رفتن به محتوای اصلی

نامۀ سپاه پاسداران بر علیه مردم آزربایجان، کدها و نشانه گذاریها
15.12.2015 - 19:56

 

 

 

 

 

به: نمایندۀ محترم ولی فقیه در استان اردبیل
ولی فقیهی که آمر و ناهی فقط اوست و رئیس جمهور و مابقی مخلفات دولتی کشک تشریف دارند. در نظر داشته باشید که مخاطب فقط و فقط نمایندۀ ولی فقیه است.
از: فرمانده سپاه عاشورا و دبیر شورای مقابله با تهدیدات استان های آذری
( استان هایی در ایران وجود دارند که تهدید محسوب می شوند. استان های تهدید و تجاوز. استان هایی که در داخل پرانتز محصورند. استان هایی که ایرانی نیستند و این را می توان به راحتی از نوع نوشتۀ یک تفنگچی درک کرد. استان های ترکی و انسان های ترکی همیشه تهدید و ناتنی قلمداد شده اند و این تصور آنقدر در ذهن خود حاکمان تکرار یافته که دیگر امیدی بر پاک شدن آن تصویر نیست.)
عنوان خبر: ویژه نامۀ 21 آذر تجزیه طلبان
( بیست و یک آذر ویژۀ هویت و استقلال. روزی برای آزادی. ترجمۀ متون مستبد را در این روزگاران بهتر یاد گرفته ایم. این سو روزی برای استقلال، آن سو روزی برای تجزیه طلبی. ادبیات هر دو سو با چنین متن هایی شکل می گیرد.)
منبع خبر: رصد شبکه های اجتماعی و سایت های قوم گرا
( امان از این شبکه های اجتماعی که اجتماعی باقی مانده اند و به مجموعه های زیر دست آنها تبدیل نشده اند.)
تاریخ خبر: 93/09/25
شرح خبر: پیرو ارسال گزارش های اخیر مبنی بر اقدامات عناصر قوم گرا در آستانه ی " 21 آذر " مبنی بر پخش اعلامیه ها، شب نامه ها و نشریات الکترونیکی و یک نمونه از تولیدات این عناصر ارتجاعی، که به صورت پی دی اف از طریق ایمیل و شبکه های اجتماعی و سایت های وابسته به قوم گرایان در اختیار مخاطبان خود قرار می دهند به پیوست حضورتان تقدیم می گردد. لذا مستدعی است با تدابیر آن عالم گرانقدر، تمهیدات لازم اتخاذ و به عوامل ذیربط امر به ابلاغ شود. پیشاپیش از بذل عنایت شما سپاسگذارم.
(ما عنصریم. چند ده میلیون عنصر قوم گرا و مخرب. اعلامیه ها و شب نامه ها و نشریات الکترونیکی داریم. ما میلیون ها نسخۀ ارتجاعی به صورت پی دی اف در اختیار مخاطبان قرار می دهیم. مخاطبانی که از منظر آنها وجود ندارند اما به صورت میلیونی در شبکه های اجتماعی فعالند. لطفن بذل عنایت مبذول دارید و تمهیدات لازم اتخاذ کنید. و البته که تمهیدادتان در لابلای تفکرات راسیستی گیر افتاده است.)
تفسیر و تحلیل:
رصد شبکه های اجتماعی و سایت های وابسته به قومگرایی حاکی از آن است که این عناصر تجزیه طلب در صدد آماده سازی و راه اندازی یک جنبش اعتراضی در آستانۀ روز تحصیل به زبان مادری می باشند.
( راه اندازی یک جنبش اعتراضی در آستانۀ روز تحصیل به زبان مادری. اعترافی واضح از سوی حاکمیت مبنی بر جنبش مردمی بودن اعتراضات ما آن هم در آستانۀ روز تحصیل به زبان مادری. پس این مردم انگار یک چیزی می خواهند که چنین به نامه نگاری افتاده اید. یادآوری کنم که در سرزمین های تحت حاکمیت استبداد، نامه نگاری ها و اتخاذ تمهیدات وقتی شروع می شود که مردم یک چیزی بخواهند. " خواسته" چیز خوبی از منظر فاشیسم نیست. فاشیسم آنچه را که می خواهد می دهد نه آنچه را که می خواهید.)

