رفتن به محتوای اصلی

ماموران جيره خوار چه از جان حركت ملى مى خواهند؟
24.07.2017 - 09:45

 

حركت ملى آزربايجان جنوبى يك حركت مستقلى است.
سرويس ها و دولت ها و سازمان هاى امنيتى مى توانند در راستاى سياست هاى منطقه و جهان، چگونگى ارتباط خويشان با حركت ما را شكل بدهند اما نبايد در جهت برهم زدن استقلال حركت ما و يا در جهت صاحب شدن حركت قدم بردارند.

اينجانب شديداً مخالف تصاحب و " صاحب شدگى " حركت ملى از طرف سرويس هاى امنيتى هستم. در اين راستا به نسل جوان و مغزهاى واقعى حركت هشدار مى دهم كه بعضى ها دارند استقلال حركت ما را مصادره مى كنند و پشت ميزهاى مذاكره معامله هاى كلانى در جريان است.

ماموران گوش به فرمان و مزدور و نسبتاً بيسوادى را سعى مى كنند به عنوان ليدر و سخنگو و همه كاره ى حركت جا بزنند تا خواسته هاى خود را از طريق آنها عملى سازند. بعضى از اين ماموران آموزش ديده به حدى كثيف و لمپن و شارلاتان تشريف دارند كه حتى در مواقعى از سفارشات اربابان خويش هم فراتر رفته و خودتازى مى كنند.

نمونه ى كارهايى كه اين افراد تعليم ديده و جاسوس صفت انجام مى دهند زياد است كه ضبط و مونتاژ صدا و هك كردن و يا كنترل تلفن همراه و كامپيوتر يكى از آنهاست. حذف كردن رقيبان به صورت بيولوژيكى و بيمار ساختن آنها هم يكى ديگر از اين كارهاست. ساختن كروكى هاى تخريبى، ربط دادن افراد به همديگر و تخريب هاى روانى از ديگر آموزش هايى است كه اين افراد مى بينند. اين ماموران اگر اين همه وقت و هزينه و هوش را كه جهت كوبيدن فعالان مستقل و راستين حركت مى كنند صرف كوبيدن دشمن مشترك مى كردند الان به هدف خويش رسيده بوديم.

شخصاً به جاسوسان و جيره خواران اين ماموران " خود ليدر خوانده" از همينجا اعلام مى كنم كه هرچه بخواهيد در مورد اين كثافتكاريها بدانيد بياييد و بپرسيد كه بى كم و رياد آنچه مى دانم خواهم گفت. آنها بازى با من مى كنند و من هم بازى خواهم كرد. براى شناختن چهره ى كسانى كه " فتو سازى در حركت ملى " را استارت زده اند از هيچ كارى دريغ نخواهم كرد.

زنان و افراد دور و بر بعضى از اين ماموران كه سعى مى كنند خود را سخنگوى حركت جا بدهند دقيقاً مهره چينى شده و از جانب سرويس ها انتخاب مى شوند. و دارايى اين ماموران هميشه توسط " زنان سرويسى " نظارت مى شود. اين سخن از آنجا اهميت دارد كه سخن يك زن سرويسى مى تواند بر طالع و تقدير حركت اثر بگذارد. و تو خود حديث مفصل بخوان از اين مجمل. در مقابل اما ما زنان و دختران رشيده و مبارزى را در حركت ملى مى بينيم كه با مال و جان، بى ادعا و بدون سوء استفاده هاى سياسى و مالى خويش دارند از استقلال حركت دفاع مى كنند.

مشكل عمده ى اين ماموران سازمان يافته در حال حاضر دو گروه ويژه است:
گروه اول تشكيلات هاى مستقل حركت ملى و گروه دوم نويسندگان و فعالان مستقل.

در مورد خودم بايد بگويم من دشمن مشترك پانفارسيسم ، رژيم جمهورى اسلامى و اين ماموران شارلاتان هستم. بنابراين همچنانكه شاهديد به شدت خواهان حذف من هستند و در اين راه به پروژه هاى عجيب و غريب دست مى زنند.

