رفتن به محتوای اصلی

جوابیه مجيد اژنگ به آقایان نوری علا و حسن اعتمادی
09.06.2017 - 19:33

اقاى كيانوش توكلى گرامى با عرض سلام

 

امروز متوجه شدم كه اقاى نورى علاء و دبيركل حزب ايشان اقاى اعتمادى اطلاعيه به نمايندگى از أعضاء اين حزب عليه اينجانب در سايت ايران گوبال انتشار داده اند كه در اين رابطه توضيح مختصر زير براى شما و خوانندگان ان اطلاعیه ضرورى است .

اينجانب مجيد اژنگ يكى از بنيان گذاران فعال و عضو شوراى مركزى ( رهبرى ) اين حزب بوده و در اخرين نشست رسمى اين حزب در تاريخ ٢٦ اپريل بعلت مخالفت با شيوه هاى غيردمكراتيك بعضى از اعضا و از جمله دبير كل ان جناب اقاى اعتمادى مشاجره اى داشتم كه اكثريت اعضاى شورا نيز شاهد و فايل صوتى ضبط جلسات نيز گواه اين مدعا است. در اين جلسه كه به علت عدم پاسخگويي توسط اقاى حسن اعتمادى به تشنج و توهين به بنده كشيده شد و جناب اقاى نورى اعلاء هم از قدرت خويش استفاده كرده و ارتباط اسكايپى جلسه را قطع نمودند. از ان تاريخ به بعد تمام ارتباطات بنده با ساير اعضاى شورا و كانال هاى ارتباطى دچار اختلال و سپس از تاريخ اول ماه مه قطع گرديد . جناب نورى علاء بدون توجیهه اساسنامه و ضوابط تشكيلاتى وبا استفاده از اهرم هاى بوركراتيك و كاملا ضد دمكراتيك یک تنه بنده را از حزب اخراج نمود . بنده به اين اقدام غير دمكراتيك و مستبدانه ايشان اعتراض نموده و كليه تصميمات ايشان ومحفل وابسته را فاقد ارزش ارزيابى نموده و رسماخواهان برگزارى نشست وسبع عمومى هفتگىً شدم.

بنده از ان تاريخ تاكنون ضمن پايبندى به قرارهاى تشكيلاتى و احترام به اساسنامه حزب، خود را همچنان عضو شوراى مركزى ( رهبرى ) اين حزب دانسته و اقدامات اقاى نورى علاء واعتمادى را خلاف موازين دمكراتيك حزبی ارزيابى نموده و خواهان علنى شدن ريشه هاى اين اختلافات شدم! من در اولين فرصت بطور مستند در اين مورد اطلاع رسانى كرده و رسما ازاين اقايان مى خواهم كه شفاف سازى كنند و دلائل اخراج بنده را مستند آرائه دهند. كارى كه تا كنون از انجام ان تأتوان بوده و از علنى كردن ان على رغم در خواست هاى مكرر من سرباززده اند. موارد مورد اختلاف  كه شامل برخوردهاى هستريك به شخصيت هاى مخالف وسازمانهاى مختلف ، روابط محفلى و باند بازى ، عدم پايبندى به قرارها ، اخبار جعلى و حمايت از رأست هاى افراطى ، بلاك كردن أفراد منتقد در فيس بوك و مواردى از اين نوع را شامل ميشود، در معرض قضاوت عموم قرار خواهم داد .

 

با احترام و تشكر از شما در رعايت أصول دمكراتيك . 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.