رفتن به محتوای اصلی

پوتین یا اردوغان مسئله این است، اما
28.11.2015 - 18:06

برخی‌ هموطنان عجب مردمانی هستند ، بعضی‌ از آنان بی‌ مزد و اجرت گماشتگی بیگانگان را می‌‌کنند ، عده‌ای چپ نمای آخوند پرست با سوابق ننگین سنگ پوتین را به سینه می‌‌زنند و گروهی دلقک در اردغانیسم ذوب شده اند ! .

در ابتدا متذکر می‌‌شوم که پدر و مادر من ترک زبان بوده و هستند ، از دو مادر بزرگ مرحوم شده یکی‌ فارسی‌ را با لهجه صحبت می‌‌کرد و دیگری با وجود سالها اقامت در جنوب شهر تهران ، حتی یک جمله فارسی‌ نمی‌‌توانست بیان کند .

رجب تایب اردوغان ـ او فرزند خلف آخوند کراواتی نجم الدین اربکان نخست وزیر اسلامگرای سابق است ، اردوغان در دوران اول نخست وزیری خود را یک مسلمان مدرن معرفی می‌‌کرد و می‌‌خواست الگوی دیگر کشورهای مسلمان نشین باشد . اما پس از محکم نممودن جای پا و به دست گرفتن همه نیروهای نظامی و سرکوب ، ماسک خود را برداشت و ماهیت ارتجاعی خود را به نمایش گذاشت ، نیت او بازگشت به اقتدار ارتجاعی ـ عثمانی است . اردوغان ماهیت ضدّ بشری خود را در جریان محاصره کوبانی توسط گروه داعش که نهایت توحش را نمایندگی می‌‌کنند ، نشان داد و آن حمایت لجستیک از داعش و همزمان حمله و بمباران کوردها . شوربختانه در این میا‌‌ن بعضی‌ از همزبانان آذربایجانی اما پان ترکیست ، وقاحت را به حدی رسانده اند که در حمایت از اردوغان ، در ضدیت و نفرت از کُردها از فاشیست‌های ترکیه پیشی‌ گرفته اند . من به عنوان یک ترک زاده در مخالفت با فاشیستهای نو ظهور وطنی ، در کنار کُرد‌ها بوده و خواهم بود .

ولادیمیر پوتین ـ او که عضو سابق ک گ ب بوده ، بعد از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی فرصت طلبانه با ایجاد یک مافیای دولتی تا به امروز حکومت می‌‌کند . پوتین در واقع نماینده بورژوازی روس است ، در حفظ منافع اقلیت چپاولگر روس ، هر منتقدی را سرکوب و دستور ترور هر روزنامه نگار افشاگری را صادر می‌‌کند . در مورد او هم تعدادی از پس مانده‌های چپ خط امامی که تحت عنوان " راه توده " فعالیت می‌‌کنند ، در راستای مبارز ضدّ امپریالیستی دن کیشوتی ، از او حمایت می‌‌کنند . این دسته از ورشکستگان که ننگ‌ تاریخ را بر خود خریده اند ، می‌‌دانند که روسیه در هر سه سیستم ؛ تزاری با قرار داد‌های گلستان و ترکمنچای ، دوران کمونیستی با عدم خروج از ایران حتی دو سال بعد از خارج شدن قوای انگلیس در پایان جنگ جهانی‌ دوم ، دوران پوتین هم فقط یک قلم کلاهبرداری چند میلیاردی نیروگاه بوشهر و بسیار قرار داد‌های استعمار گرانه دیگر ، کشور ما را غارت کرده است .
چپ نمایان خروشچفیست - پوتینیست‌ در حمایت از پوتین و جمهوری اسلامی ، نه تنها به مردم خود خیانت می‌‌کنند ، بلکه نام‌های جاویدان میلیونها کمونیستی که در سراسر جهان در مقابله با فاشیسم هیتلری و امپریالیست‌ها جان دادند را ، لکه دار می‌‌کنند .

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی
برگرفته از:
فیس بوک آقای احمد مقیمی
https://www.facebook.com/amad.morgan?fref=pb&hc_location=profile_browser

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.