رفتن به محتوای اصلی

وقتِ اضافه سوریه برای آماده شدن «گورباچُفِ تحمیلیِ اسلامی»!
21.12.2015 - 11:36


گفته بودیم «سقوط ‫#‏سوریه‬، پایان بازی» خواهد بود(۲)، اما شرایط و افکار عمومی هنوز آماده نیست! به همین دلیل اینک، تا پایان این بازی ۱۸ ماه زمان خریده شد.
دوست عزیزم کاظم موافق به درستی اشاره کرد که تاریخ انتخابات ریاست جمهوری ایران نیز درست در پایان این ۱۸ ماه خواهد بود.
البته باید اضافه کرد که این تاریخ سه ماه پس از انتخابات ریاست جمهور امریکا است. که با انتخابِ هیلاری کلینتون و شکسته شدن قانون ناننوشته "دو دور دموکرات، دو دور جمهوری‌خواه" و راه یافتن نخستین بانوی ریئس جمهور به کاخ سفید، باز شدن سفارت‌های "ایران و امریکا" در دو کشور دیگر یک رویا نخواهد بود.

طبق پروژه "فروپاشی و سقوط شوروی در ایران" پس از پایان یافتن‫#‏برزخ‌اتمی‬ و ‫#‏پوست‌اندازی‬ رژیم، باید «مسئله ‫#‏حقوق‌بشر‬» مطرح گردد.(۱) دیروز مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه‌ای علیه ایران صادر نمود، اما همزمان -در این قطعنامه- از آقای ‫#‏کلیدساز‬ بنفش هم برای وعده‌هایش در مورد حقوق بشر استقبال شده تا به نوعی وی را به سوی ‫#‏گورباچُف‬ شدن تحمیلی، سوق بدهند. امروز هم سنای آمریکا با تصویب قطعنامه‌ای سرکوب بهائیان در ایران را محکوم کرد.
در همین حین، عالیجنابِ سرخ‌پوش هم هنوز ثبت‌نام نکرده، شمشیر را برای «ولایت فقیه شورایی و اسلام رحمانی» از رو بست و فیروزآبادی (فرمانده کل نیروهای مسلح) در پاسخِ هاشمی شاید به نوعی، تهدید به‫#‏کودتای‬#نظامی کرد!
علی مطهری نیزبه پشتیبانی از رفسنجانی عنوان نمود "در جمهوری اسلامی مقام غیرپاسخگو نداریم" و حسن روحانی -که روزی می‌خواست دانشجوها را قطعه قطعه کند- در روز دانشجو، همین سخن مطهری را خاطر نشان کرد.
سرداران سپاه نیک می دانند اگر در این بازی انتخاباتی ببازند و نتوانند شِبهِ کودتای خود را با "رد صلاحیت، تقلب یا هر ترفند دیگری" به اجرا درآورند، بدنه تندروی نظام و سپاه هم دیگر آن‌چنان قدرتی نخواهند داشت و پوست‌اندازی تکمیل گشته و جمهوریت سوم پدیدار خواهد شد.
بر همین اساس باید تمام برگ‌های خود را تا انتخابات بازی کنند و یا خود را برای کودتای نظامی پس از انتخابات آماده سازند، که با ‫#‏مشارکت‬ بالای مردم در ‫#‏انتخابات‬، نقشه‌هایشان نقشِ بر آب می‌شود.
جمهوری اسلامی مانند یک ماتریکس است که برای ادامه حیات نباید در آن زندگی کرد. اما اگر ورود به ماتریکس -در مدتِ کوتاه- بتواند شرایط نابودی ماتریکس را پدید بیاورد، نه‌تنها ایرادی ندارد، بلکه دقیقا همان کاری است که «نئو نئو» (قهرمان فیلم ماتریکس) انجام داد. برای نابود ساختن این ماتریکس از همین الگو باید استفاده کرد. 
آرام‌آرام به زمستانِ داغ و پر التهابِ ایران نزدیک می‌شویم و باورِ این التهابِ ناباور اکنون قابل لمس شده است. 
آرمان چاروستایی ۲۸ آذر ۹۴
پیوندها :
(1) مقاله شمارش معکوس «فروپاشی دیوار» در ایران :https://khodnevis.org/article/63419
(2) مقاله سقوط سوریه، پایان بازی : https://khodnevis.org/article/52564
------
کانال تلگرام : www.telegram.me/charostaei
فیسبوک: https://fb.com/charostaei

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

آرمان چاروستایی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.