودند هر جور که دوست دارند لباس بپوشند، هر جور که دوست دارند فکر کنند و هر عقیده ای داشته باشند!" وی همچنین درباره صادق محصولی وزیر دولت احمدی نژاد گفت که در زمان مسئولیتش در اورمیه اقدام به اخراج حمید باکری از سپاه پاسداران کرده بود و حتی شهادت وی را در حضور برادرش مهدی باکری انکار کرده بود! وی همچنین درباره پدر و عموی خود، حمید و مهدی باکری افزود: "عموی من اگر در حال حاضر زنده بودند این جنایاتی که بسیجی ها به اسم بسیج و به اسم باکری و همت در خیابان ها انجام دادند را برنمی تافتند و اگر آنها اکنون زنده بودند در زندان بودند!" سخنان آسیه باکری با واکنش پرشور و با کف زدن های پیاپی دانشجویان روبرو شدند ولی برخی از هواداران رژیم که خود برگزار کننده مراسم بودند چند بار با ایجاد سر و صدا و تکبیر و صلوات و شعار دادن می کوشیدند مانع از سخنرانی وی شوند و حتی یکی از آنها آغاز به فحاشی به خانم باکری کرد که با واکنش تند همه دانشجویان روبرو شد!

آغاز دزدی های صادق محصولی با ارقام نجومی و باور نکردنی پس از پایان هشت سال دفاع مزخرف و از زمانی آغاز شد که محمود احمدی نژاد در دهه‌ هفتاد استاندار استان نوبنیاد اردبیل شد! جناب استاندار که یاران پیشین را از یاد نبرده بود با هزار زد و بند و ترفند کاری کرد که صادق محصولی در یک مزایده برنده قرارداد نفتی با نخجوان شد و روشن است که درآمدهای سرشار این داد و ستد پرسود به جیب مبارک چه کسی ریخته می شد! فلاحت پیشه نماینده اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی درباره این قرارداد گفته است که محصولی تنها کسی است که خارج از وزارت نفت امتیاز سوآپ نفت کسب کرده است! صادق محصولی یک بار گفته بود که دارائی او صد و شصت میلیارد تومان است و در پاسخ به چگونگی انباشت دارائی صد و شصت میلیاردیش در ده ‌سال این ثروت را متعلق به امام زمان دانسته و گفته بود: "این امانتی است که پس از ظهور حضرت در اختیار ایشان قرار می گیرد!" وی همچنین مدعی شده بود که ثروتش از راه حلال به دست آمده است!

اگر صادق محصولی به راستی صد و شصت میلیارد تومان را در عرض ده سال به دست آورده باشد بدان معناست که وی در این ده سال ماهانه بیش از یک میلیارد تومان درآمد داشته است! البته روشن است که صد و شصت میلیارد تومان رقمی الکی است که صادق محصولی برای رد گم کردن بر زبان رانده است و گر نه دارائی دزد سر گردنه رژیم ولایت فقیه بسیار بیش از اینهاست! در سال ۱۳۷۸ صادق محصولی باغی به وسعت ده هزار مترمربع را در نیاوران تهران خریداری کرد، هفت هزار مترمربع از این باغ می بایست برای تغییر کاربری از زمین کشاورزی به زمین مسکونی به شهرداری واگذار می شد اما صادق محصولی را چه باک؟ چون یار دیرین او یعنی محمود احمدی نژاد در کنارش بود چرا که محمود احمدی نژاد این بار شهردار تهران شده بود! پس صادق محصولی با یاری یار دیرینش همه زمین را مالک شده و در آن به برج ‌سازی پرداخته و میلیاردها پول مفتکی را به چنگ آورد!

علی عسگری نماینده مشهد در مجلس هفتم شورای اسلامی با طرح پرونده شش و نیم میلیون دلاری صادق محصولی درباره نفت تاجیکستان اعلام کرد که این موضوع در کمیسیون اصل نود در حال پیگیری است! قدرت الله علیخانی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی ایران درباره صادق محصولی گفته است: "محصولی باید پاسخ دهد که منزل گران قیمت، درآمد میلیاردی، برج های میرداماد و زمین های بزرگ منطقه حسنی کیا را چگونه به دست آورده است؟!" صادق محصولی یک بار درباره دارائی افسانه ایش اعلام کرده که در چهل و چهار مزایده شرکت کرده و تنها در سه مزایده برنده شده است و درآمدهای او حاصل آن مزایده ها می باشند!

پس از این رویدادها و پس از به دست آوردن چنین دارائی هنگفت و افسانه ای و پس از آن که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸٤ محمود احمدی نژاد رئیس جمهور شد صادق محصولی که اشتهای سیری ناپذیری به پول اندوزی داشت تازه به فکر گرفتن وام دولتی افتاد و چهارصد میلیارد تومان هم وام از دولت گرفت و نام او در لیست دویست تن‌ از وام ‌گیرندگان کلان دولتی که تا کنون بدهیشان را نپرداخته اند جای دارد! چون محمود احمدی نژاد که اکنون رئیس جمهور شده بود نیاز به ابزاری کارآمد برای کوبیدن میخ خود بر زمین داشت با کوشش فراوان صادق محصولی را وزیر کشور خود کرد و این چنین بود که صادق محصولی پس از محمود احمدی نژاد به بالاترین مقام اجرائی و نیز نظارتی در دولت دست یافت!

کار به انتخابات سال هشتاد و هشت کشید و صادق محصولی در پشتیبانی از یار دیرینش محمود احمدی نژاد و طراحی کودتای انتخاباتی سال هشتاد و هشت سنگ تمام گذاشت و به خوبی هنرنمائی کرد! هم اکنون صادق محصولی وزیر رفاه و تأمین اجتماعی دولت محمود احمدی نژاد است، این بود فشرده ای از کارنامه یکی از درستکارترین! و امانتدارترین! خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نوشتار: (کارنامه صادق محصولی دژخیم خونخوار و دزد میلیاردر رژیم ولایت فقیه) برای نخستین بار در تارنمای http://www.asghar-joudi.com گنجانده شده بود اما این تارنما از سوی هکرهای هوادار رژیم ولایت فقیه هک شد و همه نوشته های آن از میان رفتند! هنگام نوشته شدن این نوشتار صادق محصولی وزیر رفاه و تأمین اجتماعی بود اما سپس به پست های دیگر گمارده شد، از سوی دیگر وزارت رفاه و تأمین اجتماعی پس از چندی منحل و به جای آن وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی با درآمیختن سه وزارتخانه رفاه و تامین اجتماعی، کار و امور اجتماعی و تعاون جایگزین شد، همچنین هنگام نوشته شدن این نوشتار آخوند مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان (بهتر است بگوئیم خفتگان!) بود اما سپس کسان دیگری رئیس این مجلس شدند.

