رفتن به محتوای اصلی

دروغگو را در آيينه ببين جناب آزاد!
27.03.2017 - 19:02

١-بابك خان با نمايش بخشى از لايو همسرم در شب ٩ دسامبر كه در حال پاسخ شفاهى به كامنت هاى اقسام كاربران فارسى ، تركى و انگليسى زبان است و نشان دادن لحظاتى كه ايشان به تركى و انگليسى در حال ارائه آدرس منزل به كاربرانى است كه ميخواهند خود را به آنجا رسانند و يا اكيپ هاى خبرى و رسانه اى گسيل دارند ؛ مدعى شده است كه خانم جمشيدى در حال مكالمه با مسئولان سفارت ايران بوده است! و متاسفانه ضريب هوشى اش نيز نميكشد كه بفهمد در حاليكه گوشى تلفن در حال پخش لايو است با آن نميشود تلفن كرد! اگر هم به فرض ميشد اين چه تماسى است كه سلام و عليك و معرفى خود و شرح واقعه ندارد و تنها آدرس دادن است آن هم به تركى و انگليسى! از كى تا حالا يك ايرانى به سفارت ايران تلفن ميكند و تركى استانبولى آدرس ميدهد و انگليسى حرف ميزند؟!

 ٢-دروغ دوم بابك خان آنجاست كه ميگويد آذرى ها سايت حكومتى است و من هم همكار آن! در توضيح حكومتى دانستن آذرى ها هم بدون هيچ ادله و مدركى ميگويد كه "اينگونه استنباط كرده است". در توضيح همكارى من و آذرى ها هم ميگويد "بله شما جزو نويسندگان آذرى ها نيستيد ولى يكى از مطالب شما با قيد نويسنده مهمان درج گرديده است"....... نويسنده مهمان در عرف فضاى مجازى يعنى اين مطلب جاى ديگرى منتشر شده و ما آن را صرفا بازنشر نموده ايم. ادعاى حكومتى بودن آذرى ها هم گزافه ايست كه اگر مسئولين اين سايت شايسته پاسخ دادن تان يافتند خود پاسخ در خورتان ميدهند.
 ٣- با وجود آنكه در متن نخست حزب دموكراتيك خلق ها را تروريست خوانده بوديد باز جاى خوشحالى است كه در ويديوى دوم تان از اين موضع عدول كرده و گزافه گويى تان را متناسب با گزافه گويى مرادتان رجب طيب اردوغان نگاه داشته و پذيرفته ايد كه اين سومين حزب بزرگ مجلس تركيه تروريست نيست. بعد ادعا كرده ايد كه من در تركيه به عنوان پناهجو حق فعاليت سياسى نداشته ام! لطفا بفرماييد اين حق حسب كدامين ماده از كنوانسيون هاى ژنو ، وين و دوبلين از منِ پناهنده ى [ نه به تركيه بلكه در حال گذار از تركيه] سلب شده است؟! بعد ميفرماييد كه من فعاليت سياسى خصمانه عليه تركيه دارم. شگفتا كه اردوغان براى شما تركيه است و تركيه اردوغان! بماند كه اگر فعاليت خصمانه داشتم چرا بازپرس دستگاه قضايى رو به ويرانى و استقلال زدايى شده تركيه ظرف ١٠ دقيقه با قرار منع تعقيب پرونده توهين به اردوغان را نيز بست و دستور آزادى ام داد كه خب متاسفانه در ديكتاتورى اردوغان معناى آزادى اخراج شبانه و بدون اطلاع به همسر نگران و چشم به راهم بود! جناب بابك خان خود ميگويى كه در سوئد موضع سياسى دارى و عضو حزبى هم هستى و عليه ساير احزاب و احيانا دولت قلم ميزنى آنگاه چگونه است كه اين را براى خودت در سوئد جائز ميدانى و براى من در تركيه ممنوع؟! جز اين است كه خود در ناخودآگاهت ميدانى كه تركيه اردوغان يك رژيم ديكتاتورى است و حريم سلطان نه جولانگه منتقدان و "نه" گويان؟!
در پايان با تاكيد بر اينكه به جد تمايلى بر ادامه گفتگو با كذابى كه حتى از نام و نام خانوادگى واقعى نيز براى فعاليتش بهره نميبرد ندارم ؛ تنها با يك پرسش پاسخم را تمام ميكنم: شما كه يك پايت تركيه است و براى اردوغان چنين يقه ميدرانى و جيغ بنفش ميكشى........
پاينده ايران / پيمان عارف ٧ فروردين ٩٦

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.