رفتن به محتوای اصلی

دستگیری 15 "هنجار"شکن
25.06.2016 - 22:33
تفسیر از:
اقبال اقبالی

 

اسلامگرایان حاکم بیشرمانه به حریم خصوصی گروهی از جوانان در پردیس تجاوز کرده و قصد دارند آنها را بجرم عیش و نوش مجازات کنند. شادی، رقص، آواز و نوشیدن مشروبات الکلی بخشی از فرهنگ ایرانیان است و کسانی که تاب تحمل این فرهنگ را ندارند، باید به حجره هایشان برگردند و خود را در آنجا حبس کنند وگرنه بجرم هنجارشکنی (هنجارهای جامعه ایرانی) تاوان سنگینی خواهند پرداخت!

تصویر:جام نقره ای مخصوص شراب مورد استفاده ایرانیان باستان در مراسم جشن و سرور

*************************************

رسانه های حکومتی گزارش دادند:

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس از دستگیری هنجارشکنان شب‌ قدر در باغ‌ویلایی در پردیس خبر داد.
 
صراط: حیدر فتاحی امروز در گفت‌وگو با فارس در شرق استان تهران در خصوص دستگیری افراد هنجارشکن در شهرستان پردیس اظهار داشت: این دستگیری صحت دارد؛ متأسفانه روز گذشته و در آستانه شب‌های قدر تعدادی پسر و دختر بدون داشتن نسبت خانوادگی در باغ‌ویلایی، به برگزاری مراسم لهو و لعب اقدام کردند.
 
وی افزود: تعدادی از این افراد به استفاده از مشروبات الکلی اقدام کرده بودند که با گزارش ضابطان به دستگاه قضایی، دستور ویژه برخورد قاطع با این هنجارشکنان صادر شد و پیرو آن تمام متهمان دستگیر شدند و پرونده آن‌ها در حال رسیدگی است.
 
* تأثیر شبیخون فرهنگی در جان گرفتن هنجارشکنان در جامعه
 
فتاحی در خصوص سن و تعداد متهمان گفت: 15 متهم با میانگین سنی 25 تا 35 سال دستگیر شدند که متأسفانه با توجه به عدم نظارت خانواده‌ها در این محل حضور یافته و به شرب خمر اقدام کرده بودند.
 
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس ادامه داد: متأسفانه صاحب این باغ‌ویلا در خارج از کشور حضور دارد و این محل را به‌صورت اجاره در اختیار افراد قرار داده و آن‌ها با برپایی این‌گونه مراسم،‌ دختران و پسران را به این محل می‌آوردند و با توجه به معماری این محل و وجود استخر، محوطه باز، چندین سوئیت مجزا و... آشکار شد که این ویلا برای برپایی این‌گونه مراسم ساخته شده است.
 
وی در خصوص مجازات این افراد گفت: متهمان در بحث مصرف مشروبات الکلی با مجازات حد مواجه می‌شوند؛ اما در صورت اثبات در مورد روابط نامشروع، شلاق، زندان و ... را در پیش رو دارند.
 
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس ادامه داد: یکی از اصلی‌ترین عواملی که این‌گونه افراد هنجارشکن در جامعه جان می‌گیرند و پا روی اعتقادات می‌گذارند، شبیخون فرهنگی بوده که متأسفانه در جامعه به وجود آمده است.
 
  برخی از این افراد از مصادیق بارز شبیخون و تهاجم فرهنگی هستند و به‌ سهولت اعتقادات را زیر پا می‌گذارند و بدون هیچ‌گونه رابطه نسبی و سببی با نامحرمان در یک مکان جمع می‌شوند و به قانون‌شکنی اقدام و همچنین وجدان عمومی را جریحه‌دار می‌کنند.
 
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس ادامه داد: این‌گونه افراد مرتکب جرائم منافی عفت، روابط نامشروع، شرب خمر و... می‌شوند که در این پرونده تعدادی از دستگیرشدگان مبادرت به شرب خمر و برقراری روابط نامشروع کرده‌اند که باید این موارد قبل از ارتکاب به‌صورت ریشه‌ای حل شود.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.