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

بخش دوم - وزیر ۶۰۰۰۰۰۰۰۰ (ششصد میلیون) دلاری!

روزی که موسوی لاری وزیر کشور سیدمحمد خاتمی در بلندترین ساختمان خیابان فاطمی پس از ماه ها تردید در امضای حکم حزب اللهی گمنامی به نام محمود احمدی نژاد به عنوان شهردار منتخب شورای شهر دوم نگرانی های خود را از این انتخاب با رئیس جمهور در میان می گذاشت در گوشه ای دیگر از شهر در طبقه دوازدهم برج میرداماد تهران یکی از دوستان صمیمی محمود در مکالمه ای تلفنی باجناق بانفوذش علی اکبر ولایتی (مشاور بین المللی مقام معظم رهبری) را به پا در میانی در این قضیه دعوت کرد تا از این طریق خدمتی نیز به خود کرده و راه را برای رسیدن به قله های سیاست پس از پشت سر گذاشتن پله های ثروت باز کند!

صادق محصولی کیست؟

صادق محصولی در سال ۱۳۳۸ در شهر اورمیه از پدری پتوفروش در بازارچه قدیمی اورمیه و مادری خانه دار متولد شد، بعد از قبولی در دانشگاه علم و صنعت به تهران رفت و تا سال ۱۳۵۹به اورمیه بازنگشت، در سال ۱۳۵۹ بنا به توصیه ایة الله مهدوی کنی وزیر کشور وقت به همراه همشاگردی ها و دوستان صمیمیش محمود احمدی نژاد و برادران هاشمی ثمره به منظور جلوگیری از نفوذ نیروهای ملی - مذهبی و نیز طرفداران بنی صدر در شهر زادگاهش به اورمیه بازگشت! از جمله اقدامات اولیه وی بعد از بازگشت به اورمیه برهم زدن مراسم سالگرد دکتر مصدق در این شهر با همکاری برادرش بود! در سال ۱۳۶۰ صادق محصولی فرمانداراورمیه شد و همزمان با او نیز محمود احمدی نژاد به فرمانداری ماکو و مجتبی ثمره هاشمی به معاونت استانداری آذربایجان برگزیده شدند اما شروع ثروت اندوزی صادق محصولی از پایان جنگ ایران و عراق و از زمانی آغازشد که محمود احمدی نژاد در دهه هفتاد استاندار اردبیل شد! محصولی در همان زمان در یک مزایده برنده قرارداد نفتی نخجوان شد و ثروتش بدان جا رسید که امروز به گفته خود وی بالغ بر صد و شصت میلیارد تومان است!

در سال ۱۳۷۸ صادق محصولی باغی به وسعت ده هزار متر را در نیاوران تهران خریداری کرد، حدود هفت هزار متر از این باغ می بایست به علت تغییر کاربری از زمین زراعی به زمین مسکونی به شهرداری تعلق می گرفت اما محصولی متهم است که با شهرداری منطقه تبانی کرده و کل زمین را مالک شده و در آن به برج سازی پرداخته است! این رویداد همزمان با ریاست محمود احمدی نژاد بر شهرداری تهران روی داده است!

بعد از ریاست جمهوری احمدی نژاد نیز صادق محصولی وامی بالغ بر چهارصد میلیارد تومان از دولت گرفته و نام او نیز در لیست دویست نفره وزیر اقتصاد از وام گیرندگان کلان دولت قرار دارد! دلیل نپرداختن نمایندگان به این موضوعات چنین بود که هم رئیس مجلس و هم نماینده ها خودشان با نمایندگان دولت به این جمعبندی رسیده بودند که این مباحث را دیگر مطرح نکنند! صادق محصولی یک بار در زمان پیشنهاد وی برای پست وزرات نفت در پاسخ به چگونگی انباشت ثروت صد و شصت میلیاردیش ظرف ده ‌سال، این ثروت را متعلق به امام زمان دانسته و گفته بود: "این امانتی است که پس از ظهور حضرت در اختیار ایشان قرار می گیرد!" وی همچنین مدعی شده بودکه ثروتش از راه حلال کسب شده است! اگر صادق محصولی به واقع صد و شصت میلیارد تومان را در عرض ده سال به دست آورده باشد بدان معناست که وی در عرض این ده سال ماهانه بیش از یک میلیارد تومان درآمد داشته است! با کسب پست وزارت کشور توسط صادق محصولی وی اکنون بالاترین مقام اجرائی و نظارتی در انتخابات دهمین دور ریاست جمهوری در بیست و دوم خردادماه ۱۳۸۸ است!

دیدگاه های تنگ نظرانه

با پیروزی انقلاب محصولی هم مانند بسیاری از هموطنان فرصت طلبش پا به عرصه فعالیت های اجتماعی و سیاسی در شهر زادگاهش گذاشت حال آن که او نیز چون دیگر یاران امروزش هیچ گونه سابقه مبارزاتی قبل از انقلاب نداشت! در سال ۱۳۵۹ بنا به توصیه وزیر کشور وقت (مهدوی کنی) او و تنی چند از دوستان هم دانشگاهیش از جمله هر دو برادر هاشمی ثمره، محمود احمدی نژاد، پرویز فتاح، برقعی، برادرش اسماعیل محصولی و حتی حمیدرضا جلائی پور که بعدها از این گروه منشعب شد به نیت مبارزه با افراد نهضت آزادی و طرفداران بنی صدر از تهران به اورمیه بازگشته و به تصفیه سپاه و دیگر نهادهای انقلابی این شهر پرداختند! محصولی فرماندار شد و همزمان احمدی نژاد به سمت فرماندار ماکو و سپس خوی برگزیده شد، مجتبی ثمره هاشمی نیز که اصالتا کرمانی بود در مرداد ۱۳۵۹ حکم معاونت اجتماعی استانداری را دریافت کرد، جریانی که محصولی عضو آن بود به شدت با جریانات ملی و روشنفکری اسلامی مخالف بود، نمونه این مخالفت ها را در برهم زدن مراسم سالگرد دکتر مصدق در این شهر می توان مشاهده کرد که وی و برادرش به تنهائی مراسم را برهم زدند!

