رفتن به محتوای اصلی

شیعه کشی و سنی کشی حاکمان عربستان و ایران
03.01.2016 - 15:28

 

عربستان و ایران گرفتار دو حکومت هستند که زیر پرچم  الله و اسلام، بزرگترین جنایات امروز تاریخ بشر را مرتکب می شوند. 37 سال است که آخوندهای شیعه ایران را  اشغال کرده و هستی ایران و ایرانیان را در راه منافع فرقه و فرقه ای ها هزینه کرده، ملیونها انسان قربانی سیاست های فرقه شیعه های حاکم بر کشور شده و حرص و ولع قدرت، فزون طلبی و سلطه گری، پای آنها به کشورهای دیگر و دخالت در امور انها باز کرده است.

و این همه هیچ ربطی به علائق، مصالح و منافع ایران و ایرانیان نداشته و ندارد. در این میان ایران و ایرانیان، قربانیان به گروگان گرفته شده و مرغ عزا و شادی اسلامگرایان شیعه هستند. جامعه ایران پس از 37 سال ترکتازی روحانیت شیعه، به چنان بلوغی رسیده اند که پشیزی ارزش برای حکومت مذهبی و جنگ شیعه و سنی قائل نیستند. اما حکومت اسلامی همواره تلاش کرده و می کند که علائق آخوندها را، مسئله ایران و ایرانیان جلوه دهد و از همینرو اعدام یک آخوند شیعه در عربستان، بعنوان مسئله ایران و ایرانیان وانمود می شود.

روزی خمینی می خواست از راه کربلا قدس را فتح کند، ولی صدام پان عرب، 8 سال آنرا زمینگیر کرد و این خیانت بزرگ اسلامگرایان (حکومت اسلامی) به مردم ایران و عراق بود. دو کشور ایران و عراق هنوز نتوانسته اند پیامدهای سیاستهای جنایتکارانه و ویرانگرانه دو رژیم منحوس خمینی و صدام را جبران کنند.

ایرانیان در آستانه سال 2016، نه تنها خود را با حکومت آخوندهای شیعه تعریف نمی کنند، بلکه اکثریت از اسلام و اسلامگرایان رویگردان شده و خواهان یک نظام سکولار دمکراتیک در ایران هستند. مردم ایران نه خصومتی با مردم عربستان دارند و نه علاقه ای به دخالت در امور داخلی آنها نشان می دهند و نه با اقدامات حماقت آمیز حمله به سفارت عربستان موافق هستند.

اعدام آخوند شیعه در عربستان اقدامی ضد انسانی و وحشیانه بود، همانطور که رقیب عربستان، حکومت اسلامی 37 سال از پیشتازان اعدام و جنایت علیه بشریت در ایران بوده است.

اعتراض به اعدام آخوند شیعه در عربستان توسط حکومتی که تا کمر در خون فرزندان ایران ایستاده است، تنها یک تعزیه خوانی فرقه ای آخوندهای شیعه علیه حاکمان سنی عربستان بوده و هیچ ربطی به دفاع از انسان، انسانیت و حقوق بشر ندارد. از آنجا که این کشمکش ها خصلت فرقه ای - ارتجاعی دارند، در شکل وحشیانه و بربرمنشانه، حمله و آتش زدن سفارت عربستان جلوه کرده است.

سخنان تهدیدآمیز سیدعلی و پاسدارانش در ارتباط با اعدام آخوند شیعه در عربستان، هیچگونه قرابتی با منافع، مصالح و علائق ایران و ایرانیان ندارد؛ همانگونه که  کردار 37 سال گذشته حکومت اسلامی چنین بوده است. حاکمان وقت از منافع فرقه ای آخوندهای شیعه زیر پرچم ایران و بنام ایرانیان دفاع کرده، در حالیکه  چنین نمایندگی ای را از سوی ملت ایران ندارند و آنها خود، در جایگاه  اشغالگران ایران اند. حکومت فقها ملت ایران را به گروگان گرفته و روزی نیست که از ایرانیان قربانی نگیرد.

واقعیت اینست که سنی کشی، شیعه کشی و جنگ های خانمانسوز فرقه ای، تاریخی به درازای عمر ویرانگرانه اسلام سیاسی  دارد. جوامع ایکه فردای آزاد، سکولار دمکراتیک و متمدنانه را برای میهن شان نشانه گرفته اند، باید با تاکید بر پرنسیب های جهانشمول  انسان مدارانه حقوق بشر، در مدار جنگ های فرقه ای وارد نشوند و از طریق روشنگری، همبستگی ملی سکولار دمکراتیک، جنگ طلبان را منزوی کنند تا بستر صلح، دوستی و برادری پایدار ملل مهیا گردد. 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی
ایرانگلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.