رفتن به محتوای اصلی

توضیحاتی بر یادداشتی بر: توهم نژاد آریائی ایرانیان (1)
نوشته سرور گرامی و رهبر عالیقدر ناصر کرمی
28.06.2016 - 14:56

به جای مقدمه:

اطلاع دارید که سرور گرامی و رهبر عالیقدر حزب ما، شاخه حزب ناسیونال سوسیالیست نازی‌شو بِرَم در ایران، سرور «یاریگر بخشایشگر» بخاطر لطف زیادی که به عرب‌تباران فلان فلان شده دارد و می‌خواهد سر به تنشان نباشد، با نام مستعار عربی «ناصر کرمی» فعالیت ادبی و هنری و مطبوعاتی می فرماید.

در خبر آمد که سرور "یاریگر بخشایشگر" مقاله ای علمی، به روز، ناسیونال و راسیونال در سایت ضد انقلابی تُرک تباران بی هویت یعنی سایت «ترک گلوبال» با نام مستعار «ایران گلوبال» مرقوم فرموده اند و در آن مقاله علمی، به دلیل شرم و حیای ناشی از خون پاک و تصفیه شده و استرلیزه و مقدس آریایی، بعضی مسائل را ناگفته گذاشته اند و اکنون بر عهده من، یعنی سخنگوی شاخه حزب ناسیونال سوسیالیست نازی‌شو بِرَم در ایران است که توضیحاتی در باره بیانات آن سرور ارائه دهم.

از آنجایی که شرم و حیای خون پاک و مقدس تصفیه شده و استرلیزه آریایی به من اجازه نمی دهد که مقدمه ای مفصل بنگارم، بدون مقدمه به اصل مطلب می پردازم.

لازم به یادآوری است که این بنده، سخنان سرور گرامیم را تکرار نمی کنم و فقط در باره آنها توضیحاتی می دهم و برای سهولت  کار همانند سرور گرامی شماره گذاری می کنم و در باره هر شماره توضیحی مختصر می نویسم. البته همه نوشته جوهربار سرور گرامی، مورد تایید من و حزب قرار داشته، دارد و خواهد داشت.

****

واضح است که هر چیزی که در مخالفت با نژاد پاک آریایی نوشته شود واژگونه نکاری و رایزنی و سوء استفاده از علوم تجربی از سوی افرادِ بی هویّت و بی شناسنامه و مهاجر و مهاجم تجزیه طلب  تُرک تبار و عرب تبار است و بی ارزش است و تأثیر گذار نبوده، نیست و نخواهد بود. مخصوصا اگر بوسیلهء رسانهء وابسته و ضد ایرانی "بی بی سی" که لطف خاصی به ما آریائیان پاک‌خون دارد منتشر شود.

امروز ایرانیان راستین با شناخت عمیق از دین اسلام ایدئولوژیک و ایدئولوژی گرگ وحشی خاکستری و حتی گرک اهلی و متمدن سفید یا سیاه و با پرده برداری از اهداف  پلید و شوم مردمانِ مهاجم و مهاجر عرب تبار و تُرک تبار  به ایران، بیش از هر زمان دیگر پای بند آریائیّت و پاسدار  هویّت ناسیونال و سوسیال نازی‌شو بِرَم در ادوار گذشته، حال و آینده بوده و هستند و خواهند بود.

حالا شتابان نکات زیر را در مورد این تحقیقات حوزه ای آخوندی بی اساس و ضد ایرانی "(نعوذبالله دکتر !!!)مازیار اشرافیان بناب" اشاره میکنم (مگر می شود که تُرک تباران هم نعوذبالله دکتر و مهندس و پرفسور باشند!) :

1-   "(دکتر !!! نعوذبالله )مازیار اشرافیان بناب" که این رایزنی را سرقت و جعل و وازگونه نگاری کرده خود تُرک آذربایجانی است و درنتیجه، بی هویت و بی شناسنامه است، بنا بر این چون تُرک تبار است پس  هر گونه پژوهش و تحقیقات او در منطقه و جهان و کهکشان و حتی این جهان و آن جهان بی اعتبار است همچنانکه پژوهش ها و تحقیقات نعوذبالله پروفسور محسن هشترودی، نعوذبالله پروفسور عباس علوی، نعوذبالله پروفسور نیما ارکانی حامد، نعوذبالله پروفسور لطفی‌زاده، نعوذبالله پروفسور علی جوان، و نعوذبالله دکترها و پروفسورهای دیگر  هم همگی بی اعتبارند زیرا همه شان تُرک تبار بوده، هستند و خواهند بود.