راهکارهای پیشنهادی:
1- منفورسازی عناصر تجزیه طلب در بین آحاد مردم استان های آذری از طریق برگزاری نشست های تخصصی، تهیۀ بروشور، ویژه نامه ها و ساخت مستندهای ویژه...
(این قسمت از راهکار پیشنهادی راسیسم قابل توجه کسانی باشد که از درون خود ما دانسته و ندانسته به تخریب خودمان می پردازند. یعنی آنها در اصل بدون هیچ هزینه ای دارند اولین راهکار پیشنهادی راسیسم را عملی می سازند. دقت کنید که این منفورسازی اولین راهکار است و این، اهمیت موضوع را می رساند. بنابراین ما اگر از بعضی از حرکات و بیانات بی موقع دوستان می نویسیم دقیقاً در ایضاح همین نکته هستیم که راسیسم قصد دو به همزنی و منفورسازی ما در بین یکدیگر و در بین مردم دارد. افشا شدن این سند ماهیت تفکرات هر دو سو را کاملاً واضح و آشکار نشان می دهد.)
2- محرومیت زدایی و رسیدگی ویژه به مناطق آذری نشین به ویژه مناطق مرزی با کشور آذربایجان.
( اعترافی صریح بر محروم بودن مناطق آزربایجان. اعتراف بر اینکه سالهاست طبق یک سیاست راسیستی استان های ترکی را محروم نگه داشته اند. و البته کسی هم به این راهکار پیشنهادی تره خرد نخواهد کرد. )
3- تعجیل در راه اندازی بنیاد زبان و فرهنگ آذری با نقش برجسته و مدیریت اساتید و پژوهشگران متعهد و متخصص زیر نظر دانشگاه و برجسته نمودن عدم رغبت دانشجویان به انتخاب رشتۀ زبان و ادبیات ترکی علیرغم ابلاغ از طرف وزارت علوم که هم اکنون در دانشگاه تبریز وجود دارد.
( تعجیل برای آذری سازی زبان و فرهنگ ترکی آزربایجان. دقیقاً همۀ مواردی که مردم ما سالهاست در اعادۀ آنها تلاش می کنند در اینجا ذکر شده است. اساتید متعهد راسیسم و آریایی و اسلامگرا اینبار دست در دست هم داده اند که این ترکی بودن ما را آزری و فازری کنند. باز هم همین افشاگری نشان می دهد که ملت ما با تاکید بر زبان ترکی چقدر دقیق عمل می کنند.)
4- استفاده از موج تماشاگران تیم تراکتورسازی در جهت ایجاد وحدت ملی و بر علیه عناصر تجزیه طلب.
( خودشان هم می دانند که اگر امروز از حجم تماشاگران تراکتورسازی کم شده دلیلش در همین استفادۀ جبری آنهاست. آنها حتی با مصادرۀ تیم تراکتورسازی نتوانستند تفکر تماشاگرانش را نیز مصادره کنند. تماشاگر تراکتور تنها از یک تیم حمایت نمی کند بلکه دارد از یک زبان و فرهنگ و هویت حمایت می کند.)
5- تشکیل و راه اندازی سایت ها و مطبوعات زنجیره ای در استان های آذری نشین جهت همکاری و روشنگری در مورد تجزیه طلبان.
( شکی نیست که از اپوزیسیون گرفته تا حاکمیت، همۀ سایت ها و مطبوعات در انکار زبان و هویت ترکی ما زنجیره ای عمل می کنند و این بر کسی پوشیده نیست. هیچ تفاوتی بین نگرش حداد عادل با سلطنت طلب لس آنجلسی در خصوص زبان و فرهنگ ما نیست. اما تاکید بر افزایش این حرکات زنجیره ای به نظر من بیشتر از آنکه نشانگر مثبت بودن این حرکت زنجیره وار باشد نشان از بی تاثیری آن در بین مردم آزربایجان دارد.)
6- افزایش اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی روانی در جمهوری آذربایجان و ترکیه جهت گرفتن ابتکار عمل از محافل حامی تجزیه طلبان با استفاده از پتانسیل تالشی ها و اسلامگرایان در آذربایجان و علوی ها و اکراد در ترکیه.
( واضح ترین سند دخالت ایران در امور داخلی کشورهای دیگر همین راهکار می باشد اما بدتر از آن دخالت، این راهکار، سند و اعتراف آشکاری است بر استفادۀ ابزاری از دین و هویت. اسلامگرایی ابزار دست راسیسم است در سرکوب دیگر برادران دینی خود. تناقصی آشکار و وقیح که جای تامل فراوان دارد. سوای این رجوع کنید به سایت های اپوزیسیون و حاکمیت فارسی که در کردمحوری بودن اندیشه هایشان شکی نیست. از دیگر سو این افشاگری نشان می دهد که اپوزیسیون راسیسم در خصوص مسائل ما دارد توسط حاکمیت خط دهی می شود و این جای تعجب نیست البته. آنها فاقد تئوری و برنامه اند و حاکمیت دینی غیر مستقیم بر اتاق فکری آنها تاثیر قاطع دارد.)
7- جلوگیری از اظهارات تحریک آمیز و نسنجیده در رابطه با زبان، آداب و ...اقوام توسط مقامات دولتی و کشوری
( این یکی نیاز به ایضاح ندارد و از آنجا که نفرت به دیگر ملیت ها در قالب جوک و توهین و ...در فرهنگ فارسی نهادینه شده به نظر می رسد که بدون فرهنگ سازی حالا حالاها نمی توان از اظهارات راسیستی مقامات جلوگیری کرد. نمونه اش همین سخنرانی فاشیستی اخیر علی یونسی در خصوص ما می باشد.)
سرتیپ دوم پاسدار غلام عسگر کریمیان
فرمانده سپاه عاشورا
( یک نویسندۀ بی تیپ و لشگر که حقیقت و انسان فرماندهانش می باشند.)

 

Missing media item.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

محمدرضا لوایی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.