رفتن به محتوای اصلی

اعلامیه کنگره ملیت های ایران فدرال
07.07.2016 - 08:45

 

اعلامیه کنگره ملیت های ایران فدرال در خصوص پشتیبانی از مبارزات رهایی بخش و ملی دموکراتیک حزب دمکرات کردستان ایران

 مردم آزادیخواه ایران


 سازمانها و احزاب ايراني

 همچنانکه مستحضر هستید نیروهای سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ظرف هفته های گذشته حملات نظامی پی درپی را به تیم های تشکیلاتی و تبلیغاتی حزب دمکرات کردستان ایران در داخل کشور آغاز کرده است تا از حضور پیشمرگان این حزب در میان مردم کردستان جلوگیری کند.

 در خلال این درگیری های مسلحانه رژیم متحمل تلفات سنگینی شده است و متاسفانه تعدادی از پیشمرگان حزب دمکرات کردستان ایران نیز جان باختند. بر اساس اخبار رسیده از کردستان ایران حضور کادرها و اعضای حزب دمکرات کردستان ایران در میان مردم باعث هراس و نگرانی شدید رژیم شده است.
جمهوری اسلامی ایران برای سرپوش گذاشتن بر عدم موفقیت خود در جلوگیری از حضور پیشمرگان حزب دمکرات کردستان ایران در میان مردم بجای تبلیغ مدنی و فرهنگی همانند گذشته متوسل به توپ و خمپاره ‌باران مناطق مسکونی هموطنانمان در کردستان ایران شده است و متاسفانه تا به حال مردم روستاها و شهرهای کردستان متحمل زیانها و خسارتهای جانی و مالی زیادی ‌شده‌اند.

 در ادامه اقدامات ضد مردمی جمهوری اسلامی ایران، جانشین فرمانده سپاه پاسداران رژیم ایران سردار حسین سلامی ، در مراسم نماز جمعه هفته گذشته تهران با زبان و ادبیاتی رجزگونه و تهدیدآمیز، اقلیم کردستان عراق و همزمان کشور اسرائیل را تهدید به نابودی و ویرانی کرد.

 فارغ از اینکه تهدیدهای جمهوری اسلامی تا چه حد عملی و قابل قبول برای جامعه جهانی باشد، ما بعنوان کنگره‌ ملیتهای ایران فدرال بر این باوریم که تهدید و حمله به جنبش های آزادیخوایخواهانه هریک از ملیتهای ایران، به معنای حمله به تمامی ملیتها و جنبشهای آزادیخواهانه در ایران است.

 کنگره بر این باور است که سرنوشت تمامی ملیت های ایران به هم مرتبط و به لحاظ سیاسی تاثیرگذار بر یک دیگر میباشد و بر همین اساس حمله به کردستان ایران و جنبش ملی دمکراتیک مردم کردستان به معنای حمله به همه آزادیخواهان و ملیت های ایران است.

 ما بعنوان کنگره ملیتهای ایران فدرال پشتیبانی خود را از حضور فعال حزب دمکرات کردستان ایران در داخل ايران اعلام می داریم و حمله نیروهای نظامی جمهوری اسلامی به پیشـمرگان مبارز و تهدید و یا هرگونه قصد حمله به اردوگاههای حزب دمکرات کردستان ایران را محکوم می‌نماییم.

 

کنگره ملیتهای ایران  فدرال

7 جولای 2016

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی
برگرفته از:
http://iran-federal.org/%d8%a7%d8%b9%d9%84%d8%a7%d9%85%db%8c%d9%87-%da%a9%d9%86%da%af%d8%b1%d9%87-%d9%85%d9%84%db%8c%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d9%81%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%84-%d8%af%d8%b1-%d8%ae/
سایت کنگره ملییت های ایران فدرال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.