2-   چنین تحقیقاتی از سوی یک نفر امکان پذیر نیست، پس توسط همه تُرک تباران اعم از بقال و چقال و رفتگر و... و به دستور شخص علی خامنه ای، و شخص اردوغان و شخص علیف صورت گرفته است ؟ اینکه ارگانهای پشتیبان این تحقیقاتِ تُرک تباری بی اساس در منطقه و در اروپا و در جهان و کهکشان کدامند ؟ بر ما معلوم است: گرگ خاکستری ده ده قورقود!

3-   دانشگاههائی که چنین تحقیقات جعلی و دزدی آشکار مردم شناسی و باستان شناسی به شیوهء فرهنگ تُرک تباری را پشتیبانی مالی و علمی چاپ کنند، بی اعتبار بوده، هستند و خواهند بود، این دانشگاهها وقتی اعتبار داشته اند و دارند و خواهند داشت که تحقیقات جعلی و دزدی آشکار مردم شناسی و باستان شناسی به شیوهء فرهنگ نژاد پاک آریائی پاک سرشت با خون استرلیزه را ثبت کنند.

4-    البته نقش رسانهء "بی بی سی" دیروز و امروز در مورد ایران، بر همگان آشکار است. دیروز و همه روز به نفع ما آریائیان نژاده بوده، هست و خواهد بود ولی هنگام پخش تحقیقات تُرک تباران بی هویت و بی شناسنامه، این امر مهم را از یادشان برده اند، می برند و خواهند برد. در چنین مواردی، ملّت ایران و نسل جوان ایرانی باید با چماقهای چون گرز رستم خود به حساب این رسانهء بی هویت برسند.

5-   در تاریخ مستند و معتبر آمده است که شش گروه از مردمان سفید پوست در زمانی بسیار دور جغرافیای مسکونی خود را که آسیای میانه بوده است به طرف غرب و جنوب غربی این قاره رها میکنند و مهاجرت!!! خود را به جغرافیا و قاره های دیگر گسترش میدهند. ساکنان بومی این سرزمین ها هم زیر پای آنها فرش قرمز پهن می کنند تا به آنها جایزه اُسکار بدهند. این شش گروه  که  آریایی بودند، هستند و خواهند بود به فلات ایران و آلمان می آیند و این جغرافیا را بنام قوم خود آریا، ایران" و آلمان" نامگذاری کردند. (در سخنان جوهربار سرور کرمی به اشتباه لپی آمده است که این گروه خود را آریایی نامیدند. نه. این گروه خود را آریایی ننامیدند و نمی نامند و نخواهند نامید بلکه از اول هم آریایی پاک نژاد بودند، هستند و خواهند بود.)

بنابراین نتیجه می گیریم که آریاییان نه در ایران و نه در آلمان مهاجر و مهاجم نبودند بلکه از همان اول، یعنی از زمان جد بزرگمان آدم و همسر عالیقدرش حوا ساکن این مناطق مقدس آریایی بوده اند، هستند و خواهند بود.

اصولأ از بنیاد موضوع مطرح شدن آریایی بودن هیچگاه بر اساس گروه خونی، نژادی و ژنتیکی و فیزیولگی و آناتومی نبوده و نیست، و سرور گرامی ما آدولف خان هیتلر و نظریه پردازان زیر دست او غلط فرموده اند بلکه بر اساس منش و فرهنگ و دیدگاه و جهان بینی و شاخص های دیگر بوده و هست و خواهد بود. که البته لازم به اثبات نیست چون به دلیل آریایی بودن از اول اثبات شده بوده و هست و خواهد بود.

بحث نژادی و ژنتیکی و فیزیکی و آناتومی و قیافه و چهره شناسی را تاج سرمان نازیسیم در قرن نوزده نسبت به آریایی بودن مطرح کرد، که مورد انتقاد جهانیان بی هویت و بی فرهنگ و بی شناسنامه قرار گرفت ولی حزب ما و مخصوصا سرور کرمی همچنان بر اساس نوشته های مستند و علمی و راسیونال تُرک تباری شناسان آلمانی با هویت و شناسنامه دار مطرح کرده و می کند و خواهد کرد.

