رفتن به محتوای اصلی

"آیت الله قتل عام" خادم اسرائیل و سازنده تمدن نوین اسلامی از راه خون ریزی
04.04.2017 - 13:21

"آیت الله قتل عام" و اسرائیل

"رئیس هیئت شرعی حزب الله لبنان" در ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ با "آیت الله قتل عام" در حرم امام رضا دیدار کرد. ابراهیم رئیسی خطاب به آنانگفت :

"آن خشیت و خروش استکبارستیزی که امام خمینی داشتند، امروز رهبری معظم انقلاب پرچم‌ دار آن هستند. اگر سید حسن نصرالله، یکی از قدرتمندترین ارتش‌های ظاهری جهان را از خانه عنکبوت سست‎تر می‎ خواند، بر اساس آموزه‌های فرهنگ اسلامی و اندیشه‌های انقلاب اسلامی است. «گنبد آهنین» هم نمی‌ تواند نجات بخش اسرائیل در برابر جوانان حزب الله باشد. امروز دست برتر در تمام عرصه‌ها با جبهه مقاومت است و استکبار با تمام قدرت نظامی خود در برابر این جبهه مغلوب و مستأصل شده است".

دولت راست افراطی اسرائیل به رهبری نتانیاهو سال هاست که تک تک سخنان زمامداران جمهوری اسلامی را جمع آوری کرده و از آن ها به عنوان سند جهت بسیج همه دولت ها علیه ایران استفاده کرده و می کند

نتانیاهو و دیگر اعضای دولت او شعارهای دن کیشوت وار "نابودی اسرائیل"، "نفی هولوکاست"، "تعیین وقت برای نابودی اسرائیل" و نوشتن شعارهای نابودی اسرائیل بر موشک ها را دائماً در تمامی نهادهای بین المللی و دیدارهای سیاسی با رهبران جهان مطرح می سازند.

دولت اسرائیل بسیار خشنود است که آیت الله خامنه ای و دیگر رهبران جمهوری اسلامی مرید او، چنان شعارهایی سر داده و می دهند. نتانیاهو و دیگر راست گرایان اسرائیل شبانه روز برای بقای آیت الله خامنه ای و همفکرانش دعا می کنند.

همه به یاد دارند که وقتی حسن روحانی رئیس جمهور شد و مذاکرات هسته ای را برای برجام آغاز کرد، نتانیاهو نه تنها از هیچ کوششی برای شکست او خود داری نکرد، بلکه به جهانیان گفت که "حسن روحانی گرگی در لباس میش است". نتانیاهو عاشق خامنه ای و دیگران همفکران اوست. چرا؟

سازمان ملل، اتحادیه اروپا، آمریکا و روسیه؛ اسرائیل را دولتی اشغالگر به شمار می آورند که باید به مرزهای پیش از ۱۹۶۷ باز گردد. دولت اسرائیل مطلقا حاضر به رفع اشغالگری نیست. آنان کل سرزمین های اشغالی فلسطینیان را حق خود می دانند.

سازمان ملل ، اتحادیه اروپا، و حتی دولت دونالد ترامپ شهرک سازی در سرزمین های اشغالی را محکوم کرده و می کنند. مطابق کنوانسیون ژنو که دولت اسرائیل هم آن را امضا کرده است، هرگونه شهرک سازی در سرزمین های اشغالی و تغییر ساختار آنها، "جنایت جنگی" به شمار می رود(رجوع شود به مقاله "اسرائیل: اشغالگری، آپارتاید و جنایات جنگی").

شورای حقوق بشر سازمان ملل در سال های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۲ اسرائیل را به ارتکاب "جنایات جنگی" علیه فلسطینیان در غزه محکوم کرده است.

اسرائیل بلندی های جولان سوریه را اشغال کرده و قصد دارد آن را برای همیشه ضمیمه خود سازد.

بسیاری از رهبران جهان رژیم اسرائیل را "رژیم آپارتاید" نامیده اند. اگر جیمی کارتر - رئیس جمهور اسبق آمریکا- اولین رهبر جهان در این مورد بود، بعدها جان کری و چند تن از فرماندهان نظامی آمریکا همین مدعا را مطرح کردند. جالب تر از همه این بود که رئیس جمهور کنونی اسرائیل، در ۱۲ فوریه ۲۰۱۷ گفت تصرف سرزمین های اشغالی دولت اسرائیل را به دولت آپارتاید تبدیل می کند. حنان عشراوی ، یکی از رهبران فلسطینیان، نیز در ۳۱ مارس ۲۰۱۷ گفت که اسرائیل در حال استعمارگری، آپارتاید و پاکسازی قومی فلسطینیان است.

