رفتن به محتوای اصلی

سايت رسانه ى ايران به مقاله ى كيانوش توكلى واكنش نشان داد
هدف بر هم زدن قواعد دموكراسى است.
17.05.2016 - 15:06

 

اندك  زمانى از انعكاس مقاله ى سايت امپراطورى دروغ ها نگذشته بود كه سايت رسانه ايران به آن جواب داد. ماهيت اين سايت مشخص است اما ضريب زمانى انعكاس و نشر خبر جاى سئوال دارد. اين سايت به دنبال چيست؟ مركز خبر امپراطورى دروغ ها هم همين سايت بود. با توجه به اين انعكاس سريع و با دقت در بعضى كامنت ها كه موازى با اين سايت و هماهنگ با كدهاى داد شده ى  اين سايت به تاخت و تاز و حذف و فحاشى و مباحث غير علمى و بى ارتباط به بحث ها مشغولند مى توان هدف جمهورى اسلامى را حدث زد. هدف اصلى بريدن صداى دموكراسى است. تجربه نشان داده است كه رژيم  از هر كجا كه بيشتر احساس خطر كند سريع و فورى واكنش نشان داده و تمام  فكر و ذكرش را به بر هم زدن ذهن هدف مقابل مى گذارد. با حوصله عكس ها و مطالب ايران گلوبال  را جمع آورى كرده است تا نيتش را عملى سازد. متن اصلى با جزئيات را در زير بخوانيد:

 

سیاست  خبر

واکنش توکلی به خبر رسانه ایران درباره سایت ایران گلوبال
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب: 35376
 
رسانه ایران که در مورخه 20 اردیبهشت 95 مطلبی با عنوان  «اپوزیسیون: ایران گلوبال به صحنه فحاشی ها و تسویه حسابهای قومی و مذهبی تبدیل شده» درباره انتقادات یکی از اپوزیسیون خارج از کشور به وبسایت ایران گلوبال منتشر کرده بود، علاوه بر اینکه در سایتهای داخل کشور نقل شده بود، موجب واکنش مدیر این سایت یعنی کیانوش توکلی گردید.

وی در یادداشتی درباره این موضوع نوشته: «مشکلات واقعی در باره مسایل اتنیکی ایران را طوری وانمود می کند که انگار« افسار گسیخته ای ایران گلوبال» موجب طرح چنین خواسته هایی شده است. ایران گلوبال درباره مسایل اتینکی کشورکاملا بی طرف عمل می کند.»

Missing media item.



توکلی سعی داشته با این اظهار نظر طوری وانمود کند که این وبسایت بی طرف بوده و طرح انتقاداتی شبیه به یادداشت "آرسن نظریان" در این وبسایت که برخی اعضای اپوزیسیون از قبیل محمد رضا لوائی و ... را به پان ترکیسم و پان کردیسم متهم کرده، به فرا قومی بودن سایت مرتبط کند که با توجه به سابقه این وبسایت دور از ذهن به نظر می رسد چرا که مطالب منتشر شده در ایران گلوبال پیرامون دفاع از کردها و یا ترکها هر کدام در یک بازه زمانی مشخص صورت گرفته و حاصل دفاع افرادی همچون لوائی و دیگران از ترکها و کردها چیزی جز شعله ور گشتن آتش فتنه های قومی و قبیله ای بی حد و حصر نیست که در نهایت هدفی به جز تجزیه طلبی را دربرنمی گیرد.
کیانوش توکلی و وبسایت ایران گلوبال هم به دنبال بی طرفی دراین باره نیستند بلکه با ریختن بنزین بر روی همان آتش قصد زبانه کشیدن آن را دارند. 
 
Missing media item.

در پایان لازم است یادآور گردد که همانطور که یکی از چهرهای اپوزیسیون که اصالتاً ارمنی است و به صراحت نوشته : «در پاره ای از تارنماهای خبری، از جمله تارنمای ایران گلوبال، افسار باز گذاشته شده تا هرکسی هر چه دل تنگش می خواهد بگوید. این رویکرد، همان طور که گفتیم نهایتا به نقض غرض و نفی هدف اصلی و کاهش وجهه و محبوبیت نشریه می تواند منجرشود.» ، وبسایت ایران گلوبال روز به روز بیشتر به عدم بی طرفی و فعالیتهای نژادپرستانه متهم می گردد و انفعال کیانوش توکلی در این باره هم به این نزول کمکی نخواهد کرد.
 
 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

محمدرضا لوایی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.