رفتن به محتوای اصلی

نامه بهزاد ترحمی زندانی سیاسی، از زندان رجایی شهر کرج
14.02.2016 - 02:55
تفسیر از:
نوشین ارشادی

ایران گلوبال– بهزاد ترحمی زندانی سیاسی زندان رجایی شهر کرج در نامه ای نوشته است: آه شمایی که در رأس امور حکومتی ایران و قضاوت حقوق انسان ها خود را قرار داده اید و از عدل و داد، مساوات، برابری و استرداد حق مظلوم از ظالم و حقوق بشر دم می زنید کدامین آرمان انسانی را برآورده کرده اید؟ اگر حکومت جمهوری اسلامی ایران پیرو آیین و دین مبین اسلام است این را باید پذیرا باشد که انسان ها به طور حتم در مقابل حقوق از دست رفته شان توسط رجال و مجریان حکومت اسلامی مقاومت و ایستادگی نمایند، همانطور که واضح و مبرهن در جامعه اسلامی ایران می توان بازتاب آن را دید.

متن کامل نامه به شرح زیر می باشد:

هر کس رضایت مردم را به غضب الهی به دست آورد خداوند او را نیازمند مردم می کند. کسانی که از روی جنازه مظلومان می گذرند تا بر مسند قدرت بنشینند و عدالت را در کرسی قضاوت کور و نابینا می کنند، حق را به ناحق تبدیل کرده و دم از عدل توام با رأفت می زنند.

آه شمایی که در رأس امور حکومتی ایران و قضاوت حقوق انسان ها خود را قرار داده اید و از عدل و داد، مساوات، برابری و استرداد حق مظلوم از ظالم و حقوق بشر دم می زنید کدامین آرمان انسانی را برآورده کرده اید؟ اگر حکومت جمهوری اسلامی ایران پیرو آیین و دین مبین اسلام است این را باید پذیرا باشد که انسان ها به طور حتم در مقابل حقوق از دست رفته شان توسط رجال و مجریان حکومت اسلامی مقاومت و ایستادگی نمایند.

همانطور که واضح و مبرهن در جامعه اسلامی ایران می توان بازتاب آن را دید. معضلاتی چون اعتیاد، فساد و فحشا، فاصله های طبقاتی، نادیده گرفتن حقوق شهروندی و انسانی و … را مشاهده کرد که با قانون اسلام و کلام صریح حضرت باری تعالی مقایرت دارد و می توان اینطور بیان نمود، این ظلمی است، آشکار که در زیر بیرق و قانون اسلام روا داشته اند و با تهدید و ارعاب، قانونی را که به قول خودشان در چارچوب اسلامی که ترسیم کرده اند به تأیید و تصویب رسانده و آن را به چالش کشیده اند.

حاکمیتی که فریاد دموکراسی و ادعای حقوق ستمدیدگان و محرومین را دارد نه تنها حق آنها را پایمال کرده بلکه جهت حفظ منافع خویش از هیچ چیز برای بقاءشان فروگذار نیستند. اما آنها غافلند که خداوند ناظر و گواه بر این همه بی عدالتی که به نام او انجام می دهند هست.

بهزاد ترحمی زندانی سیاسی زندان رجایی شهر کرج – ۲۴ بهمن ۱۳۹۴

............................
نوشین ارشادی :استفاده از خبر و گزارشات بدون نام نویسنده و منبع امکان پذیر نمی باشد.
 
 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی
زندان رجایی شهر

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.