رفتن به محتوای اصلی

هشدار در باره پیمان عارف و همکار او سید احمد شمس
نویسنده مطلب ذیل نا شناخته است
11.12.2016 - 00:28

هم میهنان گرامی توجه فرمایید و زود احساساتی نشوید. آقای پیمان عارف در صفحه فیس بوک خود نوشته است: پلیس مبارزه با ترور تركیه پشت در آپارتمان ماست. هر اتفاقى براى من بیفته تقصیر احمد شمس و باند میت است.
پیمان عارف و احمد شمس با هم همکار بودند اکنون روشن نیست چه اختلافی میان آنان بوجود آمده است که بجان هم افتاده اند. یک سال پیش در ژانویه 2016، در شهر آنکارا یک کنفرانس اسلامی زیر عنوان نخستین کنفرانس "برادری مسلمانان؛ از رویا تا واقعیت" با حضور جمعی به اصطلاح از اندیشمندان ایرانی! در آنکارا، پایتخت ترکیه برگزار شد. 
برگزار کننده این کنفرانس سید احمد شمس معروف به دکتر شمس بود و پیمان عارف هم دبیر این کنفرانس بود. سید احمد شمس در آغاز بسیجی و سپس دوره آخوندی را در قم گذرانده و حجت الاسلام می باشد. نزدیکان سید احمد شمس در سازمان های اطلاعاتی جمهوری اسلامی فعال هستند و خودش در ترکیه بدون عمامه آخوند شیعیان است، ولی با سازمان امنیت ترکیه ( میت) نزدیک است و البته این نزدیکی با اجازه جمهوری اسلامی می باشد. چگونه است که عارف پیمان که سال پیش با سید احمد شمس در برگزاری نخستین کنفرانس با شرکت چند تن به ظاهر اپوزیسیون اصلاح طلب جمهوری اسلامی؛ حسن یوسفی اشکوری، دکتر امیر احمد فکری، ابراهیم ملکی، عبدالسلام سلیمی پور، میثم بادامچی و رضا طالب پور و همچنین دکتر محمد تقی کروبی، رضا علیجانی و مهندس حسن شریعتمداری از طریق ویدیو كنفرانس از سوی مرکز مطالعات تقاطع صلح، در خانه معلم آنکارا برگزار شد همکاری می کرد.
این کنفرانس زیر نظر سازمان امنیت ترکیه ( میت) برگزار شد و امسال پیمان عارف در فیس بوک خود نوشت که کنفرانسی در موردامور پناهندگان که شنبه پیش در استانبول با شرکت چند ایرانی برگزار شد توطئه سازمان میت می باشد؟ در کنفرانس استانبول هم سید احمد شمس نقش مهمی داشت. در کنفرانس استانبول ماًمورین وابسته به اطلاعات جمهوری اسلامی هم در پوشش انجمن های کمک به پناهندگان شرکت داشتند و سخنران بودند. می دانیم که هم زمان با کنفرانس در استانبول یک کنفرانس در استکهلم پایتخت سوئد برگزار شد که در آن چند تجزیه طلب ترک، عرب و حسن اعتمادی دبیر .......ل! حزب سکولار دموکرات نوری علا! و برادردبیر .....! نیز شرکت کردند. همه این کنفرانس ها زیر نظر سازمان اطلاعات وامنیت ترکیه ( میت) انجام می شود و شرکت کنندگان آن دست چین شده میت می باشند. جالب است بدانید که ماه پیش وزیر امور خارجه ترکیه به همراه سرگروهبان سابق ارتش ترکیه حکان ( حقانفیدان) رئیس سازمان میت به ایران رفتند. حقان فیدان یک شیعه ترک می باشد و از نزدیکان اردوغان بشمار می رود. فیدان در پی کودتای نافرجام ترکیه به دلیل بیعرضگی در کشف کودتا مورد بی مهری اردوغان قرار گرفت و مدتی هم از کار برکنار شد ولی چند ماه بعد دوباره بی سر و صدا بکار بازگشت و به ایران سفر کرد. سال ها است که میان سازمان های اطلاعاتی جمهوری اسلامی و ترکیه روابط بسیار نزدیک و همکاری برقرار است. آیا برنامه جنجالی بازداشت پیمان عارف ، می تواند ساختگی باشد ؟ پیمان عارف که در ترکیه منتظر پناهندگی به غرب نشسته است می تواند در آینده نزدیک سوژه رسانه های فارسی زبان غربی و ماهواره های لوسآنجلسی باشد؟ و یک بازی تکراری برای سرگرمی اپوزیسیون بشود؟. بهتر است هشیار باشیم.
در زیر لینک این کنفرانس کذایی از سوی بخش فارسی خبرگزاری آناتولی منتشر می شود.
http://aa.com.tr/…/-%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D…/503188

 

 

به پیوست فیلم درخواست کمک همسر پیمان عارف از سفارت جمهوری اسلامی در آنکارا
مراقب پروژه جدید رژیم برای نفوذ در اپوزیسیون و رسانه های فارسی زبان خارج از کشور باشید. فیلم زیر از متن فیلم برنامه بازداشت پیمان عارف استخراج شده و نشان می دهد که همسر پیمان عارف در حال گفتگو و تقاضای کمک از سفارت جمهوری اسلامی در آنکارا می باشد. چگونه یک متقاضی پناهندگی سیاسی و فرار از دست رژیم از سفارت رژیم کمک می خواهد؟ در آینده آگاهی های بیشتری در اختیار هم میهنان ساده اندیش و احساساتی قرار خواهیم داد. لطفاً برای آگاهی بیشتر پست قبلی زیر عنوان؛ هشدار در باره پیمان عارف و همکار او سید احمد شمس را بخوانید. عارف گویا خودش نمی داند این برنامه ریزی شده است تا او را معروف کنند و سپس به اروپا یا آمریکا بفرستند و این عملیات با همکاری میت ترکیه و اطلاعات جمهوری اسلامی انجام می شود

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی
امیل رسیده

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.