رفتن به محتوای اصلی

كارنامه سياه ولايت داعشي (ارمغان تاريكي)
18.05.2016 - 21:07
 
نميدانم ازكجاشروع كنم چون كه همه خود شاهد هستند از اين ارمغان وكارنامه تاريكي ملايان صفوي ازخميني دجال گرفته تاخا منه ايي شيادورئيس جمهورهاي برده شون .
ولي اگه ازابتداگذرابه كارنامه نظام نگاه كرد ميتوان اشاره كرد, 
 كه رژیم جمهوری اسلامی پس از روی کار آمدن، حمله ی گسترده ی را به کردستان آغاز نمود و شهرهای این استان را زیر باران گلوله و بمب خود قرار داد که در جریان آن تعداد زیادی از انسانهای بی گناه جان خود را از دست دادند.
وهمچنين هزاران زندانی سیاسی موجود در زندانهای جمهوری اسلامی ایران، که بعضی از آنها محکومیت شان رو به اتمام بود به فرمان مستقیم خمینی اعدام شدند. آنها را پس از اعدام در گورهای دستجمعی گذاشتن
وازديگر ارمغان وكارنامه ملايان قتل هاي زنجيره ايي مي باشد،كه به قتل برخی از شخصیت‌های سیاسی و اجتماعی منتقد نظام جمهوری اسلامی در دههٔ هفتاد خورشیدی در داخل و خارج از ایران گفته می‌شود که به گفتهٔ برخی منابع با صدور فتوی توسط روحانیون بلندپایه و توسط پرسنل وزارت اطلاعات در زمان وزارت علی فلاحیان (وزیر اطلاعات دوران ریاست‌جمهوری هاشمی رفسنجانی) و دری نجف آبادی (اولین وزیر اطلاعات در دولت محمد خاتمی) صورت گرفت.
 
بر اثر پافشاری رئیس جمهور وقت، محمد خاتمی، وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی در تاریخ ۱۵ دی ۱۳۷۷ طی اطلاعیه‌ای که قبلاً نظیر آن در هیچ وزارت‌خانهٔ جمهوری اسلامی دیده نشده بود به صورت رسمی اعلام کرد که عده‌ای از اعضای آن وزارتخانه در طراحی قتل‌ها دست داشته اند .
 
بهمن ماه قربانعلی دری نجف آبادی وزیر اطلاعات وقت از سمت خود استعفا داد. نجف آبادی بارها در مصاحبه‌ها گفته بود که از قتل‌های صورت گرفته توسط پرسنل وزارت اطلاعات، بی اطلاع است.
 
دستوردهندگان احتمالی قتل‌های زنجیره‌ای
 
در اسناد بازجویی سعید امامی آمده است: «علی فلاحیان با وجود آنکه خود حاکم شرع بود، اما معمولاً و در موارد حساس احکام حذف محاربان را شخصاً صادر نمی‌کرد. او این احکام را از آیت‌الله خوشوقت، آیت‌الله مصباح، آیت‌الله خزعلی، آیت‌الله جنتی و گاهی نیز از حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای دریافت می‌کرد و به دست ما می‌داد. ما فقط به آقایان اخبار و اطلاعات می‌رساندیم و بعد هم منتظر دستور می‌ماندیم».
 
سعید امامی (اسلامی)
 
سعید امامی یا سعید اسلامی از مأمورین بلندپایه وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران و از معاونین علی فلاحیان از زمان وزارتش بود. او در زمان قتل‌های زنجیره‌ای در وزارت اطلاعات مشاور بود.
سعید امامی: فلاحیان به من دستور حذف سید احمد خمینی را داد. جرس. تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱, ساعت ۲۱:۰۹
 
