رفتن به محتوای اصلی

اسکان حدود 24 میلیون نفر مسافر نوروزی
29.03.2017 - 10:13

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مطرح کرد؛

حدود یک میلیون نفر از طریق ریل، حدود دو میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از طریق سفرهای هوایی و حدود چهار میلیون نفر نیز از طریق سفرهای جاده‌ای در نوروز سفر کرده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت پلیس، رئیس سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری کشور از اسکان حدود ۲۴ میلیون نفر مسافر نوروزی در نقاط مختلف کشور طی هفته اول نوروز ۹۶ خبر داد و گفت: باتوجه به این حجم از سفرها، امنیت خوبی را برای سفرها در نوروز ۹۶ شاهد هستیم.

"زهرا احمدی‌پور" سه شنبه در حاشیه بازدید از مجموعه تاریخی- گردشگری بیستون کرمانشاه و در جمع خبرنگاران از اسکان حدود ۲۴ میلیون نفر اقامت شب تا ۷ فروردین در استان‌های کشور خبر داد.

وی افزود: علی‌رغم شرایط جوی و اقلیمی و ناپایداری طی هفته اول فروردین ماه، این شرایط مانع از سفر هم‌وطنانمان نشد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با بیان اینکه مقایسه آمار مذکور با سنوات گذشته را طی پایان تعطیلات نوروزی اعلام می‌کنیم، ادامه داد: دراین مدت  تمام اقامتگاه‌هایی را که در کل کشور آماده کرده بودیم با ظرفیت کامل پر شد.

وی گفت: سفرهایی که به صورت جاده‌ای، ریل و هواپیما در این مدت صورت گرفت رشد خوبی داشته است و تا روز گذشته حدود یک میلیون نفر از طریق ریل، حدود دو میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از طریق سفرهای هوایی سفر کرده و حدود چهار میلیون نفر نیز از طریق سفرهای جاده‌ای در این مدت سفر کرده‌اند که باتوجه به این حجم از سفرها، امنیت خوبی را برای سفرها در نوروز ۹۶ شاهد هستیم.

احمدی پور هم چنین در خصوص مناطق گردشگری و تاریخی استان کرمانشاه نیز گفت: کرمانشاه محور تاریخ است و با توجه به آثار تاریخی که دارد یک امتداد تاریخی را می‌توانیم در کرمانشاه ببینیم که در یک بازه زمانی طولانی، از تاریخ باستان تا تاریخ معاصر می‌توان جلوه‌هایی را در استان کرمانشاه ببینیم و این یک سرمایه فوق‌العاده خوب برای استان است که می‌تواند یک مقصد گردشگری تاریخی ایران باشد.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.