پس از انتخابش به سمت فرماندار همین رویه اش باعث ایجاد اختلاف بین او و شهید مهدی باکری شد که شهردار اورمیه بود، برادران باکری که از جمله طرفداران شریعتی نیز به شمار می آمدند با بسیاری از عملکردهای نامعقول و دیدگاه های تنگ نظرانه محصولی مشکل داشتند! در آن ایام شورای فرماندهی سپاه اورمیه متشکل از افرادی چون صداقت پیشه، حمید باکری، یوسف مدرس و جواد یوسف زاده بود که باند علم و صنعتی ها به تدریج آنان را از میدان به در کرده و خود عهده دار مسئولیت ها شدند! گفته می شود دامنه مخالفت های محصولی با حمید باکری به حدی بود که وی حتی نتوانست از سپاه اورمیه به جبهه اعزام شود و مجبور شد از طریق سپاه تبریز اقدام کند! وی مدتی نیز به عنوان معاونت سیاسی استانداری اورمیه منصوب می شود که همزمان با وی مجتبی ثمره هاشمی نیز معاونت اجتماعی استانداری اورمیه را عهده دار بوده است، پس از آن محصولی به عنوان فرمانده سپاه منطقه پنج شامل فرماندهی سپاه استان های آذربایجان غربی، شرقی و اردبیل منصوب می گردد!

ماجرای محصولی و ثروتش

اما همای اوج سعادت آن گاه به دام صادق محصولی می افتد که وی در دوران استانداری احمدی نژاد در اردبیل با استفاده از عنایت ویژه همشاگردی آرادانیش در یک مزایده فرمایشی برنده قرارداد سوآپ نفتی با نخجوان می شود! بسیاری این نقطه را نقطه آغاز انباشت میلیاردی ثروت وی می دانند! قرادادهای سوآپ که امروزه در بسیاری کشورها معمول است به این صورت است که ایران به جای این که سوخت را از جنوب به منطقه شمال و شمال غرب کشور برساند و متحمل هزینه اضافی شود از همسایگان شمالی نفت می گیرد و ما به ازای آن را البته کمتر از مقداری که گرفته از جنوب برای کشور مذکور صادر می کند، در ایامی که محصولی در سپاه خدمت کرد نقش بسیار مؤثری در کشاندن این ارگان به سمت فعالیت های اقتصادی داشت و خود اغلب در رأس این فعالیت ها بود لیکن همزمان با اشتغال دوستش محمود احمدی نژاد در دانشگاه علم و صنعت او نیز از سپاه کناره گیری کرد و به فعالیت در بخش مسکن پرداخت!

یکی از سؤالات مجلس در روز رأی اعتماد که از محصولی پرسیده شد نیز به فعالیت های او در بخش انبوه سازی برمی گردد، او متهم است که در سال ۱۳۷۸ باغی را به وسعت ده هزار متر در خیابان یاسر (نیاوران) خریداری کرده که طبق قانون می بایست هنگام تفکیک زمین آن به علت تغییر کاربری از مزروعی به مسکونی هفتاد درصد از آن یعنی در حدود هفت هزار متر به شهرداری تعلق می گرفت در حالی که نامبرده با کمیسیون ماده ده شهرداری تبانی کرده و کل زمین را تغییر کاربری داده و در آن ساخت و ساز کرده است! از قضا این اتفاق در زمان تصدی شهرداری پایتخت توسط یار دیرین صادق، محمود احمدی نژاد افتاده است!

در هر حال با ورود احمدی نژاد به مبارزات انتخاباتی، محصولی از جمله بزرگترین حامیان او به شمار می آمد و طبیعی بود که احمدی نژاد پس از پیروزیش در انتخابات تلاش کند تا در اولین فرصت از خجالت او دربیاید! از همین رو پس از رد شدن سعیدلو به عنوان وزیر نفت بلافاصله احمدی نژاد صادق محصولی را معرفی کرد! در آن روزها روزنامه کیهان درست برعکس مشی فعلیش حملات تندی به محصولی کرد و برای اولین بار اتهام فساد مالی را بر وی وارد ساخت! نمایندگانی چون عماد افروغ و علی عسگری نماینده مشهد که استعاره "سردار میلیاردی" او بر تارک محصولی ماندگار شد به شدت وزیر پیشنهادی را مورد حمله قرار داده و مشروعیت ثروت صد و شصت میلیاردیش آن هم در عرض ده سال را مورد شبهه قرار دادند!

این اعتراض ها حتی آن گاه که محصولی ثروت خود را امانتی در دست خود و متعلق به آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف!!! نامید نیز ادامه یافت و در نهایت صادق مجبور شد یک روز قبل از حضور در مجلس برای اخذ رأی اعتماد انصراف خود را در نامه ای به رئیس جمهور اعلام کند و محمود احمدی نژاد نیز برای این که خشم خود را به مخالفان نشان دهد بلافاصله وی را به سمت مشاور ارشد خود انتخاب کرد و در سخنرانیش در شهر قم او را سرداری مؤمن و ضد فساد نامید! و از رویه مجلس در رد او انتقاد کرد!

علاوه بر این صادق محصولی متهم است که چهارصد میلیارد تومان از دولت وام گرفته است! اسم او در لیست دویست نفری که دانش جعفری در نامه اش به رهبر از آنان به عنوان وام گیرندگان کلان نام برده آمده است، نامه ای که خشم احمدی نژاد از وزیر اقتصاد را دو چندان کرد و او را از کابینه اخراج کرد! همچنین محصولی در پرونده شش و نیم میلیون دلاری نفتی مربوط به معاملات غیر شفاف نفتی با تاجیكستان نیز باید پاسخگو باشد! داشتن منازل مسکونی مجلل و متعدد در تهران، درآمد میلیاردی، برج های میرداماد و زمین های بزرگ منطقه حسنی کیا چیزی نیست که به راحتی بتوان از کنار آن گذشت! به ویژه وقتی از او می شنویم که: "در چهل و چهار مزایده شركت كرده و تنها در سه مزایده برنده شدم و درآمدهای من حاصل آنهاست!" همچنین محصولی در زمانی که مسئول خرید اراضی متعلق به بنیاد شهید برای سپاه پاسداران بوده است با شکایت بنیاد شهید در این معامله مواجهه شد که در نهایت پرونده مختومه و محصولی تبرئه شد! اگر چه بسیاری بر این عقیده اند که ثروت بسیار داشتن هیچ گاه نکوهیده نیست اما نحوه کسب ثروت همواره مهم بوده است.