در ماه آذر سال ۱۳۷۹، گنجی پس از زندانی شدن و هنگام حضور در دادگاه، علناً علی فلاحیان، وزیر اطلاعات سابق در دوران هاشمی رفسنجانی را شاه‌کلید قتل‌های زنجیره‌ای نامید و از روحانیون دیگری نیز نام برد، از جمله محمدتقی مصباح یزدی که او را محرک و صادرکنندهٔ فتوای قتل‌ها یا به اصطلاح، «مراد عالیجنابان خاکستری» خواند.
این اظهارات منجر به حملهٔ بنیادگرایان به وی و انکار نوشته‌های او توسط ایشان شد. کتاب‌های «تاریک‌خانهٔ اشباح» و «عالی‌جناب سرخ‌پوش و عالی‌جنابان خاکستری» به پرفروش‌ترین کتاب‌های تاریخ ایران مبدل شده و در مدت شش ماه بیش از دویست هزار نسخه از آنان 
فروش رفت.
در تاریخ ۷ دسامبر ۲۰۱۰ میلادی، اکبر گنجی در مصاحبه‌ای با بخش فارسی بی‌بی‌سی مدعی شد که «قتل‌های زنجیره‌ای ایران پروژه‌ای حکومتی بود» و «خود آقای خامنه‌ای هم پشت آن بود و شروع کردند به ترور مخالفان در داخل و خارج کشور و تعداد زیادی از مخالفان را هم در خارج کشور ترور کردند».
برخی قربانیان قتل‌های زنجیره‌ای:
داریوش فروهر
پروانه اسکندری
محمد مختاری
محمد جعفر پوینده
صادق شرفکندی
فتاح عبدلی
همایون اردلان
نوری دهکردی
حسین برازنده
احمد تفضلی
احمد میرعلایی
حمید حاجی‌زاده و پسر ۹ ساله‌اش «کارون»
غفار حسینی
ابراهیم زال‌زاده
کاظم سامی
حسین سودمند
هایک هوسپیان مهر
مهدی دیباج
طاطاووس میکاییلیان
مجید شریف
پیروز دوانی
فریدون فرخزاد
رضا مظلومان
مظفر بقائی
عبدالرحمن قاسملو
فاطمه قائم مقامی
علی‌اکبر سعیدی سیرجانی
سیامک سنجری
حمید حاجی زاده
معصومه مصدق
دکتر جمشید پرتوی، متخصص قلب و پزشک سیداحمد خمینی
سید احمد خمینی
عبدالملك ملازاده
دكترصياد
محمدضيايي
ملامحمد ربیعی
فاروق فرساد
عبدالرحمن برومند
شاپور بختیار
حسین سرشار
احمد میرعلائی
شمس‌الدین امیرعلائی
جواد صفار
محمود طالقانی
فخرالسادات برقعی
فرزین مقصودلو به همراه خواهرزاده اش شبنم حسینی
دکتر علیمراد داوودی بهایی
روحی روشنی بهایی
وهمچنين قتل ها وإعدام هاي بسياري ديگر ازاحزاب  
تصور نمی رود رژیمی این چنین بی فرهنگ، فرومایه، کوردل و جنایت کار در تاريخ چندهزارساله كشورايران وشاید کشوری دیگر در تاریخ جهان سراغ داشته باشیم. این رژیم مظهر سیاهی، ناپاکی، دروغ، فساد، تقلب، و آهنگ مرگ و نیستی برای مردم، تاریخ، فرهنگ، وهمه ارکان کشورمان بوده و هست.

یک آخوند يامُلا نماینده همه زشتی ها، پس رفتگی، عقب ماندگی، بی سوادی، بی شعوری، بی خردی، یأس و نا امیدی، و هرگونه امید و سازندگی بشری است. پوشش این انسان نماها، پوشش عزا و سوگواری، و صدا و صوت آنان، نشانه درماندگی، ذلت، و بی تردید آهنگ مرگ است.

آنچه را آخوند بر منبر از عزرائیل و نکیر و منکر بر زبان می راند، ما در این چهاردهه در وجود آخوند دیده ایم. و آن چه از یزید، شمر، و جنایت باری آنان سخن می رانند که همه آنان دروغ بوده است، یکایک افراد این رژیم در طی اين٣٨سال به ملت ایران به اثبات رساندند. خودشانند که از گور درآمدند، و بار دیگر جنایات خود را تکرار می کنند.

آخوندی که پیش از انقلاب ٥٧شوم خميني دجال از محبت، دوستی، مهربانی، گذشت، راستی و راستگویی سخن می راند، و دست نیاز و احتیاج به سوی مردم دراز می کرد، اندکی پس از انقلاب و می توان گفت یک شبه ۱۸۰ درجه تغییر روش و اخلاق داد، و آنچه از نادرستی، دورویی، تقلب بود در رفتار و منش مردم پیاده کرد.

دزدي وغارت گري اين رژيم ، به افسانه ها بیشتر میماند، تا به حقیقت. ولی حقیقت دارد، و آمار دزدی های رژیم گویای آن است .بی گمان، در تاریخ بشری نمی توان رژیمی این چنین غارت گر و فرساینده یافت.

خامنه اي همراه ياران وچهل دزدروضه خوانش، همراه با یک گله آخوند روضه خوان ۲ تومانی تا ۵ تومانی دیگر، در زمانی کوتاه، اموال و دارایی ها، زمین و باغ ها، کارخانجات و کلیه اندوخته و سازندگی مردم کشورمان را تصرف کردند، و به نام خود درآوردند. ارز و پول های خارجی از درآمد نفت را نیز به بانک های خارجی انتقال دادند، یا در کشورهای دیگر به سرمایه گذاری پرداختند. روزبروز سرمایه و درآمد کشور رو به کاهشی گذاشت، و در نتیجه جیب مردم خالی تر، ولی در عوض جیب گشاد آخوند پر تر شد.

