رفتن به محتوای اصلی

احتمال از سرگیری ترورهای خارج از کشور
31.10.2016 - 12:16

سردار حسین سلامی جانشین سپاه پاسداران جمهوری اسلامی امروز در یک مراسم حکومتی در ارومیه مخالفان و به ویژه رهبران اپوزسیون کرد جمهوری اسلامی را تهدید به ترور و حذف فیزیکی در خارج از کشور نمود.

جانشین سپاه پاسدارن با اشاره به از سرگیری مبارزات مسلحانه حزب دمکرات کردستان ایران و وقوع درگیری های متعدد میان نیروهای این حزب و سپاه پاسداران در شهرهای کردستان ظرف ماههای گذشته هشدار داد که در صورت ادامه این درگیری ها جمهوری اسلامی هیچ محدودیت و خط قرمز جهانی را برای تعقیب آنان در هر کجای دنیا به رسمیت نمی شناسد و آنان را در هر نقطه ای از جهان که باشند از میان خواهد برد.

سردار حسین سلامی اپوزسیون کرد جمهوری اسلامی را دست نشاندگان کشورهای منطقه و اسرائیل نامید و هشدار داد که نباید آزموده را دوبار بیازمایند چرا که نیروهای مسلح ما این حقیقت را در سال‌های متمادی به اثبات رسانده‌ و دشمنان ضرب شصت‌های بزرگی از فرزندان این امت در خارج از ایران دریافت کرده‌اند."

لازم به یادآوری است که بیش از سیصد نفر از اعضا و کادرهای حزب دمکرات کردستان ایران ظرف سالهای پس از جنگ ایران وعراق در خارج از ایران توسط تیم های اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران ترور شدند و از این میان  دو نفر از رهبران حزب دمکرات کردستان ایران دکتر عبدالرحمن قاسملو و دکتر صادق شرفکندی نیز به همراه شماری از کادرهای این حزب در کشورهای اتریش و آلمان به قتل رسیدند.

تهدید دوباره ترور رهبران حزب دمکرات کردستان ایران در خارج از کشور در حالی است که پس از ترور دکتر صادق شرفکندی رهبر این حزب در برلین آلمان و محکومیت قضایی ایران در رابطه با این ترور،  جمهوری اسلامی به کشورهای اتحادیه اروپا متعهد شده است که به ترور مخالفان خود در اروپا خاتمه دهد. با اینحال تجربه نشان داده است که جمهوری اسلامی در راستای رسیدن به اهداف بلند مدت خود هیچگاه به تعهدات بین المللی خود پایبند نبوده است.

 بخشی از سخنان امروز سردار حسین سلامی :

" به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، سردار حسین سلامی ظهر امروز در یادواره سرداران و 250 شهید اطلاعات سپاه شمالغرب کشور که با حضور مقامات ملی و محلی در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: چندی پیش عده‌ای مزدور با تحریک چند کشور منطقه و با حمایت آمریکا و صهیونیست‌ها تلاش کردند با خودنمایی در مقابل جمهوری اسلامی ایران آزموده را دوباره بیازمایند، اما همگان دیدید که این‌ها با واکنش قاطع مدافعانِ حریم ولایت روبه‌رو شده و چگونه در مقابل مقاومت نیروهای رزمنده ما به هلاکت رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: به دشمنان ایران هشدار می‌دهیم و می‌گوئیم که دچار جهل و خطای دوباره نشوند چراکه منش نیروهای انقلابی اینگونه است که مهاجم را تعقیب کرده و در هر کجای دنیا که باشند، به هلاکت می‌رسانند. برای تعقیب دشمنان هیچ خط قرمز و محدودیتی قائل نیستیم و نیروهای مسلح ما این حقیقت را در سال‌های متمادی به اثبات رسانده‌ و دشمنان ضرب شصت‌های بزرگی از فرزندان این امت دریافت کرده‌اند."

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.