به گفته خود صادق محصولی دارائی او هم اکنون صد و شصت میلیارد تومان است و این سرمایه را در طی ده سال و بعد از خروج از سپاه به دست آورده است یعنی به عبارتی هر سال شانزده میلیارد تومان و تقریبا یك و سه دهم میلیارد تومان در ماه و بیش از چهل میلیون تومان در روز و یك میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومان در هر ساعت و دویست و نود و دو هزار تومان درهر دقیقه درآمد داشته است! همچنین گفته می شود سرمایه وی از راه مشروع کسب شده که بخشی از آن را با کمک تعدادی از بچه های جنگ صرف راه اندازی مؤسسه خیریه ای به منظور سرپرستی از چهل خانواده بی سرپرست و چهارصد کودک یتیم کرده است.

مقایسه درآمد محصولی و برخی از مشهورترین سیاستمداران جهان

یک - درآمد ولادیمیر پوتین رئیس جمهور پیشین و نخست وزیر کنونی روسیه طی سال ۲۰۰۸ در حدود چهار میلیون و هفتصد هزار روبل (هر دلار برابر ۵۷ / ۳۳ روبل است) بوده است، چیزی حدود صد و چهل هزار دلار یعنی صد و چهل میلیون تومان! در خبری که در این مورد منتشر شده گفته شده درآمد نخست وزیر روسیه از کار اصلی چهار میلیون و ششصد و بیست و دو هزار روبل، مستمری بازنشستگی نظامی صد و شش هزار روبل بوده است، دارائی های غیر منقول ولادیمیر پوتین هم شامل یک آپارتمان با هفتاد و هفت مترمربع زیر بنا و قطعه زمین جداگانه ای به وسعت هزار و پانصد متر است.

دو - نیكولا ساركوزی رئیس جمهور فرانسه سالانه صد و شصت و هشت هزار پوند (دویست و چهل و شش میلیون تومان) حقوق می گیرد.

سه - جورج بوش رئیس جمهور پیشین آمریکا اما اوضاع بهتری داشت، او سالانه صد و نود و پنج هزار پوند (دویست و هشتاد و سه میلیون تومان) دریافت می کرد.

به این ترتیب آقایان بوش و سارکوزی برای رسیدن به گرد پای حاج صادق باید به ترتیب ششصد و پنجاه و هشت سال و پانصد و هفتاد و دو سال کار کنند! حاج صادق البته به گفته خودش همه این ثروت را از سال ۱۳۶۷ به این سو اندوخته است!

سرداری که وزیر شد

استیضاح و برکناری کردان توسط نمایندگان مجلس آن هم در وزارت کشور که مدت ها بلاتکلیف مانده بود دولت و مجلس را دچار شرایط ویژه ای کرده بود، احمدی نژاد قصد داشت به هر نحوی شده وزارت کشور را برای خود نگه دارد، این روزها بسیاری معتقدند که محصولی همدم رئیس جمهور ترجیح داشت چرا که محصولی در کنار ثمره هاشمی، زریبافان و احمدی نژاد حلقه بسته ای را تشکیل داده اند که هیچکس را بدان راهی نیست! یاران دبستانی دیروز، امروزه که در دانشگاه سیاست نیز همکلاسی شده اند چونان حلقه بسته شان در انجمن اسلامی دانشگاه علم و صنعت هیچ مخالفی را برنمی تابند و هم قسم شده اند که نگذارند قدرت از کفشان به در رود! حمایت رهبر معظم انقلاب از دولت آن هم درست یک روز پس از استیضاح کردان گوشی را به دست نمایندگان و روزنامه منتقد کیهان نیز داد که این بار باید سردار میلیاردر کنار رئیس جمهور ساده زیست قرار بگیرد و با اولین جلسه نمایندگان این بار فرزند پتو فروش اورموی ناکام از مجلس بازنگشت و در رأی گیری پر حرف و حدیث بیست و هشتم آبان ۱۳۸۷ از مجموع ۲۷۳ نماینده حاضر در جلسه ۱۳۸ رأی موافق، ۱۱۲ رأی مخالف و ۲۰ رأی ممتنع گرفت و وزیر کشور شد!

شبهات در آراء

در پایان رأی گیری برای رأی اعتماد شمار رأی دهندگان برای محصولی یک بار ۲۷۳ و بار دیگر ۲۷۵ نفر اعلام شد! محصولی نیم درصد بیش از نصف آراء را به دست آورد! برخی از نمایندگان مجلس معتقد بودند وزیر نصف به علاوه یک رأی باید بیاورد و خواستار ابطال وزارت او شدند ولی علی لاریجانی رئیس مجلس این موضوع را رد کرد! لاریجانی همچنین اعلام کرد خود آراء را شمرده و صحت آن را تأیید کرد! محصولی ضعیفترین رأی اعتماد برای وزارت کشور در تاریخ جمهوری اسلامی ایران را به دست آورد! محمدرضا باهنر نائب رئیس وقت مجلس هشتم درباره آراء محصولی گفت: "این رأی، رأی ضعیفی است و به نصف نمایندگان حاضر در جلسه بسیار نزدیک است!"

بازگشت احمدی نژاد به نقطه آغازین

رئیس جمهور طی نامه ای مهندس صادق محصولی را به عنوان وزیر پیشنهادی كشور برای اخذ رأی اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی كرد، صادق محصولی در حالی به عنوان گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت كشور خبرساز شد كه پس از ماجرای سال ۱۳۸٤ در مجلس بر سر مخالفت با پیشنهاد وزارت وی در وزارتخانه نفت تا كنون كم خبرترین مشاور احمدی نژاد بوده است، وی كه سال ۱۳۸٤ ابتدا به عنوان یكی از افراد مورد نظر رئیس جمهور به عنوان وزیر نفت به مجلس معرفی شده بود پس از آن که دریافت اکثریت نمایندگان مجلس هفتم شورای اسلامی از او حمایت نمی کنند از نامزدی برای آن مقام انصراف داد و سپس از سوی محمود احمدی نژاد به عنوان مشاور برگزیده شد! بر این اساس یک روز پیش از آن که مجلس رسما به بررسی رأی اعتماد به محصولی بنشیند عماد افروغ رئیس وقت کمیسیون فرهنگی مجلس هفتم در نطق پیش از دستور خود بدون آن که از محصولی نام ببرد طی یك نطق انتقادی از احمدی نژاد خواست به فكر فرد دیگری برای تصدی وزارت نفت باشد!

