رفتن به محتوای اصلی

فساد و جنگ افروزی، دستاورد حاکمیتی ضد مردمی
07.11.2017 - 22:58

 

 

باور کنید هر گاه مقامی از روسیه ، لبنان ، سوریه ، عراق یا گروه های فلسطینی و ... پای به ایران می گذارند ، تن من می لرزد که باز چه در آستین دارند ؟

چند میلیارد از دارایی مردم و میهن قرار است هزینه ماندگاری کسانی که منتخب مردم نیستند اما دست به جیب و سرمایه کشور دارند ، خواهد شد تا جنگ افروزان در منطقه بتازند و فقر و بیکاری ، اعتیاد و گرانی ، اقتصاد آشفته ایران را زمینگیر کند و روزگار ملت رنجدیده از خودکامگی پریشان تر گردد .

به تاربخ معاصر ایران نگاه کنید تا ببینید روس ها چه پدری از از ایران و مردمش درآوردند و همچنان با همان‌ طمع و بیشرمی به خیانت های خود ادامه می دهند . سنگ بنای زیرین سیاست خارجی از ۳۸‌ سال پیش کج کار گذاشته شد و به جای اینکه با کشورهای پیشرفته و آزاد و دمکراتیک ادامه دوستی و همکاری بدهند بر پایه شعارهای بیخردانه به دامان چین ، روس و سوریه فرو غلطیدند .

جهان سرمایه داری از آن زمان تاکنون‌ نان‌ چرب سیاست های اشتباه مقامات‌ حکومت مذهبی در ایران را می خورد ، میلیاردها اسلحه به فروش رسانده ، منطقه را دچار جنگ های فراوان کرده‌ ، میلیاردها دلار ثروت مردم و میهن به تاراج رفته و باز هم ادامه اشتباهات و جنگ افروزی ها کیسه ملت را تهی می سازد .

هنگام آن است که حاکمان‌ دست از دخالت در کشورهای دیگر بردارند و دارایی کشور را هزینه آبادی ایران کنند .

سلاح های میلیاردی که امریکا و اروپا و روسیه به عربستان ، و کشورهای حوزه خلیج‌ پارس فروخته اند باید روزی و جایی بکار آید ، کجا بهتر از کشوری که از ان همیشه پیام جنگ و خشونت رها می شود .

مراقب باشیم کمترین بیخردی ایران دردمند از استبداد و چپاول و فقر را بدامن جنگ و ویرانی خواهد کشاند .

البته ما از جنگ هیچ‌ هراسی نداریم و همیشه آماده ایم تا جان براه میهن و مردم بگذاریم ، اما اینکه عده ای شکم‌ سیر رانتخوار که ثروت های میلیاردی اندوخته اند با نادانی ، جهان را بر علیه ما تحریک کنند ، آن حکایت دیگری است .‌ نه به جنگ ، نه به استبداد ، نه به فقر ، نه به اعدام . آری به صلح ، آزادی ، عدالت و دمکراسی . پاینده ایران ..

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کاوه جویا

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.