رفتن به محتوای اصلی

اتهامات دو جناح نظام به یکدیگر با هدف ارائه پاکی رهبر و سپاه
20.02.2016 - 21:21

دو جناح اصلاح طلب و اصولگرا از فساد یکیدیگر میگویند اینکه فساد گسترده اخلاقی و مالی جامعه ایران را فرا گرفته است و تبدیل به یک نیروی محرکه برای احزاب به اصطلاح اصولگرا و یا اصلاح طلب شده است، در ان شکی نیست، اینکه کشتار و اعدامها از ابتدای انقلاب اسلامی و به همراه ان رشوه و دزدی رویه کارگزاران و مسئولین نظام ایران از اصلاح طلب و اصولگرا و میانه رو شده است، در ان شکی نیست. اما اش انقدر شور شده و پرده از حجب افتاده است، که انقلابیون حزب اللهی دیروز برای کسب قدرت سیاسی و مالی کرسی ها، یکدیگر را به فساد و دزدی متهم میکنند و ابایی از ان ندارند، میدانید چرا؟ چون پته همه انان روی اب افتاده و مردم به خوبی شاهد فساد اخلاقی و دهنکجی و سقوط اخلاقیات جامعه و اجتماع خود هستند وضعیتی که بدست همین اقایان اصلاح طلب و اصولگرا بوجود امده و حال میخواهند که این جامعه و نظام را مدلی برای کشورهای منطقه عرضه کنند، جای خنده دارد، نیست!؟ اما همه انان به هنگام متهم کردن یکدیگر به طور عمد سپاه پاسداران و بیت رهبری را که مبنای همه این فسادها و بدبختی اجتماعی مردم  هستند، را فراموش میکنند. در روزهای اخیر و با نزدیک شدن انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای ایران، شدت حملات اصولگرایان تندرو به حسن روحانی رئیس جمهوری این کشور افزایش یافته است!!؟؟

آخرین این نمایندگان، علیرضا زاکانی نماینده این دوره مجلس ایران و رئیس سابق بسیج دانشجویی بود که مدعی شد یک «شبکه گسترده فساد» در دفتر حسن روحانی فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم نزدیک به نهادهای امنیتی ایران، زاکانی سه‌شنبه ۱۶ فوریه در یک نشست خبری با عنوان «گزارش یک فاجعه» با موضوع بررسی و افشای اسناد و ابعاد سازمان فساد در گلوگاه‌های اقتصادی ایران مدعی شد که اسنادی از «فساد» و «رانت‌خواری» یک جریان نزدیک به حسن روحانی در اختیار دارد که آنها را تحویل وزارت اطلاعات خواهد داد.

زاکانی این جریان را متهم کرد که تلاش می‌کند از توافق هسته‌ای به عنوان «ابزار غیر قانونی» استفاده کند و به همین منظور دوشنبه‌ها، جلساتی در دفتر حسن روحانی برگزار می‌شود.

به گفته این نماینده اصولگرای مجلس ایران «وزارتخانه‌های راه، امور خارجه، ارتباطات و تعاون و رفاه اجتماعی مورد نظر این گروه فاسد قرار گرفته‌اند و اسناد متقنی از این موضوع در دست ماست.»

زاکانی از بیژن زنگنه وزیر نفت ایران و حسین فریدون برادر حسن روحانی به طور تلویحی به عنوان اعضای اصلی این «شبکه فساد» نام برده که مشغول عقد قرارداده‌های نفتی و غیره با خارج از ایران هستند.

او مدعی شد: «شبکه دلالی خطرناک و مخوف با مشارکت برخی دولتی‌ها توانسته است با خارج از کشور ارتباط برقرار کند و در حال فروختن کشور با ثمن پایین است.»

زاکانی از حسن روحانی خواست «به جای اینکه به دنبال فساد و سازمان فساد بگردد، بهتر است به برادر، دفتر خود و وزارت نفت توجه کند.»

این نماینده اصولگرای مجلس ایران افزود: «اسناد ناجوری در سوءاستفاده از کشور را در دست افرادی می‌بینیم که همه‌کاره دولت هستند، هر چند دولت می‌تواند این موارد را تکذیب کند، ولی ما یکی یکی آن‌ها را افشا می‌کنیم

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

یاسین اهوازی
سایت حزب تضامن اهواز

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.