رفتن به محتوای اصلی

پاسخ به ٤ سوال اتهام گونه بابک آزاد
28.02.2017 - 07:20

 

١- سفارت ايران در همه جاى دنيا وظيفه صيانت از اتباع ايرانى در كشور محل مأموريت خود را دارد و تا وقتى كه شخص تبعه ايران است اين وظيفه پاى برجاست اما با اين وجود اگر ما در آن شب منحوس ٩ دسامبر به سفارت ايران زنگ زده بوديم ( كه ظاهرا جناب بابك خان از تعطيل بودن و نبودن و ساعات كارى آن بهتر مطلع است) قطعا شما در ويديوى لايو همسرم ميديديد كه خب چون چنين اتفاقى اساسا نيفتاد شما نيز با چنين تماسى در ويديوى لايو مواجه نيستيد. واقع آن است كه در آن لحظات اضطراب در آن ساعت شب لحظه اى ايده اى به ذهن همسرم ميرسد كه لحظه اى بى توجه به نامحرم بودن و بهانه جويى برخى در واقع با صداى بلند فكر ميكند بعد هم چنانكه در لايو مضبوط است بى درنگ از آن ايده عبور ميشود.
٢-نه سايت آذرى ها حكومتى است و نه من نويسنده آن هستم. ليست نويسندگان آذرى ها نيز در آن سايت موجود است. تا جاييكه هم كه ميدانم اين سايت توسط جمعى از دوستان ايرانخواه آذربايجانى اداره ميشود كه حسب تحليل خويش صيانت از تماميت سرزمينى ايران را بر هر سنخ كنش سياسى ديگر مرجح ميدانند.
٣- سايت هاى حكومتى بالاخره خوب هستند و مرجع شما ؛ يا پليد هستند و مذموم كه ادعاى همكارى با انها را به عنوان اتهام مطرح ميكنيد؟! پاسخ اين اتهام تان را نيز بصورت مستند در فيسبوكم داده ام ميتوانيد مراجعه كنيد.
٤- حزب دموكراتيك خلق ها نه تنها بر خلاف ادعاى شما تروريست نيست بلكه حزب رسمى و قانونى و سومين حزب بزرگ حاضر در مجلس تركيه با ٥٩ نماينده است ؛ با كدام مبناى حقوقى ادعاى تروريست بودن يك حزب سياسى دموكراسى خواه را ميكنيد؟ گزافه گويى شما را حتى هذيان گويان امنيتى آك پ نيز نميگويند آخر!
بماند كه ادعاى حمايت من از حزب دموكراتيك خلق ها نيز كذب محض است. درباره پ ى د نيز تركيه كه نميتواند براى نيرويى كه در كشورى ديگر فعاليت ميكند و اتفاقا نيرويى مدرن ، رهايى بخش و مورد حمايت جهان آزاد نيز هست حكم صادر كند! نتيجه سخن شما اين است كه دولت ايالات متحده را متهم ميكنيد كه دوشادوش يك گروه تروريستى ميجنگد و به يك گروه گروه تروريستى كمك لجستيكى و تسليحاتى ميكند!

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی
برگرفته از:
امیل رسیده

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.