اصلا بحث نژادی و ژنتیکی و فیزیکی و آناتومی و قیافه و چهره شناسی لازم نیست. نگاهی به چهره هاشمی رفسنجانی بیندازید. قیافه و چهره و فیزیک و آناتومی او نژاد و ژنتیک تُرک تبارانه او را از هزار فرسخی نشان می دهد. علاوه بر این از همان هزار فرسخی دیده می شود که چون تُرک تبار است جنایتکار هم تشریف دارد.

6-   بر همگان معلوم است که مردمان تُرک تبار دچار یک بحران هویتّی و مبتلا به سرگیجه و سردرد و آلزایما و دیمنس و گمنامی و بی هویتی تاریخی و جغرافیایی و شیمایی و فیزیکی و ادبی و ریاضیاتی بوده اند و هستند و خواهند بود، و برای برون رفت از این بحران و برای دریافت یک شناسنامهء هویتّی و اجازه اقامت در جهان باید آریایی شده و به حزب فراگیر و جهانی ما بپیوندند.

7-   دو قوم و نژاد عرب و تُرک بنّاهای بدی بودند و اولین خشت تمدن سازی و فرهنگ سازی و کشورداری و پیوستن به تاریخ و کاروان جهانی خود  را با تقلب و جعل از روی دست ما کپی کرده و مثل ما بر خشونت و خونریزی و با پاکسازی دیگران  بنا نهادند و میدهند و خواهند داد. آنها هم مثل ما همچنان بی هویّت و سر درگم در تاریخ مانده بودند، هستند و خواهند ماند.

 انتشار مطلب توهم نژاد آریائی ایرانیان "(نعوذبالله دکتر !!!)مازیار اشرافیان بناب" توسط سایت وابسته و ضد انقلابی ایران گلوبال و مدیر وابسته و ضد انقلاب آن کیانوش توکل زاده در راستای پیشبُرد سیاست و اهداف شناسنامه گرفتن پان ترکیسم و پان عربیسم، و باب طبع و مزاج بیت رهبری علی خامنه ای و اردوغان و علیف و سعودیان وهابی است.

8-   بتازگی همکیش ما رجب طیب اردوغان بدون اجازه گرفتن از ما و بدون رعایت حقوق کپی رایت، جسارت کرده و از گروهی از تُرک تباران درخواست آزمایش خون کرده است، تا هویّت خونی و تُرک تباری آنها روشن شود در صورتیکه امتیاز این کار فقط در انحصار ماست. این کار او جهت گسترش نژاد پرستی و اشاعهء پان تُرکیسم و هویّت طلبی تُرکی در منطقه و جهان و کهکشان است، که ملّت ایران، بویژه نسل جوان ایرانی و سایر مردمان دیگر در منطقه و جهان و کهکشان باید هوشیار باشند و بر خوش باوری و حسن نیّت خود نسبت به مردمان تُرک نقطه پایان بگذارند و همه تُرک تباران را از همه جهان و کهکشان در استان اردبیل گرد آورند و دور آنها دیوار بکشند تا تا به شیوه پیشوا آدولف هیتلر کبیر جهنمی برای آنها برپا شود.

9-   بر همگان معلوم است که نسلهای گذشتهء ایرانیان که بقول نمایندهء علی خامنه ای، گاو پرست بوده و ادرار و شاش گاو را می نوشیدند و یا سگ پرست بوده اند و سایر مسائل دیگر،...، خود را آریا و آریایی نامیده اند، و حق کپی رایت آریایی بودن و شیوه های منتج از آن را داریوش کبیر و سایر چهره های نمادین ایرانی به نام خود ثبت کرده اند بنا براین ایراینان دیروز و امروز و در آینده آزاد هستند و سایرین برده هستند و این حق طبیعی و دمکراتیک و راسیونال نسلهای ایرانی است که بنا بر سنّت و بر اساس رسالت تاریخی و  مسئولیّت قومی که داریوش کبیر بر عهدهء آنها گذاشته ایند، خود را " آریا و اریایی" بنامد و شیوه های آنها را ادامه بدهند و خواهند داد.

