رفتن به محتوای اصلی

اتحاد ملت كورد وايرانيان ، حکومت را به خاک سیاه کشاند!
21.11.2017 - 22:09

درسته ، این زلزله ما را لرزاند، خانه و آشیانه مارا ویران کرد، بچه ها زیادی از ما گرفت، پدر و مادرهای بیشماری را داغدار کرد و دل همه مان را شکست ولی مردم کردستان هنوز مصمم و با اراده ایستاده اند. یک واقعیت در این ماجرا خار چشم جمهوری اسلامی شد، آن هم اجتماعی که هر روز خود را متشکل تر میکند و با شتاب بیشتری شکاف بین مردم و حکومت را سرعت میبخشد. همبستگی اجتماعی مردم کردستان که خارج از حکومت عمل کرد، رژیم را بکلی هراسان کرده است و چنان قدرتی از خود نشان داد که حکومت را لرزاند.
کمکهای اجتماعی که از بقیه نقاط ایران برای آسیب دیده گان زلزله کردستان جمع آوری شد، کار شخصیتهای معین و خودجوشی بود که خارج از حکومت انجام شد و این کمکها به آدرس حکومت فرستاده نشد بلکه اقداماتی مردمی بود که حکومت را دور زد. این حرکتها بر این واقعیت تاکید دارد که پایه های اجتماعی این حکومت در میان مردم فرو ریخته است و تنها با قدرت سرکوب و قلدری نطامی ماندگاراست. این جدایی اجتماعی از حکومت و بی اعتمادی مردم به رژیم اسلامی از یک طرف و ازطرفی دیگر متشکل شدند مردم در تشکلهای خود جوش اجتماعی برای چاره سر کردن مشکلات خود و دخالت مستقیم در مسائل مختلف، یک روند مهم در صحنه سیاسی جامعه ایران است که به آن میشود دلخوش کرد.
اتحادها و تشکلهای خود جوش و مردمی کردستان و ساير نقاط ايران عکس العمل انسانی آنها در مقابل آسیب دیده گان زلزله کردستان و پیشوازی میلیونی مردم کردستان از جنازه ابوبگر معروفی که درراه کمک رسانی به زلزله زده گان جان باخت، زلزله ای در راه ولی قویتر و ویرانگرتری است که روزی بنیاد این حکومت را به هم خواهد ریخت. منتطر این زلزله باشید. ناشناس 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.