رفتن به محتوای اصلی

۵۵ درصد روستاهای شمال خوزستان با تانکر آبرسانی می‌شوند
15.06.2017 - 00:06
تفسیر از:
اقبال اقبالی

بالای ۵۵ درصد روستاهای شمال استان با تانکر آبرسانی می شوند.
Bildergebnis für ‫۵۵ درصد روستاهای شمال خوزستان با تانکر آبرسانی می‌شوند‬‎Bildergebnis für ‫۵۵ درصد روستاهای شمال خوزستان با تانکر آبرسانی می‌شوند‬‎
 
************************
رسانه های اسلامگرایان حاکم بر ایران نوشتند:
 نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: بالای ۵۵ درصد روستاهای شمال استان با تانکر آبرسانی می شوند که این مسئله اصلا پذیرفتنی نیست.

علی عسگر ظاهری عبده وند پیش از ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان خوزستان اظهار کرد: یک کار تیمی بین مجموعه نمایندگان استان، رئیس سازمان برنامه ریزی خوزستان و استاندار در سال گذشته انجام و با تدوین برنامه ششم توسعه با ۱۰۷ درصد رشد، بودجه استان را به حد قابل توجهی ارتقا دهیم.

وی افزود: خوزستان از لحاظ زلزله خیزی در شمال این استان رتبه اول را دارد و اهواز نقطه متوسط و منطقه سفید محسوب می شود. عمر ساختمان ها به ویژه در آموزش و پرورش، ۳۰ درصد دچار مشکل هستند ولی این مشکل در شمال خوزستان ۵۸ درصد است.

ظاهری بیان کرد: بالای ۵۵ درصد روستاهای شمال استان با تانکر آبرسانی می شود. حالا بحث گاز که جای خود دارد. در شمال خوزستان بین ۵۴ تا ۵۷ درصد وضعیت نسبتا بدی در مقایسه با سایر نقاط استان دارند.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس گفت: در بحث فاضلاب، همه استان مشکلات دارند ولی واقعا شمال خوزستان بسیار شرایط بدی دارند و بالای ۵۵ درصد شهرستان هایی که بالای ۱۰۹ سال سابقه شهری دارند با تانکر آبرسانی می شوند.

وی افزود: ۵۸ درصد مدارس شمال خوزستان تخریبی و غیرقابل استفاده است. شمال خوزستان حتی در صدا و سیمای استان نیز سهم خوبی ندارد و امیدوارم این امتیازات و ظرفیت ها به صورت عادلانه در سراسر استان تقسیم و توزیع شود.

ظاهری عنوان کرد: در بحث حوادث مثل سیل و  مجموعه خسارت ها به لحاظ کوهستانی بودن، بیشترین خسارت ها به شمال خوزستان وارد می شود ولی بعد از گذشت دو سال هنوز هیچ مبلغی برای جبران خسارت تحت عنوان اعتبارات سیل یا غیره به ما پرداخت نشده است.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.