رفتن به محتوای اصلی

جمهوری اسلامی اشغالگر ایران و بیعت گیری!
25.05.2017 - 20:32

سرکردگان دغلکار و دروغگوی رژیم اشغالگرایران، برای بیعت گیری از ملت ایران، دگربارنامزدهای انتخاباتی مردم را توسط آخوند های شورای نگهبان غربال کردند وشش جنایتکارسر سپرده نظام را به تأیید رسانیدند. گرچه مردم میدانستند، همه تأیید شده ها از عوامل تبهکارداخل نظامند، اما بعضی ها تحت تاثیر دروغهای رژیم به نظامی رای دادند که تاکنون جز فقر، فساد وفلاکت ثمری نداشته. کسیکه خود را به اصلاح‌طلبی آراسته بود برنده شد. پرسش اینست که چه تفاوتی بین اصلاح‌ طلب واصولگرا وجود دارد. هردو فرقه، نه ایران را میخواهند و نه ملت ایران را. همگی از داخل رژیم و حافظین نظام تبهکارند، همه آنها از یک فرقه ‌اند، فرقه ولایت فقیه والیگارش مذهبی یک حکومت اسلامی که ۳۸ سال است ایران را به نابودی میبرد. آنها ایران و ملت ایران را ابزار برای رسیدن به یک امپراتوری خلافت شیعه در منطقه میبینند.  چپاول منابع ایران، قاچاقچی گری و دزیهای کلان، ایجاد سانسور و خفقان، زندان و اعدام منقدین و معترضین روش کار این نظام متقلب و خرابکار از نخست تا امروز بوده است.  کارنامه رژیم اشغالگر ایران سراسر پر شده ازجنایت وتبهکاریهاست.

برنده خیمه شب بازی انتخاباتی پس از کناره گیری دو نفر، حسن روحانی کلید دار رژیم شد. ببینیم روحانی کیست وتا بحال چه کرده است؛ حسن روحانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام, عضو مجلس خبرگان، از سال ۱۳۶۸ تا ۱۳۹۲ عضو شورای عالی امنیت ملی یعنی او در تمام فجایع و کشتار  های رژیم شریک بوده. اجباری کردن حجاب بانوان بدستور خمینی و توسط روحانی انجام شد. از ۱۳۹۲با عنوان رئیس جمهورو نماد کلید و رنگ بنفش تدارکچی خامنه ای گردید. خلاصه ای از وعده های نا فرجام اوبدین قرار است: حل معضل اشتغال بخصوص برای تحصیل‌ کرده‌ها. نجات کشور از بیکاری و گرانی روز افزون. راه‌حل‌های کوتاه ‌مدت و بلندمدت حل مسائل مهم و مورد توجه مردم همچون: گرانی، بیکاری، مسکن، یارانه، بهداشت و درمان. حل مسائل زنان، بویژه بیکاری آنها باید در اولویت قرار گیرد.  

آیا درچهار سال گذشته فقر، فساد، بیکاری، مسائل زنان و مشکلهای معیشتی مردم کمتر شده است؟ هرگز نشده بلکه بیشتر و بدترهم شده و مردم درمانده تر شده اند. روحانی میگوید درچهار سال گذشته دو کارمهم انجام داده است؛ یکی تورم را مهارکرده و دیگر اینکه؛ ایران به خود کفائی گندم رسیده. تورم با ایجاد رکود اقتصادی خود بخود مهارشده. یعنی درآمد مردم عادی را پائین نگاه داشتنه اند وبا افزایش فقر عمومی تقاضای اجناس را پائین آورده اند، نتیجتا تورم مهار شده. خودکفائی گندم هم دروغ است زیرا طبق آمار گمرکی در سال ۱۳۹۵ یک میلیون و صد و پنجاه هزار تن گندم وارد ایران شده است.

