رفتن به محتوای اصلی

نامه زندانی سیاسی جابرعابدینی به خامنه ای
04.03.2017 - 14:07

آقای خامنه ای من جابرعابدینی هستم متولد سال ١٣٥٧ دارای دو فرزند خردسال مي باشم و در سن 7سالگی پدر خود را در راه دفاع از وطن و تحکیم پایه های قدرت شما از دست داده ام.

بعد از گذراندن دوران تحصیل در سال ١٣٧٧ در دانشگاه فارابی ارتش قبول و پس از ١٧سال خدمت در سال ١٣٩٣ توسط حفاظت اطلاعات ارتش بازداشت و پس از ٨ ماه شکنجه در بازداشتگاه ٣٦ ارتش در یک دادگاه فرمایشی به چهار سال و شش ماه حبس در زندان رجایی شهر محکوم شدم.

آقای خامنه ای می دانید گله من و امثال من از دستگاه قضایی و امنیتی چه بوده است؟

آن سیستم قضایی و امنیتی که شما از عملکرد مطلوب آن دم می زنید آیا در این ٣٧ سال سلطنت خود یکبار از بازداشتگاه های امنیتی بازدید کرده اید که چه بلاهایی بر سر مردم می آورند از آزار روحی و روانی و جسمی و توهین و فحاشی به متهمان به جهت اخذ اعترافات ساختگی و … آیا از اتفاقات افتاده در بازداشتگاه ها خبر دارد؟

اگر خبر دارید و کاری انجام نمی دهید پس جایگاهی که در آن نشسته اید به ناحق و قصبی بوده و لیاقت آن را ندارید پس با این سربازان گمنام و چشمهای بیدارتان، این امر به ذهن خطور می کند که زیردستان شما واقعیت را درست به شما انتقال نمی دهند. آقای خامنه ای آیا می دانید که فرماندهان و مسئولین ارتش شما در مقابل کوچکترین خواسته به حق یک فرزند شهید چه تهمتهایی بر من وارد کرده اند ولی برای از دست ندادن مقام و منصب خود در جلوی دوربین های تلویزیون به جهت ریاکاری و موجه جلوه دادن خود بر تابوت یک شهید گمنام بوسه می زنند.

آدم کدام عمل آنها را سرمشق خود قرار دهد این مجیزگویی و اظهار ذبونی در مقابل دوربین ها یا آن هتاکی ها و ناسزا ها؟

آقای خامنه ای آیا می دانستید من فرزند شهید در این ارتش به اصطلاح حزب الهی شما چهار سال در نقطه صفر مرزی خدمت کرده ام و این راه را به خاطر ادامه دادن راه پدر بزرگوارم و خدمت به مردم ایران برگزیدم و آن را افتخاری برای خود می دانم ولی جواب زحمات من چسباندن یک اتهام واهی و ٨ ماه شکنجه های فراوان بوده است. آقای خامنه ای آیا می دانید بازجویا سیستم امنیتی شما در بازداشتگاهها چه جنایتهایی مرتکب می شوند؟ شکنجه های روحی، روانی، جسمی وحشتناک، تهدید، توهین، فحاشی و زیر فشار گذاشتن خانواده ها و … که به جهت اخذ یک اعتراف دروغین بر متهمین وارد می کنند و همه آنها مغایر با حقوق بشر به اصطلاح اسلامی شما می باشد.

آقای خامنه ای آیا می دانید که این سیستم قضایی که این همه در مورد رعایت عدالت و گرفتن حق مظلومان دم می زنید چگونه از یک فرزند شهید متهم و زندانی می سازد؟ آیا می دانید که بازپرسهای سیستم قضایی با سیستم اطلاعاتی و امنیتی در خصوص متهم کردن افراد همکاری می نمایند؟

آیا می دانید کسانی مثل من که به مسائل حقوقی وارد نباشند و در بازداشتگاه ها شکنجه شوند و به بازپرس که باید عدالت را رعایت نماید شکنجه شدن را اظهار می نماید بازپرس هیچ اقدامی آنجام نمی دهد و بدتر از قبل بازجویان را به جان متهمان می اندازند .

آیا این عمل همکاری سیستم قضایی و امنیتی در متهم کردن افراد را نمی رساند؟ آقای خامنه ای آیا می دانید این سیستم امنیتی و اطلاعاتی ارتش شما که دم از اقتدار آن می زنید چگونه یک داستان ساختگی و پوچ که زیر شکنجه های وحشتناک از متهم اخذ گردیده است به عنوان اعترافات به دادگاه ارائه می دهند؟

آیا جواب زحمات من این بوده که الان باید به عنوان پدر دو فرزند و فرزند مادرى پیر از کار افتاده ام در گوشه زندان باشم؟

آقای خامنه ای آیا می دانید که چگونه سیستم اطلاعاتی و امنیتی ارتش شما یک عدد ادکلن ١٠ هزارتومانی را به عنوان مدرک جرم اتهام امنیتی من به دادگاه ارائه می دهد و آن فضاحت به وجود می آید؟

آقای خامنه ای آیا می دانستید که عناصر سیستم اطلاعاتی و امنیتی ارتش شما وقاحت را به حدی رساندند که با آبروی یک انسان، آن هم کسی که پدرش را در راه تحکیم پایه های قدرت شما از دست داده است بازی کردند؟

کاش می دانستید با ما چه کردند و چگونه با آبروی خانواده ام بازی کردند؟ کسانی که خود را مدیون خانواده شهدا می دانند ولی در عمل روی ساواک را سفید کرده اند. آقای خامنه ای من حداقل پیش خدا و پدر بزرگوارم وجدانم راحت است که هیچ اتهامی مرتکب نشده ام ولی آیا شما وجدانتان راحت است که در رژیمی که در رأس آن هستید این اتفاقات و صدهابار بدتر از اینها رخ می دهد؟

آقای خامنه ای باید در سازمان اطلاعات و امنیتی ارتش شما، که یک داستان ساختگی زیر شکنجه های جلادان خود را به عنوان مدرک جرم به دادگاه ارائه داده اند را باید گل گرفت وتخته كرد.

آقای خامنه ای این نامه به جهت انتظار از شما جهت بررسی پرونده من انجام نگرفته است، هنوز هم فرض را بر این گذاشته ام که شما از جریانات داخل بازداشتگاه ها (اگرچه این هم واقعی نیست) بی خبر هستید ولی این لطف خدا بوده است که از یک سیستم سرتاپا دروغ و فاسد که شما در رأس آن هستید بیرون آمده ام و همیشه خدا را شاکر خواهم بود که دستم به جنایتهای رژیم آلوده نگردید.

ولی از شما می خواهم کمی فکر کنید که کدام رژیم به نیروهایی که برای موجودیت آن جان داده اند و سالها زحمت کشیده اند رحم نمی کند حتی رژیم هایی که شما آنها را دیکتاتور و ضد حقوق بشر می نامید ولی در سیستم قضایی و امنیتی شما اتفاقاتی رخ می دهد که روی همه رژیم های دیکتاتور را سفید کرده است.

جابرعابدینی زندانی سیاسی زندان رجایی شهر کرج (گوهردشت) – سیزدهم اسفندماه ١٣٩٥

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

رضا وضعی
سایت جوانه ها

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.