10-  ایرانیان که آریاییان اصیل هستند باید به واژه های تُرک (به معنی قوی و زورمند) و نام کشور ترکیه که هر دو قلابی است و در قرن بیست (1926 میلادی) بر سر زبانها افتاده است، اعتراض کنند،(اصلا واژه تُرک قبل از قرن بیست وجود نداشته است). ایرانیان آریایی نژاد باید به انگلیسی ها، به آلمانی ها، به فرانسوی ها، به چینی ها، به هندیها، و به سایر مردمان جهان اعتراض کنند، که چرا خود را انگلیسی و یا آلمانی و یا فرانسوی و یا چینی و هندی مینامند، نمی دانیم که چرا مردمان تُرک تبار دیوانه شده اند و اصلا به این مردمان اعتراضی ندارند، و فقط به ما ایرانیان !!!.

11- الحق اگر ایرانی ها خود را آریایی نامگذاری و معرفی نکنند، پس چه نامی را باید بر این مردمان باستانی و تاریخی گذاشت. اگر این کار را نکنند که مثل تُرک تباران بی هویت و بی شناسنامه می شوند!!!.

چرا که  واژهء ایران به معنی( سرزمین آریایی ها، آنجا که آریایی ها سکونت دارند) در تاریخ گذشته و امروز و آینده ثبت است، و  هزاران تحقیقات این چنینی پوچ و بی معنی و جعلی و بدون شناسنامه و بی هویت بوده، هست و خواهد بود.

متاسفانه همین دانشگاههای اروپایی امروز اجازه میدهند افرادی مانند نعوذبالله دکتر!!! مازیار اشرافیان بناب" و نوچه های آن دست به چنین تحقیقاتی در ایران بزنند و مرتکب چنین جرمهای حقوقی و حقیقی شوند که مستوجب کوره های آدم سوزی هستند.

12-  دیاگرامها و نقشه هایی که  بر اساس آنها "(نعوذبالله دکتر !!! )مازیار اشرافیان بناب" و دیگران ارزیابی کرده است که آریایی بودن یک توهم هست، از نقاشی ها و رنگ و آب بازیهای کودکان پیش دبستانی به سرقت رفته اند و بچه بازی هستند و نه تحقیقات علمی مردم شناسی و نژاد شناسی آنهم در مورد ایران.

روشن است که این نوشتار و این تحقیق آشورا تاسوعایی و شیعه گری قزلباش صفوی تُرک تباری را شاه عباس و شاه اسماعیل صفوی تُرک تبار به کمک هم نوشته اند و امکانات مالی آن را هم علی خامنه ای تُرک تبار فراهم کرده است.

همین نعوذبالله دکتر!!! مازیار اشرافیان بناب" بود که به دستور چنگیزخان تُرک تبار که بعدا مغول شد،  یک و نیم میلیونمردمان ارامنه را قتل عام کرد و امروز می خواهد آریاییان پاک نژاد را در لابورها و اتاقهای آزمایشگاهی قتل عام کرده و بکند و خواهد بکند.

13- "(نعوذبالله دکتر!!!)مازیار اشرافیان بناب" بجای اینکه نژاد و خون ایرانیان را در لابورهای خریداری شده در انگلستان  مورد آزمایش قرار دهند که آیا آریاییهستند یا نه، بروند و خون آنها را در لابورهای خریداری شده از پیشوای کبیر آدولف هیتلر مورد آزمایش قرار دهند. آنوقت خواهند دید که خون ما چقدر مثل آب پاستوریزه تمیز و صاف است.

ما خودمان خون  تُرک تباران را در لابورهای پیشوای کبیر آدولف هیتلر مورد آزمایش قرار داده ایم و می دانیم که خون این مردم همان خون گرگهای خاکستری وحشی  است و هیچگونه تناسب و وابستگی با خون گرگهای اهلی ندارد.

اینها بروند و تحقیق کنند که چرا همهء نژاد گرگ های خاکستری مانند سگ ها تمدن افرین و فرهنگ ساز نبوده اند، نیستند و نخواهند بود؟

الحق که این گرگهای خاکستری بی رمق و بازمانده در هر شمار و تعداد و از هر رنگ و رنگار که همه خاکستری هستند،  با زوزه کشیدنها در هوا ، جرأت حمله به ما را ندارند. گرگهای خاکستری این را بخوبی میدانند که با دُم ما نمیشود بازی کرد.

 

سخنگوی شاخه حزب ناسیونال سوسیالیست نازی‌شو بِرَم در ایران

سه شنبه 8 تیرماه 2575 شاهنشاهی

مطابق با

سه شنبه 8 تیر ماه 1395 تاریخ جعلی هجری شمسی

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی
برگرفته از:
ایمیل دریافتی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.