موضع من اما مشخص است. تا جان دربدن دارم بر استقلال حركت ملى و استقلال فكرى خويش اصرار خواهم ورزيد. آنها بايد بدانند اين حركت و قلم هاى مستقل آن برگه هاى بورس هاى سياسى نيستند كه مدام معامله شوند.

به بعضى از فعالان در داخل هم توصيه مى كنم بر دام اين ماموران آموزش ديده نيفتند و اگر اين ماموران مدام خبر عطسه و سرفه ى بعضى از اين فعالان داخل را پوشش مى دهند به خاطر اين است كه مى خواهند صداى بخش ديگرى از فعالان داخلى را ببرند.

ما در اين حركت با هيچ تاجر و مامورى عقد اخوت نبسته ايم. در اين حركت هيچ نوع رسانه ى ملى نداريم. ما فعلاً رسانه هاى مستقل و تشكيلاتى داريم. به نسل جوان توصيه مى كنم با استفاده از قدرت فضاى مجازى نگذارند كه ماموران پوششى و جيره خوار، استقلال حركت ما را بازيچه ى هوس ها و اهداف شخصى خويش سازند.

نكته اى هم بايد اضافه كنم. من هيچكونه ضبط صداى خويش را بر كسى نفرستاده ام. ضبط صدا سند نيست اما اگر در مورد كثافتكارى ماموران و جاسوسان و جيره خواران باشد من اين را از همينجا اعلام مى كنم كه نه در خفا بلكه آشكارا از كثافتكارى اين ماموران جيره خوار خواهم نوشت. در خصوص تهمت ها و توهين هاى واضح و آشكارشان هم قانون بالاى سرشان است.

الغرض ، من يك نويسنده ى مستقلم. به افراد و كسانى كه دل بر اين حركت مى سوزانند احترام مى گذارم و البته تا نفس آخر با مصادره كنندگان حركت مبارزه خواهم كرد. يعنى حالا من شده ام جنايتكار و آدمكش حرفه اى و دارم انسان مى كشم. كارى كه من خود آنها را بدان متهم مى كنم. اگر حافظه شان دقيق باشد اين من بودم كه براى بار اول اسم چته بر اين ماموران جيره خوار نهادم . از ادبيات من استفاده نكنند. بروند جلسه اى با اربابان خود بگذارند و ادبيات تازه اى بسازند.

در نهايت مرا از شانتاژ و جعل و تخريب ترسى نيست. از تهديدهاى آنها هم ترسى ندارم. تنها ترس من اين است كه روزى همچون آنها اسقلال فكرى و عملى خود را به خانه هاى مجلل و ويلاها و شهرت و شان كذايى بفروشم و دنبال " فرست ليدى " خويش جهت رييس جمهور احتمالى شدن براى آزربايجان جنوبى باشم.

من و امثال باشيم يا نباشيم آزربايجان جنوبى و نسل جديد حركت ملى راه خود را از اين ماموران جيره خوار و حمايت كنندگان داخلى و خارجيش جدا كرده است و به خوبى مى داند كه تنها راه نجاتش چسبيدن به مبانى و معانى مستقل خويش است.

بر روى حرف خويش هستم كه بعضى از ماموران كه فكر مى كنند در سطح بالاى حركتند كاملاً با استقلال حركت ما بازى مى كنند. كار من و ما تميز كردن حركت از دست اينهاست.

در اين مورد، و موارد ديگر زياد خواهم نوشت و با فيلمهاى ويديويى  كه در مورد اين كثافتكاريها خواهم ساخت جواب خواهم داد.

به عنوان يك نويسنده كه تنها كارش نوشتن است مبارزه تا لحظه ى مرگ و مرگ در لحظه هاى مبارزه را ترجيح مى دهم. اين است هدف من.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

محمدرضا لوایی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.