رفتن به محتوای اصلی

مصلحی وزیر سابق اطلاعات:فتنه‌ای بزرگ تر از فتنه ۸۸ پیش روی ماست
26.11.2015 - 15:34

 حیدر مصلحی دیروز در گلپایگان گفته:امروز دشمنان در جریان نفوذ چارچوب‌هایی را در مقابله با انقلاب اسلامی ایران تدارک دیده‌اند.

وی افزود: نخستین چارچوب استکبار در جریان نفوذ این است که آن‌ها می‌خواهند، در ایران القا کنند برای پیشرفت و زندگی در دنیای امروز باید با کدخدای دنیا یعنی آمریکا کنار بیاییم؛ متأسفانه عده‌ای هم داخل کشور این حرف‌های آمریکایی را تکرار می‌کنند.

چارچوب دوم دشمن در این جریان ایجاد اشتباه محاسباتی در میان مسئولان است، به‌گونه‌ای که با جریان نفوذ به‌دنبال این هستند تا این اهداف را پیش ببرند و به شکلی عمل کنند که حر‌کت‌های بسیاری که در مسیر فتنه طراحی شده به چشم نیاید، اما باید بدانیم که با این جریان‌سازی‌ها فتنه‌ای به مراتب سنگین‌تر از فتنه ۸۸ پیش رو داریم.

وی گفت: دشمن طراحی می‌کند تا حساسیت را از مسئولان بگیرد و مسائلی مانند وابستگی اقتصادی و بی‌بندوباری را در جامعه عادی‌سازی کند اما ما باید با چشم باز و حساسیت ویژه به تمام مسائل بنگریم.

چارچوب آخر دشمن در جریان نفوذ پیوند‌زدن مشکلات معیشتی مردم به جهت‌گیری سیاست خارجی کشور است. به این ترتیب که این‌گونه القاء کنند در شرایط اقتصادی کنونی چرا باید به لبنان و یا سوریه کمک کنیم.

 

امروز دشمنان به‌دنبال تحریف امام  و مسیری هستند که ایشان برای ملت ایران در مبارزه با استکبار و همچنین برای نجات بشریت با بیداری اسلامی تعریف کردند.

 

مصلحی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و سعی دشمن برای نفوذ پس از مذاکرات گفت: با اتفاقاتی که در روزهای اخیر افتاد، دیدیم که پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب در حال وقوع است، واقعا دشمن قابل اعتماد نیست، بنابراین ما نباید هیچ‌گاه دشمن اصلی خود را که آمریکاست فراموش کنیم.

وی افزود: در مذاکرات اخیر آن‌ها می‌خواستند با جلسات متعددی که برگزار می‌کنند و کنار هم نشستن وزاری خارجه ایران و آمریکا کم کم این مسئله را عادی کنند؛ درحالی‌که  رهبری بازهم تیزبینانه فرمودند:”پس از برجام دیگر مذاکره با آمریکا معنی ندارد.”

بسیاری از مشکلات اقتصادی امروز به‌خاطر عدم برنامه‌ریزی و تدبیر است و نه تحریم. دشمن می‌خواهد، القاء کند که ما برای حل مشکلات اقتصادی هم باید با آن‌ها همراه باشیم اما ما در این شرایط باید فقط تیزبین بود و با حساسیت مسائل را دنبال کنیم و در تبعیت از ولایت فقیه ثابت قدم باشیم تا تمام مسائل برطرف شود.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

رضا وضعی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.