از جنایت های این رژیم در آینده کتاب هایی نوشته می شود. این رژیم با هرکس و هرجا که یک گام خلاف خواسته آنان برداشت، و سخنی ورای گفته آنان برزبان راند، در افتاد، آنان را به بند و زنجیر کشید، و یا اعدام و به نحوی سر به نیست کرد.
از دید این رژیم، مردم ایران به سه گروه بخش پذیرند: « خودی »، « ناخودی»، و « بی خودی». همه افرادی که چاکر و مخلص درگاه علی خامنه ای آند، حرف ها و چرندیات او را نشخوار می کنند، و شبانه روز به حمد و ثنای او می پردازند، خودی نام دارند. این ها در انجام هر جنایت، و یاهر دزدی و غارت گری آزادند، و برایشان حد و مرزی وجود ندارد.

دیگر ایرانیان از هرگروه و هر طبقه، ولو شیعه دبش اثنی عشری که اندکی پای از دایره دستورات ولی وقیح و نوکران او بیرون گذارند، «ناخودی» به شما می آیند. اذیت آزار آنان اشکال شرعی ندارد، و موجب سرزنش و یا توبیخی نخواهد بود.
و اما گروههایی که در برابر رژیم ایستاده اند، اندک انتقاد و اعتراضی به عملکرد رژیم دارند، و یا مانند پیروان اهل تسنن، ۷ امامی، و یا بهايي ها نان رژیم و کلیه آخوندها را با اعتقاد به این که امام زمانی دیگر وجود ندارد که بیاید، از گروه بیشمار «بی خودی»، به شمار می آیند، و بهتر است رفته رفته ازبین بروند، و یا در گوشه ای بنشینند و صدایی از آنان شنیده نشود.

 

نکته آخر که بیان آن ضرورت دارد، تخریب و ویرانی بافت کشور، و تخريب آثارتاريخي ومحيط زيستي، می باشد. برای هرکدام از این ها می توان چند جلد کتاب نوشت. ویرانی هایی که سالیانی وقت، انرژی، و سرمایه هنگفت بدان ها نیاز است تا به روز اول خود باز گردند. دیگر از کوتاهی و بی تفاوتی رژیم نسبت به ساختار کشور است، که می توان ویرانی سی و سه پل، خشكيدن درياچه اروميه، ویرانی تخت جمشید، و صدها مورد دیگر را نام برد.

از آن چه گفته شد، با یورش هایی که مغول ها، تاتارها، ترک ها، بربری ها، و صفوي ها وآخوندهاي ولايت فقيه وگروههای دیگر در تاریخ به کشورمان داشته ایم، گروهی غارت گر، جنایتکارتر، خونخوارتر، مخرب و ویران گر، و بی فرهنگ و بی اصالت تر از ملايان ولايت فقيه نداشته ایم.

 

رژیمی که در كارنامه تمام سالهای ننگین حکومتش جز خرابی و ویرانگری و فقر و تهیدستی و شکنجه و اعدام مردمش، ارمغان تاريك دیگری برای این سرزمین دردمند نداشته،