با توجه به سابقه پوچ بودن وعده های انتخاباتی پیشین روحانی، دلیلی نیست که صد ها وعده این بار اوهم جامه عمل بپوشد. کار این رژیم  وحکومتگرانش بطورکلی دغلکاری، دروغگوئی وتقلب است. ازاین نظام وبانیانش جز این نباید توقعی داشت. روحانی ودولتش فقط دکور رژیم حاکمند و طبعا کسانیکه ازتغییررژیم یا از جامعه درمانده از مشکلات واقعی  صحبت می‌کنند سرکوب میشوند. مردم را به ‌خاطر یک افشاگری درفیس‌بوک به زندان میبرند. با خبرنگاران، نویسندگان وبلاگ نویس ها هم به همین منوال رفتار میکنند. یا باید خودسانسوری بکننند و یا اینکه به زندان بروند. اینها همه برنامه هائیست که بیت خامنه ای دستور میدهد. خامنه ای در این حکومت مهمترین نقش را دارد و حرف آخررا او میزند. خامنه ای با وقاحت در جمع خبرنگاران گفته: مهم مشارکت بالای مردم است که نظام را بیمه میکند. حالا چه کسی پیروز بشود در درجه دوم قرار دارد. برنده انتخابات انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی میباشد.

در سال ۲۰۰۹ یعنی ، ۱۳۸۸وقتی جوانان بعد از جریان انتخابات در ایران به خیابابانها آمدند، به دنیا گفتند ما این حکومت را نمیخواهیم و بر دولت چیره شده ایم، ازاین نظام سبقت گرفته ایم و خواهان آزادی و یک حکومت مردمی هستیم، متأسفانه ازآنها حمایتی نشد و به تغییری که میخواستند، دست نیافتند. اما این بمعنی این نیست که این گرایش مرده و دیگر در جمعیت میلیونی جوانان ایران وجود ندارد.جوانان ایران در انتظارفرصتند که به تغیری اساسی و مطالباتشان دست یابند.

رئیس جمهورآمریکا درسفرش به عربستان اعلام کرد جمهوری اسلامی اشفالگرایران دشمن ما میباشد وبزرگترین قربانیان رفتار رژیم اسلامی، مردم ایرانند و افزود: «مقام های رژیم ایران باید بودجه حمایت از تروریست ها را برای مردم خودشان خرج کنند. اودرعربستان بزرگترین قرارداد نظامی بین دو کشوررا به امضا رسانید. ارزش این قرارداد جمعا ۴۶۰ میلیارد دلار میباشد که ۱۱۰ میلیارد فوری و ۳۵۰میلیارد در ۱۰ سال آینده خواهد بود. با سران کشور های عرب منطقه؛ کویت، عمان، اردن، بحرین، قطر،  امارات متحده عربی و مصرهم دیدار کرد وبا اشاره به حمایت جمهوری اسلامی از تروریسم و درمقابله با تروریسم و افراط‌ گرایی گفت شما اقدام کنید، ما از شما پشتیبانی خواهیم کرد. او به این ترتیب یک ائتلاف منطقه‌ای خصمانه علیه جمهوری اسلامی اشفالگرایران ترتیب داد و در سفرش به اسرائیل ازجبهه ائتلاف عربی علیه ایران سخن گفت و خواستار صلح اسرائیل با فلستینیان شد.

ازطرفی کمیته‌ روابط خارجی سنای آمریکا قرار است پیش‌نویس طرحی را مورد بررسی قرار دهد که در آن از تشدید تحریم‌ها علیه رژیم اشفالگر ایران در عرصه‌های موشکی، حقوق بشر و تروریسم، به‌ ویژه در مورد سپاه پاسداران تاکید شده است. در همین حال وزیر خزانه داری آمریکا به قانون‌گذاران کشورش گفته؛ آمریکا برای افزایش فشار علیه رژیم ایران از حربه افزایش تحریم‌ها استفاده خواهد کرد و از صدور مجوزهایی که شرکتهای بوئینگ و ایرباس برای فروش هواپیما به رژیم تهران نیاز دارند، عقب نشینی می کند.

به این ترتیب ایران ما در آستانه فاجعه دیگری قرار گرفته که در این نظام فاسد برای برون رفت از فاجعه ایکه در راه است سیاست و درایت لازم دیده نمیشود.

پاینده ایران

دکتر بهرام آبار

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کاوه جویا

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.