برخی نمایندگان هم خواستار توضیح درباره میزان دارائی های صادق محصولی شدند، خواسته ای كه نه تنها از سوی محصولی تكذیب نشد بلكه او در كمیسیون مجلس حاضر شد و با تأكید بر این كه از دارائی قابل توجهی برخوردار است آن را كاملاً مشروع دانست! محصولی به نمایندگان گفته بود كه: "در چهل و چهار مزایده شركت كرده و تنها در سه مزایده برنده شدم و درآمدهای من حاصل آنهاست!" با این وجود محصولی پس از آن که دریافت اکثریت نمایندگان مجلس هفتم از او حمایت نمی کنند از نامزدی برای آن مقام انصراف داد و سپس از سوی محمود احمدی نژاد به عنوان مشاور برگزیده شد!

صادق محصولی از قدیمیترین دوستان احمدی نژاد به شمار می رود و رفاقت آنها به انجمن اسلامی دانشگاه علم و صنعت و سپاه پاسداران بازمی گردد! همزمان با آغاز به کار احمدی نژاد در دانشگاه علم و صنعت صادق محصولی هم از سپاه جدا شد و در بخش خصوصی به امر ساخت و ساز مسکن روی آورد، صادق محصولی پیش از این در امور بازرگانی و فروش نفت حضور فعالی داشته است، طی سه سال اخیر و پس از انصراف وی، در هیچ یك از نه تغییر كابینه نام محصولی هیچ گاه به عنوان گزینه جدی وزارت مطرح نشد و تنها خبر مربوط به وی خبری در اواسط تیرماه ۱۳۸۷ در سایت احمد توكلی نماینده اصولگرای تهران بود كه از فعال شدن ستادهای انتخاباتی احمدی نژاد با مدیریت محصولی حكایت می كرد که البته چند روز بعد مشاور احمدی نژاد آن را تكذیب كرد! رفیق سی ساله رئیس جمهور سال گذشته در اظهار نظری سرعت احمدی نژاد را در خدمتگزاری، سرعت یک جت فانتوم خواند که بقیه در مقابل وی اگر خیلی سرعت بگیرند مثل یک هواپیمای مسافربری حرکت می کنند!

مشاور رئیس جمهوری با این تشبیه علت برخی تغییرات کابینه را تشریح کرد: "تقصیر را به گردن کسانی که تغییر پیدا می کنند نمی اندازم، سرعت احمدی نژاد بالاست و انتظار دارد با نسبتی این هماهنگی با سرعت وی صورت بگیرد!" هرچند به عقیده وی قطعا سرعت هیچ کدام از آنها به پای یک جت جنگنده نمی رسد! محصولی ضمن تأکید بر این که "دولت در سایه" نیست به برخی اظهاراتی که در خصوص وی و ثمره هاشمی شنیده می شود اشاره کرد و گفت: "من با احمدی نژاد و ثمره هاشمی سی سال است که دوست و رفیق هستیم، آن قدر در زمینه افکار و اندیشه و همکاری باهم سابقه داریم و نزدیک هستیم که این مطلب که فلانی این کارهای سخت افزاری را انجام می دهد یا فلانی این ایده نرم افزاری را ارائه کرده است درست نیست!" روح الله حسینیان نماینده اصولگرای حامی دولت در مجلس هشتم نیز در واکنش به انتقادها از ثروت صادق محصولی گفته بود: "اجازه دهید یک وزیر پولدار هم در كشور باشد!"

اختلافات با فرماندهان جنگ

در سال ۱۳۶۱ در زمانی که محصولی به فرماندهی سپاه استان های آذربایجان غربی و شرقی و اردبیل منصوب شد به علت آن که علی باکری که از بنیانگزاران سازمان مجاهدین خلق بوده و در دوران محمدرضا پهلوی شهید شده است به مخالفت با برادران باکری (حمید و مهدی باکری) پرداخت! همچنین تعدادی از فرماندهان لشکر عاشورا در جنگ ایران و عراق محصولی را متهم به تضعیف نیروهای نظامی این لشکر از جمله قطع ارسال نان و خودرو برای تضعیف وجهه مهدی باکری در زمان جنگ می کنند!

افشاگری های همسر شهید باکری

فاطمه امیرانی همسر شهید حمید باکری بعد از شنیدن خبر پیشنهاد پست وزارت کشور برای صادق محصولی طی نامه ای تمامی وقایع آن سال ها را برای نمایندگان مجلس شرح داد، او در بخشی از این نامه نوشته است: "افرادی همچون محصولی، فتاح و احمدی نژاد در سال های ابتدائی انقلاب همزمان فرماندار شهرهای استان آذربایجان بودند که تاب تحمل پذیرش افرادی غیر از خودشان را نداشتند!" همسر شهید باکری همچنین سندی را ضمیمه‌ نامه‌ خود کرد که حاوی نامه‌ صادق محصولی بود، او در این نامه مدعی شده بود که شهید مهدی باکری فرمانده لشکر عاشورا نیست! همچنین به گفته‌ خانم امیرانی چون پیکر این دو برادر هیچ گاه پیدا نشد محصولی اعلام کرده بود که اینها شهید نشده اند!

همسر شهید باکری افزود: "عملکرد خودخواهانه و غیر قابل قبول صادق محصولی در دوران فرمانداریش در اورمیه سبب شد شهیدان مهدی و حمید باکری از اورمیه فرار کنند!" او خطاب به نماندگان مجلس گفته بود: "ما باید از تغییر و تجدید نظر آدم ها در رفتارشان استقبال کنیم ولی آن چه برای ما مشهود شد این بود که این آدم ها و این تیم تغییر چندانی نکرده اند! بنا بر این وقتی تغییر در رفتار آنها مشاهده نمی شود چگونه می شود انتظار داشت افرادی که روزی با شهید مهدی و حمید باکری آن گونه برخورد کردند در صورت حضور در وزارت مهم و تأثیرگذاری چون وزارت کشور همان رویکرد حذفی خود را دنبال نکنند و مانع از حضور افراد شایسته در مناصب مهم نشوند؟"

سوابق تحصیلی، علمی و پژوهشی صادق محصولی:

لیسانس مهندسی عمران

فوق لیسانس مدیریت بازرگانی

تألیف کتاب مدیریت طرح های عمرانی

تدریس دروس مدیریتی و عمرانی و مهندسی سیستم ها در دانشگاه علم و صنعت

مجری پروژه های تحقیقاتی امکان سنجی جهاد خانه سازی (در شش مجلد)

مجری پروژه های تحقیقاتی بهینه سازی ساخت و ساز مدارس کشور (در سیزده مجلد)

سوابق اجرائی صادق محصولی:

