رفتن به محتوای اصلی

ترور شخصیتها دیگر اثر ندارد!
03.08.2017 - 19:54

حزب دمکرات کردستان ایران یک حزب راهبردی، پیشتاز و تاثیرگذار است!

مدتی است که جیره‌خواران رژیم در داخل و خارج از ایران علیه حزب دمکرات کردستان ایران (حدکا) و اعضای آن بر شدت تبلیغات و ضدتبلیغات خود افزوده‌اند. با شروع '' راسان'' بعنوان فاز نو مبارزات حدکا، رژیم دچار شوک بزرگی شد چرا که آنها تصور میکردند که حدکا یارای ازسرگیری مبارزات خود را ندارد و دستگاه سرکوبشان قادر به خاموش کردن راسان و صدای مردم کرد است. اما در عمل دیدند و میبینند که ما قاطعانه و با اتکا به نیروی مردمی خود ایستاده ایم و هر روز قدرت و نیروی بیشتری میگیریم.
رژیم به دست و پازدن افتاده و بواسطه جیره‌خواران میدیایی خویش از طریق سازمانها و نهادهای داخل کشور گرفته تا پرس تی وی و نوچه‌ها‌ی تبلیغاتی‌اشان در استکهلم در جهت تخریب حدکا و اعضای آن دست به کار شده‌ است. .
بعنوان یک عضو حزب دمکرات کردستان ایران (حدکا) آفرین می‌گویم به رهبری حزب که توانسته‌اند با تدبیر و دور اندیشی‌ای شایسته و بایسته در فاصله زمانی بسیار کوتاهی سپاه پاسداران و جیره‌خوارانش در داخل و خارج از کشور را چنان پریشان سازند که به قول ما کوردها دوغ و دوشاب را قاطی کنند و چهره زشت و کریه خود را بیش از بیش به نمایش گذارند. آنها سلاحی جز تخریب شخصیتهای نیروهای مصمم برای براندازی این دستگاه ظالمانه ندارند که این سلاح نیز دیگراثر ندارد. .

در اواخر ماه نوامبر ٢٠١٦ در فیسبوک فردی با نام آقای بهنود مکری از طرف صدای امریکا، با من تماس گرفته‌ تا درباره یک مجموعه مصاحبه در رابطه با ایران و کردستان یک گفتگوی اسکایپی با دوستان ایشان انجام دهم. بعداز انجام گفتگو(ابتدایی-مشورتی) خیلی زود متوجه شدیم صفحه فیسبوکی جعلی و تهیه کنندگان آن ارتباطی به آقای بهنود مکری نداشته و انجام‌دهندگان گفتگو از عوامل رژیم بوده‌اند. داستان از این قرار بود که از میان ده نفری که برای شرکت در برنامه ” روبه‌رو” از تلویزیون من و تو دعوت شده‌بودند به من (کاوه آهنگری) پیله کرده بودند که الا و بلا این تلویزیون متعلق به جمهوری اسلامی است و من که عضو حزب دمکرات کردستان ایران هستم چرا باید در چنین تلویزیونی حضور پیدا کنم. من هم در طول آن گپ غیررسمی به بحث رقابت بین رسانه فکر می‌کردم، ولی خیلی زود معلوم شد که تلویزیون پربیننده من و تو با چنین برنامه‌ی سیاسی- گفتمانی تا چه حد می‌تواند تاثیرگذار باشد و در برملاساختن رژیم وعوامل آن و آگاهی رسانی نقش خوبی ایفا کند. در میانه گفتگو از من پرسیدند؛ مگر حزب دمکرات بدنبال ایرانی دمکرات و فدرال نیست؟ گفتم چرا که نه. پرسیدند پس چرا در فیسبوکت نوشتی ” تجزیه‌کنندگان ایران متحد شوید” ؟ در آن هنگام ” راسان ” به شدت به رژیم فشار آورده بود و نه تنها رژیم بلکه برخی از به‌اصطلاح مخالفان رژیم در خارج از کشور نیز علیه حدکا و راسانش در دنیای مجازی و واقعی متحدانه کار می‌کردند. به همین خاطر در همان گفتگوی اسکایپی هم گفتم که آنانکه ایران را تجزیه خواهند کرد جمهوری اسلامی و مخالفان حقوق کوردها هستند، برای همین در تاریخ شانزدهم اکتبر ٢٠١٦ در فیسبوک خودم نوشتم ” تجزیه کنندگان ایران (علیه حدکا) متحد شوید” به این معنا که جمهوری اسلامی و تمامی نیروهای هم راستای آن علیه حدکا برای تجزیه ایران متحد شوید. بعبارتی این آنها هستند که باعملکرد خود ایران را تجزیه خواهند کرد و نه حدکا، بعداز آن ایادی جمهوری اسلامی این جمله شفاهی و نوشتاری من را شیادانه ”پیراهن عثمان” کردند و هم اکنون با جمله تحریف شده من مانوری بی سرانجام و سراسر دروغ و تزور میدهند. .

***
با استقبال عمومی و بویژه تحصیلکردگان و جوانان کورد از استمرار ''راسان'' توسط حزب دمکرات کردستان ایران، رژیم همچون واکنشی آشنا و همیشگی تا حد صدور فتوای سیاسی علیه کادرهای حدکا پیش رفته‌است. حساسیت رژیم بر فعالیتهای حدکا و اعضای آن نشانگر آن است که حدکا دارای چنان ظرفیت و توانایی‌ است که می‌تواند بیش از پیش تاثیرگذار باشد، به همین دلیل لازم است حزب دمکرات کردستان ایران بیش از پیش بر نقش راهبردی و پیشتازانه خود در پروژه اتحاد و ایجاد آلترناتیو جایگزین این نظام متمرکز و متحد عمل کند.
بهار در راه است!
پ.ن : ''راسان'' فاز نوین مبارزات چند بعدی حدکا ،در زبان کوردی به معنای خیزش نو یا از نو برخاستن است.
کاوه آهنگری
http://www.ahangari.info/2017/08/02/%D8%AA%D8%B1%…

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.