رژیمی که از سرمایه های ملی و مردمی، کوهی از ثروت برای خود انباشته و درنقطه مقابل کوهی از فقر و بدبختی برای مردم ببار آورده، 
رژیمی که گاه رقمهای اختلاس کارگزارانش نجومي و غیرقابل فهم و تصور است، رژیمی که بر تمدن و فرهنگ ایرانی چوب حراج زده و آنرا با فرهنگ ارتجاعي و داعش وصفوي گونه ملوث كرده است ، و در دل هزاران ایرانی داغی و دردی جانکاه نشانده ، بهتر از هر کسی می دانداز کوچکترین پایگاه مردمی و اجتماعی برخوردار نیست و بدون اهرم سرکوب و شکنجه و اعدام و ایجاد فضای ترس و اضطراب، بی گمان توان ماندن و روزگار گذراندن برای حتی یک مدت کوتاه را هم نخواهد داشت. 
آخوندها خوب می دانند که مردم ایران از پیر و جوانش، از مسلمان و زرتشتی و بهایی و مسیحی و بی دینانش، چه خشم در حال انفجاری در سینه دارند و منتظر جرقه ایی هستند تا دودمان ملایان را تا ابد بسوزانند و از صحنه تاریخ ایران ریشه کن کنند. بدین سبب است که رژیم ملایان مدام در پی یافتن اهرمهای فشار جدید براي مقابله با بحراني ناشي از خشم انفجاري درآينده می گردد. تا هر روز با نشان دادن چنگ و دندان، ترس و وحشت در دل آدمها، هم زنده بماند و هم بیشتر شود و به خيال خام خودش مردم را از اعتراض و مقاومت و مبارزه باز بدارد . 
کارنامه شرم آور اعدامها، زندانی کردن انسانها بجرم های خود ساخته مرتد و مفسد فی الارض و محارب و منافق ، و سر بریدن( سربه نیست کردن )همه مخالفان نظام که تنها جرمشان آزادیخواهی بود، و با این همه باز هم مشاهده فریادهای اعتراضی در جای جای میهن، و زیر بار نرفتن زنان آگاه و هوشیار ایرانی، که رژیم واپسگرای آخوندی در طول همه این سالها سعی در راندن و خانه نشین کردنشان داشته، تا مقاومت و حق طلبیهای همیشگی مبارزان ایرانی ( در درون و خارج از ایران )، همه نشان از ترس و وحشت درونی نظام پوسیده و رو به انزوال رژیم ملایان دارد. 
اینروزها که همه جا سخن از تنفر جامعه جهانی نسبت به داعش است، سران رژیم آخوندی نیز که به دلیل عملکرد نزديك به ٣٨ساله خود ((حال شما بگوييد٥٠ساله قدمت كند))در سرکوب و کشتار، مشابه آنچه که داعش می کند و در این رابطه کارنامه سیاهی از خود بجای گذاشته ، به وحشت افتاده که اگر افکار عمومی تا این حد نسبت به داعش نفرت دارند و حاضرند با او بجنگند و نابودش کنند، پس چه میزان نفرت و انزجار و بسا بیشتر نسبت به حکومت پلید آخوندی وجود دارد، و چنانچه فرصتی دست دهد در سرنگونیش درنگی نخواهند داشت. رژيم اینروزها که عمق استراتژیک را از دست رفته می بیند و بسیاری از کارتهایش را سوخته می داند، سخت در تکاپوست که علاج فاجعه کند، همان فاجعه ایی که سالها به دلیل سکوت و مماشات جامعه بین المللی، به دلیل سودهای اقتصادی، رژیم جمهوری اسلامی را با همه جنایاتش در سرفصلهای مختلف یاری رسانده و به آن مشروعیت داده است . 
اکنون ملایان که از بر ملا شدن آشکار چهره کریه شان در افکار عمومی جهان آگاهند و بسیاری از درها را بسته می بینند، با وحشت از خیزش و اعتراضهای مردمی، از وحشت طوفان خشمی که در دل هر ایرانی خانه دارد، و از ظلمها و جنایتهایی که در حق ملتی روا داشته اند که جز نجابت و انسانیت گناهشان نبوده، سخت در هراسند و با فرافکنی سعی در انتقال این وحشت درون و پرتاب آن بسوی مردم دارند. چونکه می دانند طوفان خشمی که در راهست، تار و پودشان را از هم خواهد گسست. 
 رژيم آخوندي كه طي سالهاي گذشته ، با حمايت از بشار اسد و مالكي نقش بسيار جدي در رشد داعش داشته است و به حق پدر داعش نام گرفته است ، اكنون به دروغ ، ادعاي مبارزه با داعش نيز دارد . اما بی گمان، هر چقدر که ملایان به خیال واهی خویش بیشتر شلاق بزنند و شکنجه و اعدام کنند، بمب ها واتم ها وسلاح ها وماشين هابسازند ، هر چقدر بیشتر تلاش کنند تا جلوی خشم توفنده مردم را با بستن درها و کوبیدن میخها بگیرند، قدرت این طوفان با گذشت زمان بیشتر و بیشتر خواهد شد و بی شک قدرت انفجاریش برای سوزاندن و ریشه کن ساختن نظام ملایان ولايت فقيه هم بیشتر خواهد بود و راه فرارشان بسته تر و روز جزایشان را دردناکتر خواهد ساخت. 
روزی که مردم آزادی را از جان شیرین دوستتر خواهند داشت. 

من که می گویم: تا سران نظام اسلامی بخاطر زدن ها و کشتن ها و دزدیدن ها و توهین ها و تحقیرها و غارت ها و به باد دادن فرصت ها و روفتنِ ذخایر پولی و انسانی و زیست محیطی و بجای نهادن خرابی های پشت به پشت، رسماً از مردم و از تاریخ پوزشخواهی نکنند و تن به اراده و خواستِ مردم نسپارند و مردم نیز به همین روند راضی باشند و ناگزیر، درهای خفت و خواری بر همین پاشنه خواهند چرخید الی الابد.

به اميدنابودي ملايان درآينده نزديك وآزادي وبرابري براي انسانيت

احسان فتاحي روزنامه نگاروفعال حقوق بشر

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.