همکاری با جهاد سازندگی

فرماندار شهرستان اورمیه

معاون استانداری آذربایجان غربی

فرماندهی سپاه پاسداران منطقه پنج (آذربایجان شرقی و غربی)

مسئول تحقیق و بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده لشکر شش ویژه

معاون طرح و برنامه وزارت دفاع

مجری پروژه های مختلف عمرانی و صنعتی

دبیر شورای مشورتی مجمع تشخیص مصلحت نظام (در دبیرخانه مجمع تشخیص)

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

این نوشتار برای نخستین بار پیش از کودتای انتخاباتی سال ۱۳۸۸ در تارنمای: "خرداد نو" که در درون ایران کار می کرد نوشته شده بود و اکنون این تارنما از سوی گردانندگان رژیم ولایت فقیه بسته شده است! هنگام نوشته شدن این نوشتار بهای دلار در ایران کمتر از هزار تومان بود و اکنون در سایه آخوندیسم بهای دلار به چند برابر رسیده است و رقم پول هائی که نویسنده از آنها با واژه ریال یاد کرده است را باید چند برابر کرد تا به نرخ های زمان کنونی دست یافت! برای نمونه صد و شصت میلیارد تومان در سال ۱۳۸۷ کمابیش برابر با ششصد میلیارد تومان در سال ۱۳۹٤ است! یا نویسنده در بخشی از این نوشتار نوشته است: ( ..... چیزی حدود صد و چهل هزار دلار یعنی صد و چهل میلیون تومان ..... ) روشن است که در زمان کنونی صد و چهل هزار دلار هرگز برابر با صد و چهل میلیون تومان نیست و یا ( ..... رئیس جمهور فرانسه سالانه صد و شصت و هشت هزار پوند یا دویست و چهل و شش میلیون تومان حقوق می گیرد ..... ) روشن است که بهای پوند در زمان کنونی بسیار بیش از اینهاست و .....

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

بخش سوم - خمس ٤۵۰۰۰۰۰۰۰ تومانی سردار میلیاردی! / آرش بهمنی

اعلام پرداخت خمس چهارصد و پنجاه میلیون تومانی اموال صادق محصولی، پشتیبان مالی جبهه پایداری از سوی قاسم روانبخش باعث واکنش تند اصولگرایان شده است! قاسم روانبخش از شاگردان و نزدیکان مصباح یزدی لیدر جبهه پایداری در یک سخنرانی اعلام کرده است که صادق محصولی از حامیان محمود احمدی نژاد، وزیر اسبق کشور و وزیر سابق رفاه ثروت خود را از راه حلال به دست آورده و حتی خمس چهارصد و پنجاه میلیون تومانی مال خود را پرداخت کرده است! سخنان روانبخش در برخی سایت های اصولگرا منتشر شده و آنها با طعنه به میزان پولی که محصولی برای حلال کردن دارائی های خود پرداخته اشاره کرده اند! به اعتقاد شیعیان هر مالی که یک سال بدون استفاده قرار گیرد و غنیمت جنگی و چند مورد دیگر خمس به آن تعلق می گیرد و دادن این خمس واجب است، بر همین اساس خمس بر هفت چیز واجب است: "منفعت کسب، معدن، گنج، مال حلال مخلوط به حرام، جواهری که به واسطه غواصی به دست می آید، غنیمت جنگی، زمینی که کافر ذمی از مسلمان بخرد."

شیعیان همچنین معتقدند کسی که از چند طریق کسب درآمد می کند مثلا اجاره ملک می گیرد و خرید و فروش می کند و زراعت هم می کند باید خمس آن چه را در آخر سال از مخارج او زیاد می آید بدهد، و چنان چه از یک طریق نفع ببرد و از یک طریق ضرر کند بنا بر اظهر نفع و ضرر روی هم حساب می شوند، آنان همچنین بر این عقیده اند که مالی را که انسان به مصرف نذر و کفاره می رساند از مخارج سالیانه حساب می شود و نیز مالی را که به کسی می بخشد یا جایزه می دهد در صورتی که از شأن او زیاد نباشد از مخارج سالیانه حساب می شود.

بر این اساس و با تخمین سایت های اصولگرا محصولی در سال گذشته حداقل ۲۲۵۰۰۰۰۰۰۰ (دو میلیارد و دویست و پنجاه میلیون) تومان درآمد بیش از نیاز و خارج از مخارج داشته است! این برای چندمین بار است که ثروت محصولی برای احمدی نژاد و اطرافیان وی دردسرساز می شود! پیش از این عماد افروغ، محصولی را فردی دانسته بود که ثروت بادآورده خود را از طریق ارتباطات خاص به دست آورده است! محصولی زمانی که به عنوان وزیر نفت به مجلس معرفی شده بود میزان دارائی های خود را صد و شصت میلیارد تومان اعلام کرده و گفته بود آن را پس از رها کردن سپاه پاسداران طی ده سال ساخت و ساز مسکن به دست آورده است!

چند تن از نمایندگان مجلس تا کنون محصولی را که به سردار میلیاردی شهرت یافته به فساد مالی متهم کرده اند! تیمورعلی عسگری نماینده مشهد در مجلس هفتم با طرح پرونده ۶ / ۵ میلیون دلاری محصولی در خصوص نفت تاجیکستان اعلام کرده بود که این موضوع در کمیسیون اصل ۹۰ در حال پیگیری است! قدرت الله علیخانی نماینده قزوین در مجلس هفتم نیز در باره محصولی گفته‌ بود: "محصولی باید پاسخ دهد که منزل گران قیمت، درآمد میلیاردی، برج های میرداماد و زمین های بزرگ منطقه حسنی کیا را چگونه به دست آورده است؟" محصولی به همراه احمدی نژاد از متهمان پرونده سواپ نفت در زمان تصدیگری احمدی نژاد بر استانداری اردبیل است! حشمت الله فلاحت پیشه درباره این قرارداد گفته: "محصولی تنها کسی است که خارج از وزارت نفت امتیاز سوآپ نفت کسب کرده است!" وی همچنین در زمانی که مسئول خرید اراضی متعلق به بنیاد شهید برای سپاه پاسداران بود با شکایت بنیاد شهید در این معامله مواجه شد!

