رفتن به محتوای اصلی

بازی تکراری حجت  الاسلام بی بی سی در آستانه انتصابات جمهوری اسلامی
25.02.2017 - 19:51
بازی تکراری حجت  الاسلام بی بی سی در آستانه انتصابات جمهوری اسلامی
 
بازیهای بی بی سی به نفع آخوندها تمام نمی شود.  هفته گذشته جمهوری اسلامی  ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از فلسطین را با حضور صدها تروریست بین المللی که بسیاری از آنان در لیست تروریستهای بین المللی قرار دارند و تحت تعقیب هستند برگزار نمود. فردی چون انیس نقاش که در پرونده قصابی شادروان بختیار به مدت ده سال در فرانسه زندانی بود ،و با معاملات پشت پرده از زندان رها شد (مانند جیسون رضاییان که ج.ا  دو روز گذشته رسما اقرار نمود که در ازای دریافت یک میلیارد و چهارصد میلیون دلار از دولت حسین اوباما او را تحویل داد ) در تلویزیون رژیم حضور یافت و به همراه مجری برنامه رسما به تروهای رژیم در طول حداقل سی و پنج سال ( از سال هزار سیصد و هشتاد و دوتا کنون اقرار نمود).
این مطالب در تلویزیون حجت الاسلام بازتابی نیافت.جالب است  که حکومت رسما  تروریستهای جهانی را دعوت کرده واقرار به آدمکشی نموده ولی بی بی جان ،انگار نه انگار!
بحران محیط زیست در ایران بیداد می کند. بی بی جان صرفا نوک تیز مشکلات را به سمت دولت احمدی نژاد ،همان که نظرش به نظر آقا نزدیکتر بود نشانه رفته،ولی کلید دار بنفش  و حکومت و در راس آن خامنن ای را تبرئه میکند. بحران محیط زیست  ایران را فرا گرفته است .درج.ا همه مقامات خفقان گرفته اند و بی بی جان ایضا.شورای ملی ایران اعتراض می کند و فراخوان میدهدمردم به
جان آمده آماده اند. متعاقبا رهبر هراسان واکنش نشان میدهد و اشک تمساح می ریزد. اینجا دوباره بی بی سی شروع به بزرگنمایی می کند که خامنه ایی چنین گفت و چنان !!
...همه میدانیم ولی تکرار مکررات نیز گاهی بد نیست.کارنامه روحانی و حکومت زیر صفر است ولی باید تلاش کرد ...خصوصا حالا که حاج حسین اوباما نیز نیست و الباقی...نیز ایضا
انتصابات نزدیک است.شیخ حسن کلید دار دوباره باید رییس شود.رنگ ؟همان بنفش ، منتها کمی پر رنگتر و یا کم رنگتر ، زیاد مهم نیست. اما باید دوباره مردم و یا امت در صحنه باشند و رای دهند.طیف مقابل شیخ حسن یا همان اصولگرایان که دق مرگ شدند اما دریغ از یک کاندیدا.
بنابر این شیخ بنفش صحبت می کند و از میان یک ساعت چرندیات او یک مطلب که من شما خوشمان بیاید بزرگنمایی میشود و ساعتها به عنوان تیتر و خبر فوری در سایت می ماند و آن چیست ؟
 
...روحانی: اگر نیروی نظامی تخلف انتخاباتی بکند باید جلوی آن ایستاد....
 
این نیروی نظامی همان سپاه است ، اینرا می گوید که من و شما خوشمان بیاید ،ولی این نیرو همان است که امسال در اوج بدبختی و کمبود بودجه شصت و سه درصد افزایش بودجه گرفته است!!
این مطلب می شود تیتر اول حجت الاسلام  بی بی سی!
جالب است ؟ نه؟!
 
توضیح :
وقتی رفسنجانی که می گفتند ایت الله است میشود حجت الاسلام و خامنه ایی می شود ایت الله، بی بی سی حجت الاسلام هم نیست و همان سقط الاسلام هم زیادش است،حالا ما احترام گذاشتیم.!
 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

امیر حسین مهدی ایرایی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.