رفتن به محتوای اصلی

خوردن ویسکی و تحصیل بزبان ترکی در داخل مرزهای پرگهر ایران حرام می باشد
22.09.2017 - 22:40

زبان رسمی ایران، زبان فارسی است زبان ترکی و دیگر زبانها، جزو زبانهای زاله و ممنوعه می باشند و مثل مشروبات الکی حرام می باشند که تکلم با آن در مجامع عمومی گناه محسوب می شود، ولی همانند خوردن ودکا تکلم آن با احتیاط در چهارچوب خانه می تواند مشکل زا نباشد، حاکمیت در ایران فارس سالار است، زبان بیان و نوشاری جامعه در همه زمینه ها بزبان فارسی است، از مدرسه و رسانه های عمومی گرفته تا نامه های مادری به دخترش تا تصمیمات شورای نگهبان، و طبیعتا کسانی که برای احراز پستهای حساس دولتی توانسته اند از فیلتر شورای نگهبان فارس سالار عبور کنند، در سیستم فارس سالار شیعوی آسیمله و در ولایت مطلقه فارس سالاری ذوب و حل شده اند و یا افرادی فرصت طلب و معیشت گرا می باشند،
لطفا توضیح المسایل حضرت امام خمینی را که بزبان شیرین فارسی که در نجف توشته شده مطالعه فرمایید تا از برکات زنا، لواط و جماع با انسان و وطی از دبر زن حائض و جماع با حیوانات و استمنا و حتی استبرا که انسان را همانند حدیثی که در پشت اسکناسهای ۵۰۰۰ هزار تومانی به نقل از پیامبر (ص) آمده است (اگر علم در ثریا باشد مردانی از سرزمین پارس به آن دست پیدا خواهند کرد.) متشعشع شوید، و از توجه به نظریات دانشمندان و اساتید دانشگاههای ایران از جمله رئیس دانشگاه شریف دکتر رضا روستا آزاد که با اشاره به سوالی که از وی در خصوص بزرگترین آرزوهایش در هفته هوافضا ابراز فرموده اند: از بزرگترین آرزوهای من برگزاری نماز جماعت در یکی از کرات آسمانی است. غافل نشویید،
یک ابله تحصیل کرده از یک ابله بیسواد ابله تر است. ( مولیر )
توضیح اینکه: این حدیث جعلی حرف مفتی است، ابعاد و فاصلۀ زمین تا ثریا که همان خوشۀ پروین(هفت خواهرانِ آسمان ) است (در مقابل دُب اکبر ) که هفت برادران آنرا قدما نام گذاشته اند، ثریا بطور متوسط ۴۴۴ سال نوری از زمین و منظومه شمسی فاصله دارد، چگونه مردانی ( و نه زنانی!) از پارس ( و نه فارس: عربی حرف پ ندارد) از آنجا علم را اخذ می کنند؟
"اشرف مخلوقات"
انسان‌ها عموما تصور خاصی از خود دارند و بر اساس همین تصور، جایگاه ویژه‌ای برای خود قائلند. شکل‌گیری چنین تصوری، طی قرن‌ها به کمک متفکران و نهادهای ایدئولوژیک یا فرهنگی صورت گرفته است. ارسطو موجودات بی‌جان و جاندار را بر اساس ابتدایی‌بودن یا توسعه‌ و آن‌ها تا حد «کمال»، به صورت نردبانی ترسیم کرده بود که انسان در راس آن قرار داشت.
انسان در ادیان یهودیت و مسیحیت به عنوان «تاج آفرینش» نائل شده است و دین اسلام او را «اشرف مخلوقات» می‌نامد. در ایدئولوژی‌ مارکسیسم، مناسبات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی مانع کمال انسان‌اند، ولی جایگاه پانفارسیسم ماورا اینهاست، که خارج از تخیل بشری می باشد، که آنهم گنده گویی و یا بقول خودشان گنده گو..ی می باشد.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

سازاخ

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.