محصولی در دولت نهم ابتدا به عنوان نامزد تصدی وزارت نفت مطرح شد اما موفق به کسب رأی اعتماد نشد اما پس از استیضاح علی کردان به عنوان وزیر کشور انتخاب شد! وی در دولت دهم نیز به عنوان وزیر رفاه حاضر بود تا زمانی که این وزارتخانه منحل شد! روح الله حسینیان از نمایندگان حامی احمدی نژاد در مجلس و از اعضای جبهه پایداری زمانی درباره وی گفته بود: "اصولگرایان باید یک نفر پولدار داشته باشند تا از آنها حمایت کند تا بتوانند رأی بیاورند!" این گونه بود که پس از مدتی سکوت، وی به عنوان حامی مالی جبهه پایداری آغاز به کار کرد! حامی ئی که چندین دیدار نیز با محمود احمدی نژاد یار قدیمی خود داشته! دیدارهائی که با اعتراض اصولگرایان نیز مواجه شد!

اصولگرایان محصولی را متهم کرده اند که باغی به وسعت ده هزار متر را در نیاوران تهران خریداری کرده اما با وجود این که حدود هفت هزار متر از این باغ می بایست به علت تغییر کاربری از زمین زراعی به زمین مسکونی به شهرداری تعلق می گرفت وی با تبانی با شهرداری منطقه کل زمین را مالک شده و در آن به برج سازی پرداخته است! این رویداد همزمان با ریاست محمود احمدی نژاد بر شهرداری تهران روی داده است! بعد از ریاست جمهوری احمدی نژاد نیز صادق محصولی وامی بالغ بر چهارصد میلیارد تومان از دولت گرفته و نام او نیز در لیست دویست نفره وزیر اقتصاد از وام گیرندگان کلان دولت قرار داشت!

http://www.roozonline.com/persian/news/newsitem/article/450-1.html

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

بخش چهارم - منت تیم محصولی به کوخ نشینان برای پرداخت خمس ٤۵۰۰۰۰۰۰۰۰ ریالی!

روح الله حسینیان: "امروز جبهه پایداری بر ساده زیستی و دوری از اشرافیت تأکید می کند! این تجربه و عبرتی است که باید از کربلا گرفت! زیرا اگر افرادی تا حلقوم سیر و فکر و اندیشه آنان از ثروت پر شده باشد دیگر برایشان ارزش و ضد ارزش تفاوتی نداشته و کاری به این ندارند که چه کسی و چه ارزشی بر جامعه حاکم است!"

مرتضی آقاتهرانی: "حجت برای ما شخص ولی فقیه است، ایشان تأکید دارند که از رأی دادن به کسانی که به کانون های قدرت و ثروت متصل هستند پرهیز شود!"

زارعی: "وابستگی ها به ثروت و قدرت و ..... یقینا مورد قبول نیست و عدول از ارزش ها انحراف است! امروز وضع به جائی رسیده که هر کسی که پول و قدرت دارد می تواند به مجلس راه پیدا کند و این اشتباه همه ماست!"

عبارات بالا جملاتی است که برخی اعضای مشهور گروه سیاسی پایداری در مورد ثروت و اشرافیت گفته اند! نظرات اعضای جبهه در مورد اشرافیت بیش از اینهاست اما همین مقدار نیز برای سنجش صداقت اعضای این جبهه کافی است! باید دید آیا اعضای این تیم سیاسی به اعتقادات خود پایبند هستند و یا نه؟ روانبخش یکی از اعضای تیم نوپای پایداری وابسته به صادق محصولی در جلسه ای تأیید کرد که مبلغ خمس پرداختی صادق محصولی برابر چهارصد و پنجاه میلیون تومان است! با این حساب درآمد آقای محصولی پس از کسر مالیات دولتی و هزینه های جاری چیزی حدود دومیلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومان در سال است! از کنار هم قرار دادن این خبر و مقدمه بالا سؤالاتی برای ما به وجود آمده اند:

مصداق اشرافیت از نظر حضرات این تیم سیاسی چیست؟ آقای محصولی جزء اشراف نیست و یا این که اعضای گروه پایداری از یک استاندارد دوگانه تبعیت می کنند؟

برخی از همین حضرات گروه نوپای پایداری با شعار ساده زیستی توهین های مکرری به مسئولین نظام کرده اند ولی در مورد محصولی همه چیز فرق می کند! حال آیا از نظر گروه پایداری ورود ایشان به مسأله انتخابات صحیح است؟ (ارجاع به سخنان اعضای گروه پایداری!)

باز هم اعضای این گروه به رسم عادت دیرپای خود، برای اثبات حقانیتشان در پس واژگان مقدس پنهان شده اند: "ثروت محصولی خوب است چون خمس آن را می پردازد!" این طور که حضرات جبهه پایداری از شریعتمداری خود بر سر دیگران منت می گذارند و خود را در سیاست و شریعت پیشرو می دانند اگر نتوانند در مجلس حضور پیدا کنند لابد مجلس مجموعه ای از افراد بی دین خواهد شد!

http://www.shafaf.ir/fa/news/99809

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

بخش پنجم - مراسم ختم پدر صادق محصولی و حضور احمدی نژاد در آن

مراسم بزرگداشت و درگذشت حاج رسول محصولی پدر آقایان صادق و اسماعیل محصولی عصر یکشنبه (سوم شهریورماه سال ۱۳۹۲) در مسجد امام خمینی شهرک شهید محلاتی برگزار شد، در این مراسم احمدی نژاد رئیس جمهور، حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات، مصطفی محمدنجار وزیر سابق كشور، نیکزاد وزیر سابق راه و شهرسازی دولت دهم، الهام سخنگوی دولت احمدی نژاد، نامجو وزیر سابق نیرو، فضائلی، سقای بی ریا، شیخ الاسلامی وزیر اسبق کار، حاجی بابایی وزیر سابق آموزش و پرورش، تقی پور وزیر سابق ارتباطات و فن آوری اطلاعات، دانشجو وزیر سابق علوم، فلاح، عباسی وزیر سابق ورزش، حسینی وزیر سابق اقتصاد، داود احمدی نژاد، ثمره هاشمی، دریادار شمخانی، مرتضی آقاتهرانی و جمعی از نمایندگان مجلس همچون طبیب زاده، زارعی، کوثری، بذرپاش، سلیمانی و حسینیان نیز حضور داشتند.

http://tehranpress.com/fa/news-details/16856/%D8%B9%DA%A9%D8%B3:-%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D9%85-%D8%AE%D8%AA%D9%85-%D9%BE%D8%AF%D8%B1-%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D9%82-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%DB%8C/

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

بخش ششم - صادق محصولی از گردانندگان جبهه پایداری انقلاب اسلامی!