اگر شعارهای دن کیشوت وار زمامداران جمهوری اسلامی نبود، دولت اسرائیل نمی توانست "خطر ایران" را اختراع کند و به جای پاسخ گویی درباره آپارتاید، جنایات جنگی، جنایت علیه بشریت و اشغاگری؛ به دنیا بگوید خطر اصلی ایران است نه اسرائیل.

آری نتانیاهو با مهارت مسائل اصلی را به حاشیه رانده و امروز هم که سخنان "آیت الله قتل عام" را می شنود، همه را به کنیسه ها می فرستد تا دعاگوی "آیت الله قتل عام" باشند که بدون دریافت پولی، مجانی به او و اسرائیل خدمت کرده و می کند. به طور قطع سخنان ابراهیم رئیسی به سود دولت اسرائیل است. او خادم راست گرایان اسرائیلی است. دولت اوباما حدود ۴۰ میلیارد دلار کمک بلاعوض برای تأمین امنیت اسرائیل تصویب کرد. حداقل این است که نتانیاهو با استناد به سخنان ابراهیم رئیسی پول و تجهیزات نظامی بیشتری از دولت آمریکا دریافت خواهد کرد.

تمدن نوینی که با خون ریزی ساخته می شود

ابرهیم رئیسی نظریه خطرناکی برای ساختن تمدن نوین اسلامی ارائه کرده است. به گمان او، تمدن نوین اسلامی از طریق شهادت ساخته می شود. "آیت الله قتل عام" در ۲۵ مهر ۱۳۹۵ در این خصوص گفته است :

"امروز از جانب همین جوامعی که مدعی توسعه‌ یافتگی هستند به بشریت ظلم می‌شود. امروز زشت‌ ترین افعال به‌ عنوان شاخص تمدن در دنیای غرب معرفی می‌شود...یاد شهدا نه‌ فقط بر دیوار خانه‌هایمان بلکه سیره آنان باید در دل‌های ما جای بگیرد و سیره شهدا در زندگی فردی و اجتماعی ما پیاده شود... آل سعود امتداد بخش جریان استکباری و یزیدی در منطقه است... باید فرهنگ جهاد و شهادت که به پشتوانه خون شهدا ایجاد شده است را در جامعه تداوم‌ بخشیم...باید بر این اساس تمدن و مدنیتی مبتنی بر اخلاق، عدالت و معنویت را رقم بزنیم که سنگ زیربنای آن تولید باشد و این مهم امکان‌پذیر است...عاشورا پایان نبود بلکه آغازی برای حرکت‌های آزادی آفرین، عزت‌آفرین و بصیرت بخش برای جهان اسلام و بشریت بود...راه رسیدن به تمدن نوین اسلامی و تشکیل مدنیت دینی در عالم، همراه شدن با سبک زندگی و سیره شهدا است که سبب پیشرفت در همه عرصه‌ها نیز می‌شود".

تمدن ها پیامد آگاهانه و ناخواسته میلیون افکار و گفتار و رفتار هستند. افکار نو در شرایط آزادی و گفت و گوی آزادانه پدید می آیند و رشد می کنند. ابداعات و اختراعات محصول دیکتاتوری و سرکوب نیستند. با جان باختن نمی توان تمدنی نوین به وجود آورد. کشتن، شرط لازم کشته شدن است. اگر جنگی نباشد، اگر نزاعی نباشد، چگونه افراد به شهادت خواهند رسید؟ خون ریزی های گذشته "آیت الله قتل عام" را سیراب نکرده است، او به دنبال خون ریزی های جدید است. او با تشویق شهادت، جنگ طلبی را بسط می دهد. دائماً از پیروزی های ایران در منطقه سخن می گوید.

"آیت الله قتل عام" برای ایران و ایرانیان بسیار خطرناک است. محافظه کاران افراطی ایران روی او اجماع کرده اند(رجوع شود به مقاله "اجماع اصولگرایان سنتی و افراطی بر «قاضی قتل‌عام ۶۷» ". سپاه و بسیج هم پشت سر او قرار گرفته و به دنبال گسترش قلمرو سیاسی و اقتصادی خود هستند(رجوع شود به مقاله "پروژه آشکار سپاه و بسیج برای فتح ریاست جمهوری ۹۶ "). مسأله رهبری، مهمتر از ریاست جمهوری است. محافظه کاران به دنبال رهبری "آیت الله قتل عام هستند(رجوع شود به مقاله "ابراهیم رئیسی، جنایتکاری که ممکن است جانشین آیت‌الله خامنه‌ای شود").

آنان که دل در گرو ایران و ایرانیان دارند، باید در افشای افکار و گفتار و رفتار به شدت خطرناک "آیت الله قتل عام" بکوشند.

 

فیس بوک اکبر گنجی:

https://www.facebook.com/AkbarGanji?v=wall&ref=ts

کانال تلگرام اکبر گنجی:

https://telegram.me/ganji_akbar

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.