رفتن به محتوای اصلی

تیپ شخصیت‌هایی مانند مینو همیلی موجب آزردگی است
باز هم جوابية به مينو هميلي
20.10.2017 - 07:15

مینو همیلی با خیره‌سری در نوشته‌ی خود مدعی شده بود که گلناز انامی "بنابر شنيده‌ها از دانشجويان تفرش و خبرچين وزارت اطلاعات بوده است. او به عنوان تاجر وارد کشور فرانسه شده و از آنجا به کشور سوئد رفته و با استفاده از قانون دابلين بعد از شش ماه حضور در سوئد، اعلام پناهندگي مي‌كند. گلناز انامی پس از مدتی با پرونده‌ی همجنسگرایی و با کمک مهناز... توانسته است پناهندگی خود را دریافت نماید.! او هم اكنون از فعالين همجنس‌گرايان در سوئد است."
http://www.iranglobal.info/node/62602
من در پاسخم تأکید کردم که گلناز انامی با کمک من "مهناز قزلو" نتوانسته پناهندگی خود را دریافت کند. همچنین تصریح کردم که گلناز آنامی اساسن هنوز مصاحبه نشده و پناهندگی خود را دریافت نکرده است. و اضافه کردم "بسیاری چه در سوئد، چه در ترکیه و یا حتا ایران از طریق شبکه های اجتماعی خواهان اطلاعاتی در مورد روند پناهندگی در سوئد می شوند و از آنجا که من اساسن در کار پناهندگی نبوده و هیچ گونه اطلاعی در باره نحوه و روند پناهندگی ندارم حداقل در سوئد افراد را در صورت پرسش از من، به فدراسیون پناهندگی شعبه استکهم ارجاع می دهم. همین امری که در مورد گلناز آنامی هم اتفاق افتاده است و وی از طریق فدراسیون پناهندگی، پروسه پناهجویی خود را طی می کند و نه من.»
http://iranglobal.info/node/62632
با توضیحاتی که داده‌ام برای هر فردی که از حداقل شعور برخوردار باشد و آشنایی اندکی با زبان فارسی داشته باشد مشخص است که من "گلناز انامی" را می‌شناسم و او را جهت پیگیری پرونده‌ی پناهندگی‌اش به "فدراسیون پناهندگی" شعبه استکهلم ارجاع داده‌ام.
مینو همیلی سخنگوی «سازمان ضد‌جاسوسی» یک نفره‌ی «تندر» که بیشتر مرا به یاد اسامی و پروژه‌های وزارت اطلاعات و دستگاه‌های امنیتی مشابه می‌‌اندازد با انتشار عکس من و گلناز انامی در راهپیمایی پانصدهزار نفره‌ی پراید در استکهلم که توسط خودم در فضای مجازی قرار داده شده ضمن هوچگیری و حقه‌بازی پرسیده است این عکس متعلق به چه کسی است؟
گویا «سازمان ضد‌جاسوسی تندر» شق‌القمر کرده است.
او هجمچنین با پررویی و وقاحتی کم‌نظیر مدعی شده است:
«از تکمیل اطلاعات در مورد وضعیت پناهندگی گلناز انامی، توسط خانم قزلو متشکرم هر چند احتمالا ایشان به دلیل دفاع شتاب‌زده از گلناز انامی به این موضوع فکر نکرده‌اند که همه‌جا و در کشور سوئد که قوانین پناهندگی‌اش را به رخ ما کشیده است، اطلاعات پناهجویی که به وی مراجعه کرده است باید نزد وی محرمانه بماند.»
http://iranglobal.info/node/62666
مینو همیلی خود را "ما"‌ معرفی می‌کند، ظاهراً‌ همچون اعلیحضرت "من" برای او کم است.
توجه شما را به این مسئله جلب می‌کنم که سخنگوی "سازمان ضد‌جاسوسی"‌ تندر که تنها تأمل در نامش گویای بسیاری از مسائل هست، گلناز انامی را بر اساس شنیده‌هایش متهم به جاسوسی برای وزارت اطلاعات کرده و سپس مدعی شده است که این فرد در سوئد به کمک من پناهندگی گرفته است. وقتی توضیح می‌دهم که این فرد هنوز مصاحبه نشده است به جای پذیرش اشتباه‌اش مدعی می‌شود که من برخلاف قوانین پناهندگی سوئد "اطلاعات پناهجویی" وی را که باید "محرمانه" بماند برملا کرده‌ام.
نمی‌دانم مینو همیلی خودش را به نفهمیدن زده است و یا واقعاً‌ از سطح شعور و درک نازلی برخوردار است که نمی‌فهمد توضیح من در مورد وضعیت اقامت گلناز انامی نه برملا کردن راز کسی است و نه نتیجه‌گیری منتهی به رد اتهامات مبنی بر "خبرچین وزارت اطلاعات". اما هر چه هست منبع اطلاعاتی من بطور غیرقابل مقایسه‌ای از وی بسیار معتبرتر و قابل اتکاتر است.
همین ادعای مینو همیلی که اتفاقن مکتوب است و "مستند" هم شده است، نشان‌دهنده سطح فکر و میزان شعور و منطق او نیز هست.
او نمی داند "اطلاعات پناهندگی" چه معنایی دارد، و همچنین نمی‌داند "محرمانه" چیست و در همین حال سخنگوی "سازمان ضد‌جاسوسی" هم هست.
نمی‌دانم بر ادعا‌های او باید خندید و یا بر حال زار اپوزیسیون ایران باید گریست که چنین تولیداتی دارد.
مهناز قزلو
نوزدهم اکتبر 2017

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.