رفتن به محتوای اصلی

از کارزار مشترک عظیم زاده و عبدی پشتیبانی کنیم!
16.04.2016 - 01:48

 


"چه كسي ميخواهد من و تو ما نشويم خانه اش ويران باد؟"
كارگران و معلمان زحمتكش ايران اتحادتان مبارك باد. 
"من اگر بنشينم تو اگر بنشيني چه كسي بر خيزد؟"
كارگران و معلمان، اعتراض هایتان را هر چه بيشتر و بيشتر کنید تا غارتگران بيت المال بفهمند كه دو قشربزرگ ملت ايران يعني كارگران و معلمان بيدارند. 
"من اگربرخيزم تواگربرخيزي همه برخيزند. "
سمبل كارگران، جعفر عظيم زاده و سمبل معلمان اسماعيل عبدي در اتحادي مبارك تصمیم داردند در دهم ارديبشت همزمان با روز كارگر و روز معلم اعتصاب غذا کنند تا صداي حق خواهي شان را به گوش معلمان و زحمتكشان ايران و نهادهاي بين المللي حقوق بشر برسانند.

همكاران فرهنگي، از حاكميت دزد و غارتگر ترسي به دل راه ندهيد، انان بايد از ما بترسند نه ما ازآنها. اگر حاكمان ايران چنانچه در زمان احمدي نژاد، بزرگترين غارت گر تاريخ ايران، به اندازه ي يك واحد درسي دانشگاهي اقتصاد ميدانستند يعني تنها مفهوم عرضه و تقاضا را ميدانستند، كشور را به اين روز سياه نمي نشاندند.

همكاران فرهنگي، نه تنها معلمان و ملت، بلكه دنيا حاكمان ايران را زير نظر دارند و می بینند با معلمان شان چگونه رفتار می شود. حكومتي كه معلم هایش را زندان و تبعيد و اعدام كند بسيار لرزان و غير قابل اعتماد است. بنا براين، اي معلمان ايران، پرچم آزاده گي را در زندان برافراشته نگه داريد كه پيروزي نهايي از ان ملت ايران است.

شما زندانيان سياسي و خانواده هايتان روز بروز بخاطر بر افراشته نگاه داشتن پرچم آزاده گي و عدالت خواهي عزيز و عزيز تر ميشويد. استقبال شاياني كه معلمان خراساني از دو خانواده ي عزيز زنداني يعني اقايان بداقي و عبدي در نوروز 95 به عمل اوردند اين مسئله را به روشني تاييد كرد. همكاران فرهنگي ، كشورهاي آزاد و توسعه يافته بخاطر رعايت استقلال قوا و انتخابات آزاد و دموكراتيك و رعايت حقوق بشر توانسته اند به پيشرفت هاي عظيمي دست يابند. این در حالیست که همه ميدانند در ايران اسقلال قوا ( قوه ي قضائيه،مجريه،مقننه) و در راس ان قوه ي قضائيه كشك است. نيروهاي امنيتي در تمام مراحل پرونده ي متهمان و محكومان حتا به زندانیان مي گويند اگر به انچه ما مي گوييم عمل كنيد ازاد ميشويد. تجربه نيز اين را ثابت كرده است.

يك تشكل صنفي در تمام كشورهاي پيشرفته و دموكراتيك آزاد است.اما حاكمان ايران تشكل هاي صنفي را به ظاهر ميخواهند داشته باشند به شرط اينكه از درون خالي و تابع سياستهاي حاكميت باشند. در خراسان دو تشكل صنفي بنام انجمن صنفي فرهنگيان و كانون صنفي فرهنگيان خراسان وجود دارد. اولي كه صد در صد به غير از شهر تربت حيدريه پيرو حاكميت مي باشد. دومي چون مستقل عمل مي كند در حال برگزاری انتخابات بدون اطلاع هيئت مديره ي كانون صنفي فرهنگيان خراسان هستند. می خواهند از شر هيئت مديره ي فعلي و بخصوص شخص بنده راحت شوند.( در اينده اطلاع رساني بيشتر خواهم كرد). بنده به حاكمان جمهوري اسلامي ميگويم فكر نان كنيد كه خربزه اب است. راه برو بيرا ه مرو، هرچند كه راهت دور شه. 

كشورهاي بسياري داريم كه يكصدم ايران درامد های خدادادي نداشته اما امروز ملت هاي انان سر افراز و در رفاه و اسايش هستند. می پرسيد، چرا؟ براي اينكه در انواع انتخابات و از جمله انتخابات صنفي ، نمايندگان واقعي انان انتخاب شده و در طول حيات خود هم هيچوقت به زندان نيافتاده اند. پس زنده باد زندان تا برقراري انتخابات ازاد و دموكراتيك هميشه و در همه جا، درود بر ياران زنداني جعفر عظيم زاده و بهنام ابراهيمزاده و اسماعيل عبدي و رسول بداقي و محمود بهشتي لنگرودي و عبدالفتاح سلطاني و ....

آدرس سايتم: www.aftab-chorasan.blogspot.de
سيد هاشم خواستارـ نماينده ي معلمان در كانون صنفي فرهنگيان خراسان

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کاوه جویا

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.