رفتن به محتوای اصلی

صدای پای انقلاب در ایران طنین می اندازد
01.01.2018 - 01:26

جامعه ایرانی دیگر نمی تواند شاهد تجاوز به فرزندانش در کهریزک ها توسط نهادهای بسیج و سپاه باشد و در این قیام ملی، هرگونه تردید در خلع سلام بسیج، سپاه و سیاست بی طرف کردن ارتش، به فاجعه بزرگ کشتار دلاورترین فرزندان ایران میگردد. شهر ایذه بدست مردم افتاد، در شاهین شهر، کرمانشاه و .. پایگاه های سپاه به تصرف مردم درآمده اند و این روند ادامه دارد. 

مبارک باد!

هنگام آن فرا رسیده که با استفاده از همه اشکال مبارزه، نهادهای مسلح دینی را خلع سلاح کرده و با قطب نمای سیاسی "استقلال آزادی جمهوری ایرانی" و ایجاد "مهستان های خودمدیریت سکولار دمکراتیک"، برای سازماندهی قدرت نوین (جمهوری ایرانی) آماده شوید. پیش از اینکه حکومت اسلامی فرصت وارد کردن تروریست های حشدالشعبی عراقی، لبنانی و فلسطینی را برای سرکوب بیابد، باید کار حکومت را یکسره کرد.

مردم قهرمان ایران!

شما در آستانه انتخاب تاریخی و سرنوشت ساز آزادی ایران و ایرانیان و یا ماندن ایران و ایرانیان بعنوان زائده اسلام و اسلامگرایان ایستاده اید. پیکار تاریخی و سرنوشت ساز شما باید به آزادی تان و حق ملت (باشندگان) ایران در تعیین سرنوشت خود بیانجامد. شما با پاک کردن قدرت حکومتی از اسلام سیاسی، و با یک انقلاب سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می توانید اراده سیاسی خود را در کشور حاکم کنید.

دلاوران خط مقدم پیکار برای آزادی؛ شما تنها با ارتقاء دادن مبارزه تان به یک انقلاب ملی، سکولار، سوسیال (دادگرانه) و دمکراتیک می توانید از کشاند ایران به جنگی دیگر پیشگیری کنید. به غارت اسلامگرایان خاتمه دهید، عزت و شان شهروند ایرانی را احیاء کنید. و این اهداف با همبستگی ملی جامعه ایرانی، ایجاد یک نظام لائیک دمکراتیک (استفاده از تجارب آلمان و فرانسه) قابل دسترسی هستند.

شما شایسته داشتن رفاه، آزادی، امنیت کامل، و زندگی بهتر در جامعه ای آزاد، سکولار، دمکرات و دادگر هستید و تحقق این اهداف مستلزم تداوم مبارزات آگاهانه، هدفمند، بی باکانه و دلاورانه شما برای برچیدن حکومت اسلامی و همه جناح های آن (شرکای فجایع 40 ساله گذشته) می باشد.

در ششمین روز قیام شما،  تداوم اقدام برای اشغال مراکز نظامی سپاه و بسیج، تصرف تریبون های صدا و سیمای ضد ملی و رسانه ها می تواند در دستور کار قرار گیرند. باید درهای شکنجه گاههای اسلامگرایان روی برادران و خواهران زندانی تان گشود شوند. وظائفی که امروز پیشاروی شما در پیکار برای براندازی حکومت اسلامی قرار دارد، اگر در کوتاه مدت و برق آسا انجام نگیرند، دشمن فرصت بسیج و قتل عام عمومی می یابد.

در قیام تنها باید به فتح سنگرهای دشمن اندیشید و لاغیر!

 

مرگ بر جمهوری اسلامی

زنده باد جمهوری ایرانی

زنده باد آزادی

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.