در سال ۱۳۹۰ گروهی از آخوندهای مفت خور و کارگزاران رژیم ولایت فقیه دار و دسته ای را به نام جبهه پایداری انقلاب اسلامی برپا کردند که صادق محصولی از وابستگان به این دار و دسته و پشتیبان پولی این باند است! سرکرده این باند آخوند محمدتقی مصباح یزدی است و کسانی مانند آخوند مرتضی آقاتهرانی، آخوند قاسم روانبخش، آخوند ناصر سقای بی ریا، آخوند جنایتکار و آدمکش روح الله حسینیان، آخوند محمود نبویان، آخوند حمید رسائی، کامران باقری لنکرانی، سعید جلیلی، محمد سلیمانی، مهدی کوچک زاده، اسماعیل کوثری و ..... از دیگر وابستگان به این باند هستند!

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

بخش هفتم - نامه صادق محصولی به خامنه ای پس از کودتای انتخاباتی سال ۱۳۸۸

حضور مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای

سلام علیکم

بنا به ابراز نگرانی حضرتعالی مبنی بر نتیجه انتخاباتی دهمین دوره ریاست جمهوری و صلاحدید شخص شما بر ابقاء جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد بر سمت ریاست جمهوری در این برهه حساس زمانی، لذا کلیه امور به گونه ای برنامه ریزی شد که نتیجه اعلام شده آن گونه که به صلاح نظام و انقلاب باشد به اطلاع عموم برسد و تمامی تدابیر لازم برای حوادث احتمالی بعد از انتخابات دیده شده و سران احزاب و نامزدهای انتخاباتی تحت نظر شدید می باشند! لذا صرفا جهت اطلاع نتیجه واقعی آراء اخذ شده را به صورت مکتوب به عرض می رساند:

مجموع آراء اخذ شده ٤۳۰۲۶۰۷۸

میرحسین موسوی خامنه ۱۹۰۷۵۶۲۳

مهدی کروبی ۱۳۳۸۷۱۰٤

محمود احمدی نژاد ۵۶۹۸٤۱۷

محسن رضائی سرقائد ۳۷۵٤۲۱۸

آراء باطله ۳۸۷۱۶

وزیر کشور - صادق محصولی

افشا کننده این نامه مهندس محمد اصغری متخصص سیسکو (گونه ای شبکه کامپیوتری) و مسئول امنیت شبکه کامپیوتری وزارت کشور است که دو روز پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ و پس از آن که خبر شمارش آراء انتخابات در وزارت کشور فاش شد در یک حادثه ساختگی رانندگی کشته شد و جنازه اش سوخت! مهندس محمد اصغری از استادان برجسته سیسکو بوده و خانه اش در کرج بود و در شرکت اینفوتک در خیابان میرعماد تهران روبروی سفارت هندوستان کار می کرد و در تاریخ بیست و چهارم خردادماه ۱۳۸۸ آدمکشان رژیم ولایت فقیه او را به رحمت ایزدی فرستادند! پس از مرگ مهندس محمد اصغری روشن شد که خودروی وی دستکاری شده بود و در آن مواد منفجره با چاشنی کنترل از راه دور جاسازی شده بود! هنگام بازگشت از تهران به کرج آدمکشان رژیم ولایت فقیه با دستگاه کنترل از راه دور مواد منفجره جاسازی شده در خودروی مهندس محمد اصغری را منفجر کردند و با صحنه سازی وانمود کردند که مهندس محمد اصغری در یک حادثه رانندگی کشته شده است!

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

بخش هشتم – عکس صادق محصولی و محمود احمدی نژاد هنگام نماز خواندن!

عکسی از صادق محصولی و محمود احمدی نژاد هنگام نماز خواندن یافت شده است که هواداران رژیم گفته اند این عکس در یک مهمانی گرفته شده است و برخی از کسانی که ضد رژیم هستند نیز گفته اند که این عکس در زندان اوین گرفته شده است و محمود احمدی نژاد در زندان اوین با نام مستعار میرزائی از زندانیان ضد رژیم بازجوئی می کرده است! هیچکدام از این سخنان نمی توانند درست باشند چون بر روی دیوار کاغذی چسبانده شده است که روی آن نوشته شده است: (خروج از زندان) و این کاغذ برای راهنمائی کسانی است که برای کارهای گوناگونی مانند ملاقات با زندانیان و کارهای اداری به زندان می روند و مهمانی در یک خانه ارتباطی با تابلوی راهنمای (خروج از زندان) نمی تواند داشته باشد، از سوی دیگر دلیل محکمی که نشان دهد صادق محصولی و محمود احمدی نژاد در زندان اوین کار کرده اند نیز در دست نیست اما دلائل روشن و انکارناپذیری در دست هستند که هم صادق محصولی و هم محمود احمدی نژاد در زندان ها و شکنجه گاه های رژیم در آذربایجان و به ویژه زندان اورمیه مشغول بازجوئی و شکنجه و به دار آویختن و تیرباران کردن و تیر خلاص زدن بوده اند، ارزیابی نهائی این است که این عکس در زندان اورمیه و یا در یکی دیگر از زندان های رژیم در آذربایجان گرفته شده است!

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

بخش نهم - اعتراف صادق محصولی به دست داشتن در کشتار کردهای ضد رژیم!

صادق محصولی در گفتگو با خبرگزاری فارس در تاریخ سی مهرماه هشتاد و هفت این چنین گفته است:

..... من در سپاه منطقه پنج، سه مأموریت داشتم كه عبارت بودند از:

یک - راه اندازی و ساماندهی ستادها و نواحی مختلف سپاه در منطقه

دو - راه اندازی لشكر عاشورا كه آن زمان قرار بر این بود تا هر منطقه برای خود لشكری ایجاد كند

سه - پاكسازی مناطق مرزی از وجود ضد انقلاب!

به یاد دارم كه این سه مأموریت با موفقیت كامل انجام شدند و حتی فرمانده كل سپاه وقت، منطقه ما را به عنوان نمونه جهت تشكیل سپاه و سر و سامان دادن اوضاع معرفی كرد! .....

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8707300722

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

sadegmahsuli-780-01

 

sadegmahsuli-780-02

 

sadegmahsuli-780-03sadegmahsuli-780-04sadegmahsuli-780-05sadegmahsuli-780-06sadegmahsuli-780-07sadegmahsuli-780-08sadegmahsuli-780-09sadegmahsuli-780-10esmailahsuli-780-01esmailahsuli-780-02mohamadimani-01

 

mohamadimani-02

 

mohamadimani-03

 

biiman-780

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تبریزی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.